Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisänky vai pari sänkyä

Vierailija
13.05.2010 |

vitsi kun sitä alkaa tulla vanhaksi ja arvostaa hyvin nukuttuja öitä enemmän kuin mitään muuta... Voisikohan sitä harkita (ja ehdottaa miehelle), että ostettaisiin pari erillistä sänkyä eikä parisänkyä makkariin. Omiin makuuhuoneisiin ei ole mahdollisuutta, mutta jonkinlainen nukkumisrauha olisi hyvä kaikkien lapsien valvottamien vuosien jälkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisasta ettet ehdota kahta erillistä voi rassata parisuhdetta

Vierailija
2/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyl siihen kumpikin mahtuu käpertymään omaan laitaansa jos on tarvis.. Ellei sitten oo tapana piehtaroida pitkin poikin ympäriinsä niin sitten se tietty voi olla eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erillistä sängyä,leveys 90cm kipale. Tosin ihan ovat toisissaan kiinni ja sit meil on myös parisängynpeitto, sekin leveetä mallia. hyvin on nukuttu, huomioon ottaen et 3v lapsi tunkee useimmiten jossain vaiheessa siihe keskelle, siitä huolimatta tilaa riittää.eli itelläkii välil uni hakuses,mut tuossa voi kääntyillä ilma et toiset häiriintyy.

Vierailija
4/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö leveä (vaikka 2m) parisänky takaisin hyvän nukkumistilan molemmille?

Vierailija
5/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan painoerokin sen tekee, ettei sama patja sovi molemmille. Mies tarvitsee selvästi kovemman patjan kuin minä.

Vierailija
6/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutettiin kaupunkiin pienempään asuntoon, ostettiin mulle kunnon sänky makuuhuoneeseen ja laitettiin työpöytä kanssa makuuhuoneeseen. Sitten satsasimme laadukkaaseen ja hyvin nukuttavaan sohvaan, mies nukkuu olohuoneessa. Kuorsaa ihan p**leesti.

Anoppi kun sai tietää, niin kehtasi ilkkua, että ei taida rakkauselämä kukoistaa enää... Mä totesin vaan yks kantaan, että minä haluan harrastaa rakkasuelämää hereillä ollessa!!! Olisittepa kanssasiskot nähneet anopin ilmeen :).