Mitä tykkäsit pimeitten treffejen runopojasta?
Kommentit (8)
Yht äkkiä hän yksillä treffeillä lausui runoa, sitä ennen en tiennyt hänen runopuolestaan mitään.
Ihan älyköltä vaikutti.
Ihan jees muuten, mut siinä oli jotain pelottavaa, en tiedä, mitä. Ja järkyt ne ruskeet housut, jotka sillä aluks oli jalassa. Sit mua jotenkin ihmetyttää työttömät, en tarkoita halveksia ketään, mutta luulisi, että JOTAIN työtä aina löytyisi. Mut ei kai sitten aina. Mut takaisin asiaan, jotain pelottavan oloista siinä oli.
jotenkin myöhäseen aikaan tuo jakso, tai ainakin digipoksin nauhotus loppui kesken, niin menikö se kirsi(?) sen kiharatukkasen luo?
runopoika kamala.
Mun kävi lähinnä sääliksi se runopoika. Miksi ihmeessä tuollainen edes oli otettu mukaan, ei ollut yhtään kenenkään noista naisista tyylinen. Varmasti ihan mukava mies mutta miksi turhaan nöyryyttää toista kun jo ulkonäöstä voi sanoa että nämä naiset eivät tuon tyylistä halua. Ja se työttömyys taas ei ehkä sinänsä ole ongelma mutta hänen ammattiaan ei tuotu esille, joten oletin että hän on täysin kouluttamaton. Ja jos työttömyys ei ole turnoff niin kouluttamattomuus varmasti on.
Kirsi meni sen kiharahiuksisen luo, jakson voi katsoa netistä.
Oli otettu mukaan kai ihan kevennykseksi, vitsiksi. Harmitti puolestaan, kun oli kuitenkin niin "eri planeetalta" kuin ne akkelit.
Erikoista oli myös sen mukavan oloisen Emilian dissaus lasten takia, eiväthän nuo miehet mitään poikasia olleet. Lapsellisia kylläkin.
mutta autossa, kun mies onnessaan mietti ja kyseli, mihin mentäis, Kirsi sanoi, että hän mietti, että jos mentäis kuitenki joku toinen päivä.
Se Emilia oli mun mielestä ihana, harmi, että ne miehet oli niin peestä, etteivät antaneet mahdollisuutta todella mukavalle ja kauniille naiselle. Oon niin kateellinen sen Emilian silmistä!
Se kiharatukkainen jutteli "treffeillä" Emilian kanssa lapsista ja totesivat yhdessä ettei hommasta voi tulla mitään. Emilia ei halunnut enää lisää lapsia ja tämä mies taas halusi omia. eihän siitä olisi mitään voinut tulla.
Jos olisi ollut toisinpäin, siis että nainen haluaa lapsia ja mies ei, niin täällä olisi kuorossa laulettu että jätä se mies. Nyt sitten olisikin muka miehen pitänyt ottaa tämä nainen, outoa minusta.
ohjelma! Olenko mä ymmärtänyt oikein, että toinen tuotantokausi on tulossa? Lähes kaikki osallistuneet on joutuneet pettymään. Musta ei ole kovin miellyttävää katsella, kun toiset melkein kyyneleet silmissä sitten yrittää kommentoida fiiliksiään. Tässäkin jaksossa miehet haukkoivat henkeä ihastuksesta naiset nähdessään, mutta naisilla meni naama mutruun. Ihmetyttääkin, miten nytkin oli otettu niin paljon paremman näköiset naiset kuin miehet. Komeita miehiä ollut tähän mennessä vasta pari koko sarjassa.
Ai joo, itse kysymykseen... Runopoika oli komea, mutta se setämäinen ääni ei olis minuunkaan iskenyt pimeässä. Ja toi liikaa esille kokemattomuuttaan suhdeasioissa.
Yht äkkiä hän yksillä treffeillä lausui runoa, sitä ennen en tiennyt hänen runopuolestaan mitään.
Ihan älyköltä vaikutti.