Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö kaikki miehet...

Vierailija
16.02.2011 |

kosketella naista myös peppuun? Itse tykkäisin kovasti, että mies seksin aikana koskettelisi peppureikää, ehkä työntäisi sormea sisään hieman, mutten tiedä kehtaanko tätä edes ehdottaa, koska ei ole oma-aloitteisesti tätä tehnyt, tykkää kyllä puristella peppuani yms. Varsinainen peppuseksi ei houkuta, mutta pienimuotoisempi peppureiän käsittely kylläkin.

Eli miten on, löytyykö miehiä jotka ei suurin surminkaan hyväile naista peppureiästä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni sormen naisen pyllyyn, ihan oma-aloitteisesti. Vaimo ei sitä kyllä innostu, joten eipä meillä sitä tehdä.

Exä kylläkin pyysi sitä saatuaan ensin maistiaiset ja tunnusti, että melkein takuuvarmsti tulee orkku kun työnnän sormen pyllyreikään.

Aika usein siis ollessani laukeamaisillani työnsin sormen exän pyllyreikään ja hieman liikutin. Se oli meille merkki että "täältä tullaan". Saatin useat ihanat yhteiset orkut.

Vierailija
2/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin kahden hyvän ystäväni kanssa olen keskustellut ja eivät ymmärrä mikä siinä kiinnostaa, ovat kyllä kokeilleet.

Harvalle ystävälle kuitenkin ehdoton ei

Keskustelemallahan asiat selviää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivään mennessä koskenut oma-aloitteisesti sormillaan edes pilluun joten olisihan se ihme jos yhtäkkiä koskisi sormillaan peppureiän seutuville

Vierailija
4/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itse mielelläni työnnän naisen peppuun sormia ja saman voi tehdä minulle..tykkään myös nuolla peppureikää ja työntää kielen pyllyyn..

Vierailija
5/8 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketella naista myös peppuun? Itse tykkäisin kovasti, että mies seksin aikana koskettelisi peppureikää, ehkä työntäisi sormea sisään hieman, mutten tiedä kehtaanko tätä edes ehdottaa, koska ei ole oma-aloitteisesti tätä tehnyt, tykkää kyllä puristella peppuani yms. Varsinainen peppuseksi ei houkuta, mutta pienimuotoisempi peppureiän käsittely kylläkin.

Eli miten on, löytyykö miehiä jotka ei suurin surminkaan hyväile naista peppureiästä?

Itse tätä kokeilin naiselleni suuseksiä antessani ja hän ei siitä eleistä päätellen oikein tykännyt. Tästäkin kyllä vois puhua, kun muutenkin ollaan avoimesti keskusteltu omista haluista. Mulle kyllä pillu riittää, jos nainen ei halua pyllyreikää rassattavan.

M34

Vierailija
6/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa saisi "pelata"! Mieli tekisi mutta vaimo ei suostu että sinne mennään!!

Vierailija
7/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tälläkin palstalla osa niistä, jotka provosoituvat mistä tahansa peppuaiheisesta kirjoittelusta, ole miehiä. Syitä siihen on sitten varmaan vaikka kuinka: homofobiaa, ulosteisiin liittyviä mielikuvia... ja provosointi :D Kaikki miehet eivät siis varmaankaan pidä peppuun puuttumisesta.

Koska tuo peppuseksi eri muodossaan näyttää aiheuttavan voimakkaita reaktioita ja tunteita, aiheesta voi olla vaikea puhua. Millainen miehesi on? Arveletko että hän reagoisi voimakkaan kielteisesti peppuseksistä puhumiseen? Vai onko hän avoin tai kenties kokeilunhaluinen? Jos hän ei yleensä saa moraalikohtausta seksiin liittyvistä asioista tai ole homottelemassa kaikkia vierastamiaan asioita, voit varmaan nätisti pyytää häntä sormettamaan peppuasi. Jos hän on varautuneempi näissä asioissa, joudut tietenkin etenemään vähä vähältä ja varovaisemmin. Kenties aluksi vain hyvin varovasti vihjaamaan ja siitä sitten vähä vähältä etenemään puheissasi siinä toivossa, että pääsette edes joskus kokeiluasteelle.

Vierailija
8/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika kokeilunhaluinen, mutta siis silleen normaalilla tavalla. Mitkään kovin erikoiset ei kiinnosta, mut ei kiinnosta muakaan. Ei ole homofobiaa tai mitään sellaista. Enemmän mulla on kutina, ettei mieheni pistäis pahakseen tällaisia toiveita, mutta tosiaan tuntuis kamalalta jos hänestä se olisikin vastenmielistä. En tietenkään halua, että hän joutuisi tekemään jotain mistä ei tykkää, eikä se silloin hyvältä tuntuis mustakaan. Peppu on vaan mulle tosi herkkä ja erogeeninen alue, ja olis aivan ihanaa jos mieheni enemmän huomiosi sitäkin osastoa.

Ehkä rohkaistun sopivalla hetkellä sitten jotain vihjaamaan...