Huokaus. Te ootte mun ainoot kaverit...
Kommentit (18)
Jos nämä ovat kaikki ihmisuhteet, käsitys ihmiskunnasta on hyvin vääristynyt. Kannattaisi mennä vaikkapa johonkin tsättiin jossa on naisia, ja jossa esiinnytään nimimerkillä, niin oppisit tuntemaan ihmiset ja meno ei ole ihan tätä.
ei työpaikkaa tiedossa. Yrittänen ens talvena työllistyä, mutta mulla ei oo ajatustakaan mitä tekisin. Kaks ammattia opiskeltu, kumpikin ilmeisesti virhe. Kaksi lasta, iät ja ajat kotiäitinä ja 40 lähestyy uhkaavasti.
Oon rahaton (onneks miehellä on tulot, heh) ja kaveriton. Siis hyvänpäivän tuttuja on, mutta se nyt on sellasta tyhjänpäiväistä höpinää, en tahdo jaksaa, kun ei ole oikein mitään yhteistä kunnon puhuttavaa. Siis pelkkää small-talkia. Vanhat ystävät ja kaverit kaukana tai niin eri elämäntilanteissa ettei juuri ehditä nähdä ja ehkä kasvettu erilleenkin...
t. ap
musta tuntuu aivan samalta. Mutta tässä on hyvä puoli se, että voi sanoa melkein mitä vaan ja aina saa vastauksen. Voin kuvitella kuinka toinen äiti vastaa toiselle äidille ja pari lapsetonta ja muutama mies antaa sulle ja mulle uutta näkökulmaa asioihin.
Kiva tietää että jossain on paikka missä on aina joku... tai ehkä klo 3 jälkeen vähän hiljenee, mutta aamusta taas vilkastuu.
Muistan käyneeni perustavaa laatuisia keskusteluja klo 3 aikaa yöllä suurperheen äidin kanssa kun pohdiskelin ainoan lapseni asioita...
aloittaa hankkimalla jokin harrastus vaikka kansalaisopistossa eiköhän se siitä
Aika köyhää kaveri sakkia täällä virtuaalissa.
Mitä jos miettisit mitkä asiat siinä kotiympäristössä kiinnostavat ja tekisit niitä tunnin päivittäin. Ehkä siinä sitten tutustuu ihmisiin ja ei tunnu niin yksinäiseltä.
Ja eikö se puolisokin ole ystävä...?
voivat myös olla ystäviä. On yllättävän paljon aikuisia joilla on vähän ystäviä tai ei lainkaan. Eikö sinulla ole sukulaisia jotka koet ystäviksesi?
mutta en aina jaksa rasittaa sitä kaikilla naisten höpinöillä. Sitä varmaan ihan täysillä kiinnostaa mun vaate-, hormoni-, kukka-, harrastus- yms. hörhöilyt...
t.ap
voivat myös olla ystäviä. On yllättävän paljon aikuisia joilla on vähän ystäviä tai ei lainkaan. Eikö sinulla ole sukulaisia jotka koet ystäviksesi?
niin totaalisen eri aaltopituuksilla ollaan, että en vois esim. uskoutua äidilleni.
t.ap
av ei vaan ole kaikkein paras palsta kavereille, koska täältä saat ennemmin turpaan kuin tukea. Itselleni äitiysloman henkireikä oli vauvapalstan saman kuun mammat.
niin totaalisen eri aaltopituuksilla ollaan, että en vois esim. uskoutua äidilleni.
t.ap
Etkö löydä ystäviä esim jonkin harrastuksen parista?
vaikea soluttautua mukaan, helposti jää aina vähän ulkopuoliseksi - sellaiseksi kolmanneksi pyöräksi...
t.ap
Etkö löydä ystäviä esim jonkin harrastuksen parista?
vaikea soluttautua mukaan, helposti jää aina vähän ulkopuoliseksi - sellaiseksi kolmanneksi pyöräksi...
t.ap
Ei sitä niin usein osu kohdalle joku jonka kanssa on edes yhtään samalla aaltopituudella.
Yksinäinen myös, mutta tyytyväinen siitä.