Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: millä perusteella oikeutat arvostelun ylipainoisia kohtaan?

Vierailija
13.05.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitähän tämä palsta on pullollaan!

Vierailija
2/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta arvostella kenenkään painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta arvostella kenenkään painoa.

Vierailija
4/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen miten joku päästää itsensä lihavaksi...? Esim. naiset käyttävät mielestäni usein raskautta tekosyynä ahmia herkkuja ja sitten syyttävät raskautta lihomisistaan.

Vierailija
5/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylipainoinen omasta syystään (ei siis esim. sairauden takia) eikä ole halukas muuttamaan ruokatottumuksiaan tai lisäämään liikuntaa, vaikka lääkärit kuinka kehoittaisivat.... ja sitten ylipaino aiheuttaa nivelvaivoja, sydänvaivoja, diabetesta jne. joiden hoidot maksetaan yhteiskunnan varoilla, niin onhan siinä jo perustetta pienelle narinalle. Mikäli käyvät yksityisellä tai edes yrittävät muuttaa elämäänsä parempaan suuntaan, niin fine. Samalla tavoin suhtaudun esim. runsaasti tupakoiviin ihmisiin, joska eivät ikinä edes yritä päästä tupakasta eroon.

Vierailija
6/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen miten joku päästää itsensä lihavaksi...? Esim. naiset käyttävät mielestäni usein raskautta tekosyynä ahmia herkkuja ja sitten syyttävät raskautta lihomisistaan.

Minä puolestani ihmettelen näitä hysteerisesti painoaan tarkkailevia naisia, jotka raskaana ollessakin syövät liian vähän ja hyvin kevyesti. Sotien aikoina raskaana olevat naiset saivat niukasti ravintoa ja useat näinä kausina syntyneet lapset ovat nyt aikuisina ylipainoisia ja tutkimusten mukaan pitkälti raskausajan niukan ravinnonsaannin takia.

Ei se niin mene, että vauvat saavat aina tarvitsemansa äidiltä. Eivät saa, jos äiti ei syö. Mutta ottavat sen mikä saatavilla on, eli äidinkin tarvitsemat ravinnevarastot.

t. hoikka 20kg raskauksien aikana lihonut äiti (kilot tippuivat pitkän imetyksen aikana laihduttamatta)

Vierailija
7/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin normaalisti koko raskauden ajan, en tosin sortunut herkkulinjalle. "Raskauskilot" sairaalaan. Vauvani syntyi laskettuna aikana ja painoi 3,5kg.

Vierailija
8/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan käsittämätöntä. Hyi, miten joku päästää itsensä sellaiseksi? Aina sama valitus: en mä edes syö paljon ja liikunkin... ja pah. Laiskat läskit!

Vierailija
9/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee parempi mieli kun saa muita haukkua läskimmäksi. laiskoja läskipossujahan ne onkin, ettei sen puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä