Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan tälläiset hiukset!!!

Vierailija
14.05.2010 |

Onkohan nämä leikattu sivuilta vain lyhyiksi ja takaa jätetty pitkäksi... Tahtoo!

http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=304

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on päälliosa kerrostettu ja on kuvassa vetänyt puolet hiuksista ponnarille.

Vierailija
2/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hounokuntoisen näköiset. Pakko tupeerata ja laittaa pullollinen lakkaa joka aamu, että näyttää edes joltain. Ja muutenkin, eiks toi nyt oon vähän juntti kampaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummat hiukset, enkä haluisi kaksiväristä mutta tuo malli on kyllä kiva!

Vierailija
4/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap haluaisi juuri NUO hiukset? Just.

Ihan nätti nainen, mutta en todellakaan olisi kiinnittänyt kummempaa huomiota kampauksen, tai oikeestaan sen puuttumiseen.

Jotenkin on vähän eilinen ja hankalasti laitettava.

Vierailija
5/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonokuntoisuus, kaksivärisyys ja täysin sopimaton vaalean sävy. Hirveä vetyperoksidi!

Vierailija
6/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tuon leikkauksen tummana. Mun mielestä se ei ole junttia vaikka itsekään en pidä tuosta vetyperoksidi-väristä... ap.

Vierailija
7/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä oli se ohjelma jossa myös nicke lignell tuunasi esineitä? Siinä juontajaparin vaaleat hiukset oli pulisongeista tosi lyhyet, sivuotsis ja pitkät takaa. Tosin ne varmaan toimivat vaan hiukset ponnarilla tms.

Vierailija
8/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasesta platinanvaaleasta. Ei tuosta kuvasta oikein pysty sanomaan hiusten kunnosta mitään.

Vierailija
9/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hampuilta näyttää tossa kuvassakin. Ehkä se voi toimia yksvärisenä, mutta työläs se silti on ja vähän juntti sittenkin :)

Vierailija
11/11 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo omia ollut piiitkään aikaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän