Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Laura Malmivaara mainostaa Bio Luvilia "monen lapsen äitinä"

Vierailija
13.05.2010 |

kun niillä on vain kaksi lasta? Ding-ding-ding-ding kestää vaatteet monelle lapselle eteenpäin ja sanoo Bio Luvilin mainoksessa, että niillä on "monta lasta"?

Kaksi on vähän, ei missään mielessä monta. Kahden lapsen pyykit ovat mitäänsanomattomia monilapsisen perheen pyykkeihin verrattuna.

Onko niillä todellakin vain kaksi lasta vai lisää jostain edellisistä liitoista?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että Bio Luvil pesee pyykkiä Laura Malmivaaran kanssa.

Että ihan omana itsenään on.

Vierailija
42/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BioLuvil pesee pyykkiä Laura Malmivaaran kanssa.. Ainakin toinen versio niistä mainoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onkohan se koti ihan sen oma?? Ihanalta näyttää,jokatapauksessa

Vierailija
44/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko mainoksiin ne huijjaa aina

Vierailija
45/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se aika monta on. Montas ap:lla oli?

Vierailija
46/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole todennäköisesti ollut varsinaista käsikirjoitusta, vaan Malmivaaran on annettu improvisoida. Mukaan mainokseen eli sen eri versioihin on valittu katkelmia, jotka ovat ristiriitaisia keskenään. Leikkaajalla ei ole ollut riittävää lukutaitoa. Mainoskin on teksti tekstien joukossa ja tämä mainos ei nyt onnistu. Mainostettava tuote ei tule esille oikealla tavalla eikä sen haluttavuus ainakaan kasva. Malmivaaran syy se ei tietenkään ole.

Vierailija
47/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa mainoksessa juuri tuo lause "mä oon tosi huono esittämäään tällasita suurperheen äitiä" ja sitten se nauru siihen päälle, ihan kuin suurperheen äidit olisivat jotenkin, no... jokainen päätelköön itse.

On vaan tullut mieleen, että luulisi, että ne suurperheen äidit on aika suuri kohderyhmä pesuaineille, joten minuun ei oikein kyllä tuo mainos kolahda. Tosin minulla onkin "vain" kolme lasta...

Ja ymmärrän kyllä, että Laura ei välttämättä ole tuota mieltä, mutta mainoksesta ainakin minulle välittyy vähän huono kuva tuotteesta.

Vierailija
48/66 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä tenavista puhunee myös...

Vierailija
49/66 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla ja akulla on 4 yhteistä lasta.

Vierailija
50/66 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän typerä mainos. En tiedä kuka nainen on mutta tuo ding ding vai ping ping pistää aina vaihtamaan kanavaa. Voi että kaikkea pitää rahan eteen tehdä - hävettäisi olla hänen miehensä! Lopetin muuten samantien tuon oston...vai olenko ostanut, mutta nyt en varmasti osta!!

Vierailija
51/66 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa pitää mainostaa

Vierailija
52/66 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä onks sil ollenkaa lapsia älä ihmettele kirjotus tyylii oon 11v

Vierailija
53/66 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura niin seksiikkäästi nosti persettään ja samalla näkyi pillu, oli muistaakseni joku suomalainen elokuva olisko ollu häjyt? Todella seksikkään oloinen nainen.

Vierailija
54/66 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänhän esiittää AV mammaa...viiden lapsen yksinhuoltajaa jonka kaikilla lapsilla on eri isä. Daa

Vierailija
55/66 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta

Vierailija
56/66 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura sanoo, että ding ding ja neljälle seuraavalle. Siinä kun ne vaatteet siirtyilee ni siin on kyseessä viidestä lapsesta. Yks ja toine yrittää tätä tässä kertoa, mutta kukaan ei kuule. ei oo neljää seuraavaa ding, ding ellei oo yhtä ennen niitä neljää, ennen niitä neljää on oltava jo yks, että ding vaan kaikille laurafaneille

Vierailija
57/66 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska et eroa yhtään näistä muista idiooteista :)

Vierailija
58/66 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli uusperhe jossain vaiheessa ainakin eli 2+2 lasta, tämänhetkistä statusta en tiedä.

Vierailija
59/66 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostoskanavat tahkovat rahaa.

Ihana keijumetsä, jossa keijut lentelevät paljastuukin kaupassa pahvikasaksi 5 vuotiaalle, mutta että aikuinenkin uskoo mainosten olevan totta...

Vierailija
60/66 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa esiintyi kolmen lapsen kotiäiti Marianne Arpia. Hän oli kotiäiti, entinen perintöprinsessa ja julkisuudessa/mainoksissa esiintyvä superäiti. Joitakin vuosia sitten hän erosi ja jätti lapset heidän isälleen, koska hänen asuntonsa oli liian pieni kolmelle lapselle.