Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Eli korostaa jotain päinvastaista lauseessa.
24.01.2009 |
"Onpas ulkona taas tosi hieno ilma" kun sataa räntää.
"Väsyttääkö sua?"
"Ei kun mä oon niin pirtee kun nukuin kokonaiset puoli tuntia viime yönä"
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa