Katselen juuri vaimoani kun hän tuossa vieressä
omalla koneellaan on täällä. En voi muuta sanoa kun että hän on todella kaunis ja minä rakastan häntä ihan mielettömästi
Kommentit (12)
kiinnostaa mammalauman nettikotkotukset, joten onneksi hän jättää tämän foorumin ihan minun omaksi jutukseni. Mua nimittäin ne kotkotukset kiinnostaa. :)
vaimolleni tuollaisia sanoja milloin vain. Ei se ole äitienpäivä juttu. Minä olen okeasti hulluna vaimooni.
Se aloittaja
Mun on hyvin vaikeaa kuvitella ketään tuntemaani miehekästä miestä lässyttämässä av:lla yhtikäs mitään - vaikkei rakkauden tunnustamisessa mitään pahaa olekaan... Ja sekin aina pistää miettimään, että miksi jonkun täytyy tehdä numero rakkaudestaan/rakastamisestaan? Mun mielestä silloin on joku pielessä, jos rakastamisesta pitää pitää melua.
omalla koneellaan on täällä. En voi muuta sanoa kun että hän on todella kaunis ja minä rakastan häntä ihan mielettömästi
voi ku ihanasti sanottu.ootko mun miäs
tän palstan mammojen tuulettimiin on joku heittäny paskaa...
Ihana mies oot, meehän nyt hakemaan se vaimos sohvalle kuherlelemaan and so on... ;)
miksi jonkun täytyy tehdä numero rakkaudestaan/rakastamisestaan? Mun mielestä silloin on joku pielessä, jos rakastamisesta pitää pitää melua.
Mitäs jos keksitte yhdessä jotain kivaa loppuillaksi.