G: kuinka monennesta yrityskierrosta tulir raskaaksi?
Itse:
1. raskaus 7. yrityskierto
2. raskaus 4. yrityskierto
nyt 3. yrityksessä ja jännittää kauanko menee :)
Kommentit (20)
arvioituna, enää en laskenut pitkiin aikoihin. Iloinen yllätys:-)
esikoinen: 9 kk
toka: 4 kk
kolmas: 8 kk
neljäs: 2,5 v
ja nyt yritetty vauvaa 15 kk, tuloksetta.
ekasta ja kolmannesta 3 kiertoa; ehkäisynä ennen e-pillerit ja tuo n. 2 kiertoa meni siihen että hormonitoiminta palasi ennalleen.
Toisesta tulin raksaaksi 2. kierrosta, neljännestä heti kun lupa raskaudelle annettiin, ja viidennestä 2. kierrosta, ehkäisynä hormonikierukka ja tuo aika meni että hormonitoiminta palautui.
meni 2v 2kk (eli 26 kk) ja toisen kanssa 1,5v eli 18kk.
tai oikeastaan ei edes yritetty, oli sellaista "no, katsotaan mitä tapahtuu"-meininkiä.
esikoinen tais olla yk6, sitten kakkosta yk10 ja meni kesken rv7+0, sitten lennosta ilman menkkoja uudelleen raskaaksi
ja molemmilla kerroilla tärppäsi 4 yrityskierrosta.
Eka tuli ekasta
Toka kolmannesta
Kolmas neljännestätoista (olin jo aivan hajalla!)
Neljäs neljännestä
ekaa yritettiin 1½v
tokaa 1v8kk
nyt kolmas tärppäsi vähän vahingossa toisesta kierrosta ilman ehkäisyä.
Raskaus tosin vielä ihan alussa joten voi vain toivoa että kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Eka tuli kolmannesta.
Tokaa yritan ja kierros 13 menossa. Olen jo kyllastynyt. Eka oli keisarinleikkaus. Olen myos jo 39 vuotias etta sekin viela.
Yritystä esimmäisen kohdalla 1,5-2 vuotta kunnes tulin raskaaksi.
1 raskaus yk.5 (keskenmeno rv. 11)
2 raskaus yk.11
3 raskaus yk.15
4 raskaus yk.18 (keskenmeno rv. 9)
Viimeisimmästä aikaa 10v. Enkä ole raskaaksi enää tullut.
Ekasta panosta raskaaksi. Näin kävi. Onneksi olin (ja olen) naimisssa ko. naisen kanssa. Tuloksena tuli kiva poika. =)
Vierailija kirjoitti:
Ekasta panosta raskaaksi. Näin kävi. Onneksi olin (ja olen) naimisssa ko. naisen kanssa. Tuloksena tuli kiva poika. =)
Näin kävi meilläkin toisen lapsen kanssa. Ei ehditty panna kuin kerran sillä kierrolla, ja heti napsahti.
Esikoisen kanssa kolmas kierto.
YK 22 menossa.
satuttaa.