Mä haluan tälläiset hiukset!!!
Onkohan nämä leikattu sivuilta vain lyhyiksi ja takaa jätetty pitkäksi... Tahtoo!
http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=304
Kommentit (11)
Niin hounokuntoisen näköiset. Pakko tupeerata ja laittaa pullollinen lakkaa joka aamu, että näyttää edes joltain. Ja muutenkin, eiks toi nyt oon vähän juntti kampaus?
Mulla on tummat hiukset, enkä haluisi kaksiväristä mutta tuo malli on kyllä kiva!
ap haluaisi juuri NUO hiukset? Just.
Ihan nätti nainen, mutta en todellakaan olisi kiinnittänyt kummempaa huomiota kampauksen, tai oikeestaan sen puuttumiseen.
Jotenkin on vähän eilinen ja hankalasti laitettava.
huonokuntoisuus, kaksivärisyys ja täysin sopimaton vaalean sävy. Hirveä vetyperoksidi!
Ainoastaan tuon leikkauksen tummana. Mun mielestä se ei ole junttia vaikka itsekään en pidä tuosta vetyperoksidi-väristä... ap.
Vai mikä oli se ohjelma jossa myös nicke lignell tuunasi esineitä? Siinä juontajaparin vaaleat hiukset oli pulisongeista tosi lyhyet, sivuotsis ja pitkät takaa. Tosin ne varmaan toimivat vaan hiukset ponnarilla tms.
tollasesta platinanvaaleasta. Ei tuosta kuvasta oikein pysty sanomaan hiusten kunnosta mitään.
ne hampuilta näyttää tossa kuvassakin. Ehkä se voi toimia yksvärisenä, mutta työläs se silti on ja vähän juntti sittenkin :)
Ei oo omia ollut piiitkään aikaan :(
että on päälliosa kerrostettu ja on kuvassa vetänyt puolet hiuksista ponnarille.