Millä viikolla teillä on raskauspahoinvointi loppunut? Gallup!
Kommentit (18)
Kuopuksen kanssa oli pelkkää huonoa oloa ehkä rv 12 asti
Rv 21, rv 22 ja rv 24. Kaikissa erittäin rajua 24/7 pahoinvointia. Välillä tipassa.
42+1. Oksensin viimeisen kerran synnytyspöydällä.
oksensin 24/7 viikolle 13 asti.. eli helpolla pääsin vaikka luulin kuolevani siihen paikkaan! tsemppiä sinulle! se kaikki on sen arvoista :)
Minulla ei kääntynyt maha ympäri kuin alkuraskaudessa pari kertaa tunkkaisessa, kuumassa, ahtaassa paikassa, josta ei päässyt heti pois. Mutta kertaakaan en oksentanut. Onko tämä tosiaan näin poikkeuksellista. Sori ap, tämä ei sua varmaan auttanut, mutta olen yllättynyt raskauspahoinvoinnin yleisyydestä.
oksensin viikot 7-14 ja kuopuksesta alkoi noin viikolla 6 ja viimesen kerran oksensin 39+3 aamulla ennen kuin lähdin sairaalaan synnyttämään.
ei ehkä tsemppaa mutta monella tutullani on loppunut rv 12. sitä kaikki mullekin sanoi et yleensä sillon loppuu.
nyt rv 20 ja ilmeisesti palailee takaisin toi oksentaminen ja paha olo =/
Minulla ei kääntynyt maha ympäri kuin alkuraskaudessa pari kertaa tunkkaisessa, kuumassa, ahtaassa paikassa, josta ei päässyt heti pois. Mutta kertaakaan en oksentanut. Onko tämä tosiaan näin poikkeuksellista. Sori ap, tämä ei sua varmaan auttanut, mutta olen yllättynyt raskauspahoinvoinnin yleisyydestä.
Kun syö 6-7 kertaa päivässä ja lepäilee tarpeeksi niin pysyy hallinnassa.
24/7 koko raskauden kamalaa oksentelua. Kaksi lasta saa siis riittää. Enempää en kestä!
Kuinka paljon kertyi painoa raskauden aikana, ei varmaan montaakaan kiloa? Hirvittää ajatellakin ettei juuri mikään pysyisi sisällä 9 kuukauteen... :(
eli ei mitään aamupahoinvointia.
Tokasta pahin loppu 5kk kohdalla, satunnaisesti oli raskauden loppuun asti. Kolmannen kanssa 6kk jälkeen pahin ohi, satunnaisesti loppuun asti.
Nyt tästä neljännestä voin taas pahoin ja hirvittää ajatella kauanko tää kestää. rv nyt n. 10
Ja pahoinvointi on ollu/on 24/7