Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Emilia leppilampi on lääkäri, miksi ei löydy mistään tietoa siitä

Vierailija
12.05.2010 |

Siis virallista, esim. lääketieteellisen tdk.n sivuilta tms. Ei löydy tyttönimelläkään. Missä hän on opiskellut ja milloin aloittanut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jäi kesken kun muuttivat Jenkkeihin.

Jossain lehdessä häntä oli tituleerattu lääkäriksi mutta pari päivää myöhemmin oli oikaisu, että opinnot ovat vielä kesken.

Vierailija
2/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis virallista, esim. lääketieteellisen tdk.n sivuilta tms. Ei löydy tyttönimelläkään. Missä hän on opiskellut ja milloin aloittanut?

Huomasin kysymyksen ja kävin katsomassa koko vuorisen suvun saman tien Leppilampi emilia ei vielä laillistettu.Wikipedian mukaan, PS jos siellä ei ole tietoa sitä ei ole sit NETISSÄ: Vaari64

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI SUOMEN LAILISTETUT LÄÄKÄRIT JA JOKU MUUKIN SEASSA: SE TOTUUS ! vaari64

Vierailija
4/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää, onko Emilia valmistunut, voit soittaa Valviraan tai yliopistoon, jossa hän on opiskellut. Valmistuneiden lääketieteen lisensiaattien nimet eivät tule millekään nettisivulle.

JOPA HEIDÄN TUNNUS NUERONSA:

Vierailija
5/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni mitään "täältä löytyy kaikki lääkärit" -rekisteriä, joka olisi avoin kenelle tahansa. Valvira pitää tietysti rekisteriä laillistetuista ammatinharjoittajista.

Olen itse lääkäri, ja kun googletan nimeni, ainoa viitaus lääkäriyteen on virkanimitykseni (lainaus shp:n lehdestä). Olen nettiaikakaudella valmitunut erikoislääkäriksi, mutta siitä ei netistä löydy mitään.

Eli: ellei E. Leppilammen lääkäriydestä löydy tietoa googlesta, se ei tarkoita välttämättä, ettei hän olisi lääkäri.

Vierailija
6/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se on "kirjoilla" etelä-helsinkiläisellä terveysasemalla tk-lääkärinä. varmaan vielä kandi.

Vierailija
7/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole Emilia Leppilampea täälläkään

www.helsinki.fi/mainari

Vierailija
8/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai missä tahansa muussa vaiheessa opintoja, voi pyytää, ettei nettiin laiteta mitään tietoa itsestä.

ja ei ole Emilia Leppilampea täälläkään

www.helsinki.fi/mainari

Vierailija
9/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on virallinen "osoiteluettelo" sähköpostin käyttöä varten. sinne kyllä tulee myös tietojen jakamisen kieltäneiden osoitteet. Myös esimerkiksi minun tietoni on siellä, vaikka muita tietoja en ole antanut jaettavaksi.

Eli ei ainakaan Helsingin yliopistossa Leppilampi tällä hetkellä opiskele.

Vierailija
10/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut vielä opiskelija heidän häiden aikaan? Näin muistelen jostain juorulehdestä lukeneeni.

Vierailija
11/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tutkinnon, löytyy jokin tieto yliopiston sivulta. Jos tiedän esim. että maija meikäläinen on oikeustieteen kandidaatti Helsingin yliopistosta, hänestä löytyy jotain tietoja yliopiston sivuilta. Mutta EMiliasta ei löydy mitään tietoja!

Vierailija
12/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan löydy mitään tietoja Helsingin yliopiston sivuilta. Ja olen maisteri. Todistuskin löytyy :)

Vierailija
13/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*muistelee*

Vierailija
14/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tiedekuntaasi, pitäisi löytyä... -Ellet ole ennen nettiaikaa valmistunut. En siis tarkoittanut että haet yo:n sivuilta.

Vierailija
15/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maassa pilvin pimein.

Vierailija
16/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa yliopistossa olen opiskellut (ja molemmista valmistunut). Toisesta -97 ja toisesta -07.

Vierailija
17/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 olen valmistunut. Pitäiskö huolestua ;)

5

Vierailija
18/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimellä mitään. Tuskin saattanut opintojaan loppuun.

Vierailija
19/28 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää, onko Emilia valmistunut, voit soittaa Valviraan tai yliopistoon, jossa hän on opiskellut. Valmistuneiden lääketieteen lisensiaattien nimet eivät tule millekään nettisivulle.

Vierailija
20/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvira ylläpitää terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisteriä valvontatehtävien hoitamiseksi. Rekisterinpidosta on säädetty terveydenhuollon ammattihenkilöistä annetussa laissa.

Tarkempi rekisterin tietosisältö on kerrottu rekisteriselosteessa.

Ammatinharjoittamistietoja voi tiedustella Valviralta puh. (09) 7729 20.

Terhikki -rekisteristä voidaan tietyin edellytyksin luovuttaa samanaikaisesti myös useampaa henkilöä koskevia tietoja ns. massaluovutuksena. Tiedustelut osoitteesta terhikki(a)valvira.fi.