Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yök, eka punkki

Vierailija
13.05.2010 |

mönki tänää keittiölattialla.Se ois sit vissii alettava taas punkinkarkotus bileisiin.ai et mie inhoon niitä vipeltäjiä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna lattialta on löytynyt jo 3 möllikkää ja kissasta kiskottu ainakin 2.

Punkit ovat niin ällöjä, että en voi syödä mustikkajogurttiakaan.

Aina tulee mieleen siitä jogurtista lihvaantuneet punkit. Yäk.

t: lappeenrantalainen

Vierailija
2/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissalle. meil ei sekää kyl iha täydellisesti toimi. Oisha tuo punkkibussi taas kierrokses,että vois rokottaa tautien varalta, mut meillä ollaa kyllä menty karkotus ja nyppimis linjal ainakii toistaseks:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

irroitettu koirasta!

Exspot on hyvä karkoite, sitä tarkoitus laittaa tänään.

Meidän koiralla on lyhyt turkki eikä ole missään kauheissa pusikoissa pyörinyt, joten ällöttää miten paljon niitä mahtaa olla jo liikkeellä.

"Kiva" jos lapset saavat.

Vierailija
4/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia?

t: se mustikka...

Vierailija
5/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pitää laittaa sinne niskaa ja selkää.Ainut ongelma meil on tosiaa se et vanha ladymme arvaa et nyt tulee jotai troppia.Hieman siis ongelmallista, pitää vissii taas ottaa isäntä remeihi mukaa ja nahkahanskat kätee et homma onnistuu.

Vierailija
6/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu viikko sitten sain irrotella koiran kuonosta ensimmäisen punkin ja asutaan suht pohjoisessa (Kainuussa). Tosi aikasin punkit tänä vuonna tulleet, kun on tähän saakka ollut tosi kylmät ilmatkin vielä... :(

Vierailija
7/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa Frontline suihketta ja kapseleita kissoille ja koirille. Kapselit olen itse todennut helpommaksi. Pipetistä puristetaan niskanahkalle ja yksi kapseli kestää kuukauden. Noilla on ainakin meiän chihuahualta pysynyt punkit jo monta kesää loitolla. Muistaisi vaan aina lääkitä tarpeeksi ajoissa keväällä ettei ehdi kevään ekat otukset hyökätä.

Vierailija
8/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut punkkia. Vanhempieni koirasta olen irroitellut yhden sun toisenkin, nyt ollaan menossa ekaa kertaa mökille (jossa näitä punkkeja on) oman koiran kanssa, ja täytyy muistaa syynätä koira perusteellisesti.

Mistä päin oot suunnilleen? Joka paikassahan noita punkkeja ei ole, ja toisissa paikoissa (kuten Turun saaristossa) oikein erityisen paljon. Mä asun Pohjanmaalla, jossa en ole vielä punkkeja tavannut.

Vierailija
9/9 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa niitä hommaa sisätiloihin karkotteista huolimatta.punkkeja on nyppiny itestäni ja joka kesä myös lapsesta sen yhen,onneks lapsi säästyny vähemmäl.Niitä jää ain kissaturkkii johokii jemmaa ja kerkee sit tipahtaa lattioille enneku se mömmö kerkeis vaikuttaa.kaakkois-suomes siis asutaan ja joka kesäine vaiva.Tästä ilmastahan ne punkit just tykkää ku on jo lämmintä ja ihanan kosteeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan