Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vieläkään tärpännyt - en saanut töitä :(

Vierailija
14.05.2010 |

Taas meni työpaikka jolle toiselle - sain puhelun, jossa kiitettiin hakemisesta ja kehuttiin erittäin vahvaksi hakijaksi ja kerrottiin päätöksen olleen todella vaikea (jotenkin sanojan äänenpainosta ymmärsin, että tällä kertaa tämä liirumlaarum saattoi jopa olla tottakin).

Mutta niinpä vain ei vieläkään tärpännyt työnhaku. Voi juma, että ottaa päähän. Talous on tiukilla ja yhä vaan tiukkenee. Sossu ei auta (on yritetty).

Miten tässä jaksaa tsempata itseään - väkisinkin alkaa vaikuttaan itsetuntoon ja turhauttaa koko homma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se alkaa vaikuttaa itsetuntoon, mutta aika on nyt vaan sellainen, ettei töitä helpolla saa. Ei se ole susta kiinni, se on vaan tämä laman loppu(toivottavasti)vaihe. Mut tilanne paranee, ehkä jo ensi kerralla, vuden päästä viimeistään.

Vierailija
2/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa enää jaksaa. Alkaa oikeesti jo vaikuttamaan omaan hyvinvointiin :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään töitä. Tuntuu tosi kummalliselle.

Vuosi todella aktiivista työnhakua takana ja ei kiitos- kirjeita satelee postiluukusta ja sähköpostiin melkein päivittäin. Omituista.

Vierailija
4/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän saakka olen aina löytänyt töitä. Nyt pelottaa sekin, että jatkuuko tämä aina tällaisena? Tipahdinko nyt kokonaan pois työelämäst - iäksi?

Ap

Vierailija
5/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän saakka olen aina löytänyt töitä. Nyt pelottaa sekin, että jatkuuko tämä aina tällaisena? Tipahdinko nyt kokonaan pois työelämäst - iäksi?

Ap

Itse sain paremmin töitä silloin vaikka olin kovin nuori nyt en saa mitään.

Vierailija
6/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan itsekin juuri tietoa yhdestä paikasta ja olen itseasiassa varma, että päätös on jo tehty. Soittaisivat nyt sitten kuitenkin, jotta voisin jättää asian mielestäni. Taidan siis jälleen kerran jäädä kakkoseksi :(.

Vierailija
7/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole päässyt edes haastatteluihin :(

Kai se johtuu siitä, että olin 7 vuotta lasten kanssa kotona. Aikaisemmin olen aina saanut helposti työtä, ei ole ollut mitään ongelmaa.

Olen hakenut sekä koulutusta vastaavaa että alle sen, mun kumpikaan ei tärppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän