Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttavuuden katkera loppu

Vierailija
15.05.2010 |

minulla on joukko tuttavia, joiden kanssa olemme säännöllisesti tekemisissä. miellä kaikilla on sama elämäntilanne (pieniä lapsia ja vauvoja kotona ja olemme kotiäitejä) ja erilaisuudesta huolimatta olemme tulleet hyvin toimeen keskenämme ja lapsillamme on ollut yhdessä hauskaa.

nyt on kuitenkin alkanut esiintyä hienovaraisia merkkejä siitä, että minun läsnäoloni ei ole enää kovinkaan toivottua. tämä ilmenee monin tavoin, enkä mielelläni menisi yksityiskohtiin.

tekisi mieleni katkaista välit kaikkiin ja etsiytyä toisenlaiseen seuraan, mutta lapset ovat toistensa kanssa hyviä kavereita. mitä tekisin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae uusia ystävä ja lisää pikkuhiljaa ajankäyttöäsi muuhun kuin tähän vanhaan jengiin.

Vierailija
2/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahali sulle! Onko siihen sun syrjimiseen joku syy? Oikea tai tekaistu?

Minä en keksi muuta kuin että hakeudut muuhun seuraan, sellaiseen, jossa itse viihdyt hyvin. Lapset onneksi saavat aina uusia kavereita, ja jos ovat riittävän isoja, voitko esimerkiksi kysyä lapsen parhaimpien kavereiden äideiltä, että voiko lapsi tulla leikkimään kavereidensa kanssa, ja itse teet jotain muuta sillä välin? Ihan pienten kanssahan tämä ei tietty toimi. Siitä ei seuraa kuin hankaluuksia sulle, jos olet väkisin seurassa, jossa et tunne olevasi "kuin kotonasi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinpa antaa näille emännille takaisin jollain tavalla!

vaan taidanpa sulkea suuni ja katkeroitua.

Vierailija
4/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae uusia ystävä ja lisää pikkuhiljaa ajankäyttöäsi muuhun kuin tähän vanhaan jengiin.

Kannattaa välttää dramatikka, ovien paiskomista ja siltojen polttelua...

Vierailija
5/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on joko se, että minua halvennetaan tai kadehditaan elämäntapojeni vuoksi. samat daamit ovat kyllä harrastaneet selän takana puhumista ennenkin joten nyt voi olla "minun vuoroni"..

Vierailija
6/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää dramatikka, ovien paiskomista ja siltojen polttelua...

draamaa syntyy, mikäli jään katselemaan tätä pidemmäksi aikaa. yritän olla mahdollisimman vähäsanainen, jotta kiinnostuksen puute ei näkyisi niin kovin selvästi.

uuden tuttavapiirin etsiminen on toisaalta helppoa, mutta luottamus muihin on saanut pienen särön. harmittaa, sillä meillä oli mukavaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
7/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jään kuitenkin odottelemaan jos muitakin mielipiteitä löytyy.

Vierailija
8/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin juuri päivän tällaisessa seurassa.

Vierailija
9/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää, olisin kiitollinen vertaistuesta!

Vierailija
10/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on joko se, että minua halvennetaan tai kadehditaan elämäntapojeni vuoksi. samat daamit ovat kyllä harrastaneet selän takana puhumista ennenkin joten nyt voi olla "minun vuoroni"..

Vierailija
11/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni ja kotielämäni ovat keskivertoa suomalaista hieman värikkäämmät. mitään julkkiksia tai miljonäärejä emme siis ole.

Vierailija
12/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni ja kotielämäni ovat keskivertoa suomalaista hieman värikkäämmät. mitään julkkiksia tai miljonäärejä emme siis ole.

Vierailija
13/13 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ ja kotielämä värikkäitä...anna mun kaikki kestää :D

Ettet nyt kuvittelisi kuitenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi