Toive: älä tuijota erilaista lasta leikkikentällä
lapseni leikkii, ei olla tultu tuijoteltavaksi
t. erityisen äiti
Kommentit (18)
Älä sinäkään kysy minulta miksi emme ole jo tehneet toista lasta, en halua kertoa sinulle avoimesti epäonnisista hedelmöityshoidoistamme.
poiskatsominenkin tuntuu teennäiseltä...
poikkeava näy, niin tulee tuijoteltua ihan tahattomasti. Onhan niitä hauska katsella.
älkääkä tuojotelko lihavia, kaljuja, isonenänäisiä, riipputissisiä ja ties ketä vielä...
ihmiset huomaavat hänen olevan erilainen? Oma sopeutuminen on kesken jos muiden ihmisten reaktiot tuntuvat ylivoimaisilta.
Se kuitenkin tulkittaisiin tuijottamiseksi jos normaalisti katson niinkuin muitakin lapsia.
Epäluonnollista olla katsomatta vain siksi että jollain on erityispiirteitä.
Jos katselisin muualle, niin kai sekin tulkittaisiin inhoksi(?).
miksi pitäisi hävetä? Taisi tosiaan osua kolahtaa...
olen lapsestani ylpeä
käymme tavisjumpassa, muskarissa jne ja 99% on fiksuja tavisten vanhempia
toivottavasti nro 11 ei häpeä myöskään
t. ap
no ihan sama, mä lähen harrastamaan suihkuseksiä..
eräs mummo tuli kerran sanomaan minulle kaupassa että lapseni ovat vammaisia syntieni tähden. Siinä oli karateisku lähellä. Kiitin tiedosta ja jatkoin matkaani
n:o 11
tuijottaa? Musta on ollu aina kiva katella erilaisia ihmisiä. Siis tarkoitan kaikenlaisia. Pitäisikö vain tuijottaa maahan?
En minä pahalla tuijottele ketään, ellei syytä ole...Jos mua joku tuijottee jostain syystä liian pitkään niin joko isken silmää, hymyilen tai irvistän nätisti.. :D
En tiedä muista mutta jos minä TUIJOTAN lastasi niin en tee sitä pahalla. Ihan vaan kiinnostunut katselemaan muutakin kuin omia sormia.
Fakta on, että lapsesi on "poikkeava" ja siksi ihmiset kiinnittää siihen huomiota. Kumpi on oikea tapa: kääntää katse systemaattisesti muualle ja teeskennellä, ettei huomaisi lainkaan vai katsoa suoraan? Ei varmaan kukaan ilkeyttää tuijota, mutta ainahan poikkeavuus keskiverrosta herättää huomiota. Se poikkeama voi olla vaikka erityisen kaunis ulkonäkö, merkittävä lihavuus tai vaikka polviin asti oleva tukka.
Mä tuijotan kyllä aikuisiakin ja kavereilla tuijotan kirjahyllyjä ja tavaroita jääkaapinovessa ja pöydillä. Katson myös maisemia ja ihmisten elekieltä ja liikkumista. Olen kaikkiruokainen tuijottamisen suhteen.
Olen tuijottaja luonteeltani, johtuu ehkä siitä, että teen visuaalista työtä, joten silmät tavallaan rekisteröivät koko ajan kaiken muistiin.
Anteeksi.
että mitä mietit kun noin tollotat.