G: Laihdutatko?
Mitkä ovat tavoitemittasi?
Täällä tavoite on 50 kg (163cm), koska vain silloin vyötärönympärys on alle 70cm, kamala pötkylä kun olen...
Kommentit (13)
Ja ei, en ole tehnyt elämäntaparemonttia vaan lasken kaloreita.
Hienosti toimii, -13kg ja paino tippuu puolisen kiloa päivässä :).
Tavoitteeni on alle 60 kg (160 cm).
Painoin 49 kg joskus 8 vuotta sitten, mutta tässä iässä ei liian laiha ole koskaan hyvännäköistä. Ja jos laihduttaisin yli 10 kg, minulla olisi rintojen tilalla kaksi tyhjää nahkapussia.
Minä olen tiimalasi luonnon muokkaamana, joten kilot ovat jakautuneet suhteellisen tasaisesti.
Mutta 3-4 viikkoa takana ja 3,5 kg lähtenyt.
Kolme kiloa pitäisi saada vielä ennen 5.6.
170/93 nyt. Pari vuotta sitten 110kg
viime kesänä olin vielä 161/79kg
nyt 161/65 ja pitäisi saada keskivartalo tiukennettua.
Eli painoa pitäisi lähteä vielä 5-6kg
1.3 tänä vuonna ja paino oli 73kg. Kävin viime viikolla vaakalla ja paino oli 65,4. Tavoite on 63,6. Pituutta minulla on 169 cm. Olen syönyt päivässä n.1500 kcal. Liikuntaa en ole juurikaan harrastanut mutta maatilan emäntänä työni on kohtalaisen raskasta.
Olen laihtunut ihan vain elämäntaparemontilla.
Lähtöpaino oli ~70kg lapsen syntymän jälkeen kun otin itseäni niskasta kiinni.
Nyt paino on siinä 53:n paikkeilla ja pituutta 163cm.
Enemmän kasviksia ja joka päivä ruokaa, karkit pois.
ja siis ruokaa päivässä vaikka pari kertaa. Esim aamupalaksi eilistä ruokaa.
Aikaa on mennyt vajaa vuosi.
Alkupaino neljä viikkoa sitten 88kg, nyt 79kg. Tavoite olisi 65kg.
ainakin pari kiloa pitäisi saada pois eli paino alle 60 kilon. Nyt siis 61kg, pituutta 168cm.
Jouluna painoin 84.5, nyt 76.2. Tavoitteena 68kg, pituutta 168cm ja ikääkin jo 40v.
Mutta tarkkailen mitä syön silti. En halua, että paino nousee juurikaan raskauden myötä, kun sen ei niin tarvitse tehdä.
Ja ei, en ole tehnyt elämäntaparemonttia vaan lasken kaloreita.
Hienosti toimii, -13kg ja paino tippuu puolisen kiloa päivässä :).
Järkyttävän kova tahti, tuota menoa olet kohta haudassa tai todennäköisemmin syöpöttelemässä. Terveellinen tahti tiputtaa painoa on puolesta kilosta kiloon viikossa, mutta jos todella laihdut puoli kiloa päivässä niin kohta tippuuu sulta kyllä hiukset päästä..
Tai kai sitä hienosti pitäis sanoa, että olen tehnyt elämäntaparemontin... 18 kg on lähteny ja 10 kg pitäs vielä saada pois. Tavoite on alle 70 kg (168 cm).