Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on oireillut kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
04.05.2010 |

Olen ollut pitkään todella väsynyt ja tuntuu ettei energia riitä oikein mihinkään. Luulin aiemmin, että väsymys johtuu yövalvomisista, mutta kuopus on nukkunut yönsä hyvin jo pitkään, mutta väsymys ei hellitä. Masennusta tämä ei ole, olen iloinen ja haluaisin olla pirteämpi, mutta tuntuu siltä, että kroppa ei vain kykene! Kuulostaako tutulta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perusoire kilpirauhasen vajaatoiminnassa. Onko sulle jo tehty verikokeet? Niistä se selviää ihan helposti. Tuo väsymys tosin voi johtua niin monesta muustakin asiasta, kilppari ei ole ainoa vaihtoehto.

Itselläni todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta teini-iässä, kun pituuskasvu pysähtyi.

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta olen itse tajunnut, ettei tämä väsymys ehkä ole normaalia. :/

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omituisia oireita, joita ei kuuluisi olla, koska en ovat yleensä liikatoiminnan oireita: ryhtmihäiriöitä, korkeaa verenpainetta, ilmavaivaoja. Mutta ei oikeastaan väsymystä.

Lääkitys siis on nyt ja se on auttanut oireisiin.

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HB kannattais ensin mittauttaa...sitten muuta..kilpirauhanen voi oireilla todella monella tapaa ja jos niitä oireita alkaa lukemaan jostain niin jokaiselta löytyy jotakin.

Itselläni syke nousi reilusti ja pysyi muutaman päivän liian korkeana syke, väsymystä ehkä vähän, joillaki silmät oireilee jne...

aika yleinen vaivahan tuo on eli mahdollista kyllä... toisilla kevätkin aiheuttaa väsymystä vaikka ei mitään masennusta olisikaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi