Miten välttyä ahdistelulta & raiskaukselta
Kertokaa, mitä itse tekisitte tilanteessa/käskisitte lastenne toimia tilanteessa, jossa teitä tai lapsianne ahdisteltaisiin ? ?
siis esim näitä: ns puhuisin kännykkään jne
Kommentit (5)
Se tuo väärää turvallisuutta itselle, ja paljastaa pelon hyökkääjälle.
Kokeellisesti on todistettu (Joukolle rikollisia näytetty videoilta mahdollisia uhreja ja he valinneet helpoimman kohteen), että itsevarmuus ja pään ylhäällä pitäminen ja ympäristön rauhallinen tarkkailu (Siis ei saa peloissaan vilkuilla) on paras suoja, mitä voi asenteellaan luoda.
Hyökkääjä etsii alitajuisesti helppoa uhria (pelkäävä, epävarma, pälyilevä, puhelimeenpuhuva).
sellainen mötikkä josta kiskotaan "sokka" irti ja se pitää helvetinmoista ulinaa. Siinä jos jollain on pokkaa jäädä raiskailemaan..
Kertokaa, mitä itse tekisitte tilanteessa/käskisitte lastenne toimia tilanteessa, jossa teitä tai lapsianne ahdisteltaisiin ? ?
siis esim näitä: ns puhuisin kännykkään jne
Tuola italiassa ja euroopassakin kulkiessa,olen joskus nähnyt lappuj tolpissa seinillä.Varokaa taskuvarkaita,tekstillä.Joita poliisit sit repii pois kun niitä näkeevät.??? No siks että taskuvarkaat on ne liimanneet helpotaakseen ammattiaan, Viimeistään siinä lapun kohdalla turisti koittaa onko lompakko tallessa ja Bingo. se olikin sit viimeinen kerta kun itse tunsit sen lompakon,.Olisikohan toi kysymys kans tullu alan mieheltä, jotta vois tuote kehitelyä suunitella noin kevään tullen.
ensinnäkin ei pukeudu horoksi,eli korkokenkiin,tiukkoihin vaatteisiin,jollaisia mun lapseni isä katselee...
ja liikkuu yleisil paikoil vain.
emt.en oo koskaan tullu raiskatuks.ehkä joku vaa joskus ehdotellu ym. mut kävelin vaa pois:)
LAPSELLE :
kävelee koulumatkat kaverin kanssa!!!!!!!