Jos Emilia leppilampi on lääkäri, miksi ei löydy mistään tietoa siitä
Siis virallista, esim. lääketieteellisen tdk.n sivuilta tms. Ei löydy tyttönimelläkään. Missä hän on opiskellut ja milloin aloittanut?
Kommentit (28)
Siis virallista, esim. lääketieteellisen tdk.n sivuilta tms. Ei löydy tyttönimelläkään. Missä hän on opiskellut ja milloin aloittanut?
Huomasin kysymyksen ja kävin katsomassa koko vuorisen suvun saman tien Leppilampi emilia ei vielä laillistettu.Wikipedian mukaan, PS jos siellä ei ole tietoa sitä ei ole sit NETISSÄ: Vaari64
KAIKKI SUOMEN LAILISTETUT LÄÄKÄRIT JA JOKU MUUKIN SEASSA: SE TOTUUS ! vaari64
Jos haluat tietää, onko Emilia valmistunut, voit soittaa Valviraan tai yliopistoon, jossa hän on opiskellut. Valmistuneiden lääketieteen lisensiaattien nimet eivät tule millekään nettisivulle.
JOPA HEIDÄN TUNNUS NUERONSA:
tietääkseni mitään "täältä löytyy kaikki lääkärit" -rekisteriä, joka olisi avoin kenelle tahansa. Valvira pitää tietysti rekisteriä laillistetuista ammatinharjoittajista.
Olen itse lääkäri, ja kun googletan nimeni, ainoa viitaus lääkäriyteen on virkanimitykseni (lainaus shp:n lehdestä). Olen nettiaikakaudella valmitunut erikoislääkäriksi, mutta siitä ei netistä löydy mitään.
Eli: ellei E. Leppilammen lääkäriydestä löydy tietoa googlesta, se ei tarkoita välttämättä, ettei hän olisi lääkäri.
ainakin se on "kirjoilla" etelä-helsinkiläisellä terveysasemalla tk-lääkärinä. varmaan vielä kandi.
tai missä tahansa muussa vaiheessa opintoja, voi pyytää, ettei nettiin laiteta mitään tietoa itsestä.
ja ei ole Emilia Leppilampea täälläkään
Eli se on virallinen "osoiteluettelo" sähköpostin käyttöä varten. sinne kyllä tulee myös tietojen jakamisen kieltäneiden osoitteet. Myös esimerkiksi minun tietoni on siellä, vaikka muita tietoja en ole antanut jaettavaksi.
Eli ei ainakaan Helsingin yliopistossa Leppilampi tällä hetkellä opiskele.
Eikö ollut vielä opiskelija heidän häiden aikaan? Näin muistelen jostain juorulehdestä lukeneeni.
ja tutkinnon, löytyy jokin tieto yliopiston sivulta. Jos tiedän esim. että maija meikäläinen on oikeustieteen kandidaatti Helsingin yliopistosta, hänestä löytyy jotain tietoja yliopiston sivuilta. Mutta EMiliasta ei löydy mitään tietoja!
vaan löydy mitään tietoja Helsingin yliopiston sivuilta. Ja olen maisteri. Todistuskin löytyy :)
tai tiedekuntaasi, pitäisi löytyä... -Ellet ole ennen nettiaikaa valmistunut. En siis tarkoittanut että haet yo:n sivuilta.
Kahdessa yliopistossa olen opiskellut (ja molemmista valmistunut). Toisesta -97 ja toisesta -07.
2008 olen valmistunut. Pitäiskö huolestua ;)
5
nimellä mitään. Tuskin saattanut opintojaan loppuun.
Jos haluat tietää, onko Emilia valmistunut, voit soittaa Valviraan tai yliopistoon, jossa hän on opiskellut. Valmistuneiden lääketieteen lisensiaattien nimet eivät tule millekään nettisivulle.
Valvira ylläpitää terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisteriä valvontatehtävien hoitamiseksi. Rekisterinpidosta on säädetty terveydenhuollon ammattihenkilöistä annetussa laissa.
Tarkempi rekisterin tietosisältö on kerrottu rekisteriselosteessa.
Ammatinharjoittamistietoja voi tiedustella Valviralta puh. (09) 7729 20.
Terhikki -rekisteristä voidaan tietyin edellytyksin luovuttaa samanaikaisesti myös useampaa henkilöä koskevia tietoja ns. massaluovutuksena. Tiedustelut osoitteesta terhikki(a)valvira.fi.
Ne jäi kesken kun muuttivat Jenkkeihin.
Jossain lehdessä häntä oli tituleerattu lääkäriksi mutta pari päivää myöhemmin oli oikaisu, että opinnot ovat vielä kesken.