Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta

Vierailija
13.05.2010 |

miehen hifistely, niin että joka kerta, kun on tajunnut miten kaikki tekniset laitteet saa toimimaan, niin joko laitteet tai ohjelmat on muuttuneet? Mä olen niin huono tekniikassa, että pulssi nousee sataseen aina kun mulla on edessä neljä kaukosäädintä eikä mitään hajua miten saada homma toimimaan. Mä kun yksinkertaisena ihmisenä en tarvis kuin sen virtanapin tai max. yhden kaukosäätimen. Ja netin, joka toimii kun painaa kuvaketta. Mut ei, eipä ei...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi hifistellä meille isomman töllön.

En näe nojatuolista tekstejä ilman silmälaseja.

Vierailija
2/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin tänään laittaa lastenlevyä soimaan. Äsken meillä oli vielä pleikkari jonne olin osannut ne laulut tallentaa ja sieltä soittaa, ja sitä ennen ne oli tallennettu digiboksille, mut nyt se on vaihtunut. Nyt oli pleikkari vaihtunut dvd-soittimeen, joka oli kytketty laitteeseen, josta piti valita oikea kanava soittamiseen, joka ei ollut dvd-kanava eikä mikään muukaan löytämistäni kanavista. Ja sit tietenkin stereoiden säätö ois ollut erikseen (mihin me tarvitaan edes miehen korkuisia stereoita? Ei me voida kerrostaloasunnossa ikinä käyttää niitä lujalla kuitenkaan!). Meni hermo ennen kuin sain sen levyn soimaan. Ja sit tulen tänne nettiin jota ei enää aktivoidakaan tietyllä lailla vaan toisella lailla jonka vuoksi netti katkeilee jatkuvasti. Ja kaiken huipuksi tästä on lähtenyt jonnekin se valikko mistä sammuttaa koko tää rakkine. Mä olen vankina täällä siis, mun pitää koko yö vaan surffailla av:llä..;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo telkkarikin maksaa monta tonnia ja aaah näitä kaikkia hienoja langattomia systeemejä, joita asuntoomme on asennettu. Osaan kyllä käyttää telkkarin perustoimintoja, digiboxin joitakin ominaisuuksia, tavis-dvd-soitinta ja ehkä stereoita, mutta kaikkia noita laitteita, kuten tuo blueray-soitinta, telkkarin ja tietokoneen yhteyksiä yms. en ole jaksanut ottaa haltuun.

Meillä on todella tarkasti mietitty kaiuttimien asettelu, mikä lähinnä huvittaa minua, koska poppia täällä kerrostalossa voi luukuttaa aika rajallisessa määrin ja leffojakaan saa katsoa kovaäänisesti vain silloin, kun vauva ei ole kotona eli ei juuri koskaan. Mutta hifistelköön ihan rauhassa...

Vierailija
4/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin kun kaverini mummo tuli ko. perheen lapsia vahtimaan, ja joka kodinkoneessa oli lapulle kirjoitettu KÄYTTÖOHJEET...! Ihan siis pesukone, tikiskone, mikro, tv, jne. jne.

No minä teini-ikäinen noille nauroin, itsehän kaikki olivat minulle tuttuja jo lapsuudesta... Vann eipä olleet ko. mummolle joka ei tiskikonetta omistanut jne.

...Ja nyt kun ikää tulee ja tekniikka kehittyy, tajuan että joskus saatan olla itse samassa tilanteessa kun menen lapsieni lapsia vahtimaan...! ;)

Okei, moni jota kiinnostaa ala on siinä hyvä, mutta minua EVVK ihan perusjutut osaan, mutta muu ei edes kiinnosta.