Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveää kuinka monella naisella väärän kokoiset rintsikat.

Vierailija
23.04.2010 |

Ei voi enää mennä leikkipuistoonkaan, kun niin v******a kattella tollasta!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä on enemmän hyötyö kuin haittaa. Voi juosta ilman pomppivia palloja, ei tule hartia kipuja, ei tule roikkuja, voi nukkua mahallaan, ei tule raskausarpia, kukaan ei tuijottele eikä hiplaa..jne.

Meitä pieniin tyytyväisiä on paljon. Maito tosin tuli ihan liikaakin, kuin paloruiskust,sitä olisi saanut tulla vähemmän, mutta ei kai ole kiinni koosta.

Vierailija
2/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ei olis kantajalleen kätevät, säälinkin miestä... Älkääkä esittäkö tyhmiä että miksi. Kai miehistä jotain tiedätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärän kokoiset rintsikat, mutta se johtuu siitä, että minun kokoani tehdään niin vähän, ettei oikean kokoisia vaan löydä mistään! Kokoni on 70D(D), niitä eivät myy mitkään yleiset ketjut ja yllättävän vaikeaa on ollut liiviliikkeistäkään saada.

Kunnon liiviliikkeestä löytyy kyllä ton kokoisia liivejä! Mistään pilipaliliikkeistä niinkuin Lindexiltä on turha hakea.

Vierailija
4/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin voisi vähempää kiinnostaa tissien koko.

Minun mieheni ainakin lopetti tisseihin koskemisen kun kuppikoko kasvoi, silloin kyllä tykkäsi kun olin pienempi (olin 5 kg laihempi).

Vierailija
5/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarankokoisia liiveja! Ja juuri niinkuin joku aikaisemmin mainitsi, eli liian loysa ymparysmitta ja liian pieni kuppikoko. Tama johtuu monesta asiasta, esim. mikaan ei saa "puristaa" = liian loysa ymparysmitta. Myos monella on omasta mielestaan pienemmat rinnat kuin todellisuudessa ovat.

Oikean ymparysmitan saa parhaiten selville ammattimyyjan kanssa. Mutta tassa pari kikkaa. Ymparysmitta on silloin oikea kun se tuntuu hiukan "kirealta" kiinnitettyna siihen loysimpaan koukkuun. Rintaliivit hiukan venyvat kaytossa, joten silloin voi aina tiukentaa laittamalla seuraavaksi pienempaan koukkuun.

Sivulta katsottaessa rintaliivit ovat samalla korkeudella seka selasta, etta edesta, eli istuvat juuri siina rinnan alla. Liian loysan ymparysmitan nakee siita, etta takaosa on ylempana kuin etuosa.

Kun rintaliivit ovat paalla, koita mahduttaa etusormi sinne hakasten ja ihon valiin selkarankaa vasten. Jos ei mahdu, on ymparys liian pieni. Jos mahtuu, on sopiva. Jos menee enemman kuin yksi sormi, ovat liivit liian loysat.

Sopivassa kuppikoossa rintojen valinen liivin osa koskettaa ihoa, eika jata sinne rakoa tai tyhjaa tilaa. Kaarituetuissa kaaret sulkevat rinnat niin, ettei ne pursua kainaloista.

Vierailija
6/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pistänyt merkille, vaikkakaan ei se minua varsinaisesti ahdista :D

Mutta kieltämättä todella nolon näköistä kun näkee naisen jolla esim. aivan liian pienet liivit ja siten rinnat tursuavat kupeista yli! Ja koko komeuden kruunaa tietysti tiukka paita joka vielä korostaa tätä tuplatissit-efektiä.

Joskus näkee myös sitä, että pienirintainen yrittää suurentaa rintojaan käyttämällä pari numeroa liian suuria liivejä. Tätä varten on oman koon topatut rintaliivit eikä liian suuret jotka painuvat välillä nolosti kasaan paljastaen kuppien tyhjyyden.

Vierailija
7/24 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yleistä käyttää vääränkokoisia rintsikoita.

Mutta en mä silti kotiin jää :)

Vierailija
8/24 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä. Yleisimmät virheet ovat liian suuri ympärysmitta ja liian pieni kuppikoko. Lisäksi monet käyttävät vanhoja ja löystyneitä liivejä, jotka eivät enää anna riittävää tukea povelle. Changen ketjujohtaja Marjo Topin neuvot auttavat istuvien liivien valinnassa sekä liivien hoidossa.

Vierailija
9/24 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei yhtään viitsitä satsata. Ostakaa vaikka lapsilillä laatu tissikassit, ei ne niin paljoa maksa!

Vierailija
10/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan harmillista ja kaameaakin katseltavaa.

Pistetään ripsen jatketta, rakennekynttä ja accessories-puolen hilpettä ja ollaan olevinaan niin tyylikkäitä.

Sitten ryhti ja tyyli ontuu pahasti, kun ei raaskita/tajuta käydä ostamassa liivejä LIIVILIIKKEESTÄ, jossa samaan hintaan saa täyden palvelun alan ammattilaiselta sekä laadukkaan tuotteen.

Vierailija
11/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivien mpäryksen tulee olla tosi napakka. Jos oma ympärysmitta rintojen alta on esim. 77cm, valitaan koko 75, ei 80.

Vierailija
12/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka hyvältä tuntuu, muulla ei ole väliä.

Vierailija
13/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen asia todella häiritä noin paljon...miten pieni voi olla elämän sisältö kun on aikaa tuollaisia asioita seurata? ole onnellinen kun et itse kuulu joukkoon...

Vierailija
14/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä näät minkä kokoset kelläkin on:0

ja mitä ylipäätään sulle kuuluu :D

voi lehmä sentään.oot kakara:D

Vierailija
15/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä laadukkaaseen liivikauppaan, koska kokoni on 65A -70AA/A :\

Vierailija
16/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärän kokoiset rintsikat, mutta se johtuu siitä, että minun kokoani tehdään niin vähän, ettei oikean kokoisia vaan löydä mistään! Kokoni on 70D(D), niitä eivät myy mitkään yleiset ketjut ja yllättävän vaikeaa on ollut liiviliikkeistäkään saada.

Vierailija
17/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama ongelma, täytyy melkein aina ostaa ympärysmitaltaan liian suuret liivit.

Vierailija
18/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei voi olla vääränkokoisetkaan tai voi olla liian isot, mutta mitään haittaa niistä ei voi ropalle olla. Mikään ei roiku niin mitään ei tarvitse tukeakaan.

Vierailija
19/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun liiveihin ei ui kukaan,perkele.pidän just semmosia ku tahon;)

Vierailija
20/24 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaamalla tms? vai osaavatko vain liivimyyjät neuvoa?