Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla perheellä täällä yhtä pienet tulot kuin meillä?

Vierailija
15.05.2010 |

Minulla brutto 1750 euroa, mies saa vain opintotukea ja ihan satunnaisia pieniä keikkatuloja. Asutaan omistusasunnossa ja hitaasti lyhennellään lainaa pois.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee rahaa. 1aikuinen ja 1lapsi. Vuokra on 530€, sen lisäksi joka kk puhelinlasku, nettilasku ja säästötilille pari kymppiä vakuutuksiin (auto,asunto jne)

Ihan hyvin on pärjätty, ei tarvitse joka "hernettä" laskea ja joka kk voi ostaa jotain pientä jos tarvitsee kuten vaatetta lapselle tai itselle tai muuta sellaista.

Vierailija
22/25 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 aikuinen ja kaksi lasta ja tulot ovat tällä hetkellä 1000 euroa kuukaudessa. Syksyllä sitten helpottaa kun meen töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 1 lapsi löytyy. tuohon summaan on siis lisätty lapsilisät yms. minä kotihoidon tuella ja mies opiskelee ja käy töissä.. onneksi kohta menen takaisin töihin ettei tarvi kituuttaa.. asutaan vuokrakämpässä ja on kyl kallista asua. mieluummin lyhentäisi omaa asuntoa

Vierailija
24/25 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä, ruokaa esimerkiksi kuluu huomattavasti enemmän rahaa jos on useampi aikuinen, myös ihan normaaleja aikuisen kuluja on toisessa perheessä tuplasti.

Itse asiaan. Mulla sama palkka kuin ap:llä +3 lapsilisät, mies saa tukia 450e -verot tukia.. Toivottavasti tulee muutos pikkuhiljaa =/

Vierailija
25/25 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut sama tilanne ja vielä niin, että miehellä oli 3kk karenssi. Teillä ei pahemmin ole asumiskustannuksia enää noilla tuloilla eli jää käteen kuitenkin "paljon"