Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun suhde tympii ja tahtoo jännitystä?

Vierailija
13.05.2010 |

Olen lapsellinen, tiedän mutta haaveilen kaiket illat vielä siitä jalat alta vievästä rakkaudesta. Siitä, että mies on ihan hulluna minuun eikä pysty pitämään näppejään erossa ja itse on niin jännittynyt ja rakastunut ettei pysty edes syömään, tiedättekö?

Oma suhteeni on siis tosi hyvä, mies on tosi kiva ja ihana ja rakastan häntä paljon. Mieskin rakastaa mua, mutta joskus musta tuntuu että hän suhtautuu minuun enemmän niinkuin lemmikkikanina kuin vaimona ja rakastajattarena. Mies esimerkiksi puhuttelee mua pupuksi ollessamme kahdestaan.

Tähän tilanteeseen on pakko keksiä jokin ratkaisu ennenkuin ehdoin tahdoin etsin jonkun sivusuhteen.

Ja olemme siis olleet yhdessä noin neljä vuotta josta naimisissa 1,5v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole sellaisia hyviä ehdokkaita. Olen tosi ronkeli miesten suhteen, en siis halua mitään halpaa panoa jonkun random-ukkelin kanssa vaan siis oikein sellaista intohimon loisketta ja suurta rakkautta...

Vierailija
2/3 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailut yms. kehiin.

Jokin siinä toisessa on alunperinkin viehättänyt, mutta se on ilmeisesti jäänyt arjen jalkoin. Eli yritystä, yritystä....

-Ei se yleensä vaihtamalla parane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailut yms. kehiin.

Jokin siinä toisessa on alunperinkin viehättänyt, mutta se on ilmeisesti jäänyt arjen jalkoin. Eli yritystä, yritystä....

-Ei se yleensä vaihtamalla parane

Ja siis ei tuossa mun miehessä oikeasti ole mitäänvikaa! Haluaisin vaan vähän jännitystä ja säpinää ja sitä huumaa!