Jos Emilia leppilampi on lääkäri, miksi ei löydy mistään tietoa siitä
Siis virallista, esim. lääketieteellisen tdk.n sivuilta tms. Ei löydy tyttönimelläkään. Missä hän on opiskellut ja milloin aloittanut?
Kommentit (28)
Jos ihminen on töissä esim. yksityisellä lääkäriasemalla, on julkaisuja tms. niin tietysti löytyy googlettamalla nimi. Mutta jos ei ole, niin ei löydy vaikka olisi valmis lääkäri. Esim. kaverini on lääkäri, mutta tällä hetkellä hoitaa lapsia kotona ja valmistumisen jälkeen on ollut sairaalassa ja terveyskeskuksessa töissä. Ei löydy Googlesta yhtäkään osumaa.
jos ette soita Valviraan. Kaikki muu on turhaa spekulointia. Google ei ole mikään lähde selvittää, onko joku ihminen laillistettu lääkäri vai ei. Lääkäreistä ei ole mitään netistä löytyvää rekisteriä.
jos ette soita Valviraan. Kaikki muu on turhaa spekulointia. Google ei ole mikään lähde selvittää, onko joku ihminen laillistettu lääkäri vai ei. Lääkäreistä ei ole mitään netistä löytyvää rekisteriä.
Googletin minäkin neljä tuntemaani (Turusta ja Helsingistä), nuorta lääkäriä ja kaikkien nimet löytyi netistä ja juuri siinä yhteydessä, että olivat valmistuneet.
Yliopiston sivut ei näytä valmistuneiden nimiä.
tietääkseni mitään "täältä löytyy kaikki lääkärit" -rekisteriä, joka olisi avoin kenelle tahansa. Valvira pitää tietysti rekisteriä laillistetuista ammatinharjoittajista.
Olen itse lääkäri, ja kun googletan nimeni, ainoa viitaus lääkäriyteen on virkanimitykseni (lainaus shp:n lehdestä). Olen nettiaikakaudella valmitunut erikoislääkäriksi, mutta siitä ei netistä löydy mitään.
Eli: ellei E. Leppilammen lääkäriydestä löydy tietoa googlesta, se ei tarkoita välttämättä, ettei hän olisi lääkäri.
tuli ero, kun Mikko sai asian selville. Julkisuuteen eivät kehdanneet paljastaa oikeaa syytä..
6 tuntemaani lääkäria ja kaikista löytyi tieto helposti... Eli jokin mättää..