G: Saako vauvan kanssa lentää lentokoneessa?
Kommentit (16)
jos ei saisi, niin se olisi varmaan jollain lailla kielletty
Ja ihan siksi ettei sitä ole missään kielletty.
ja jos siellä sisällä alkaa lentelemään (en kyllä ymmärrä millä välineellä lentäisit siellä), niin voi varmastikin kolauttaa itsensä ja sen vauvansa kanssamatkustajien päihin. Kehoittaisin kyllä istumaan ihan rauhassa sillä sinulle annetulla paikallasi.
Ei se mun mielestäni mitään erillisiä perusteluita vaadi.
vaikka lennot ei ihan herkkua olisikaan ni kyllä lomasta yleensä nauttii koko perhe, jopa vauva.
ja jos siellä sisällä alkaa lentelemään (en kyllä ymmärrä millä välineellä lentäisit siellä), niin voi varmastikin kolauttaa itsensä ja sen vauvansa kanssamatkustajien päihin. Kehoittaisin kyllä istumaan ihan rauhassa sillä sinulle annetulla paikallasi.
mutta itse sen korvakivun muistaen, en veisi vauvaa lentokoneeseen.
Ne finnit voi alkaa ihan yhtäkkiä poksahdella paineenvaihtelun takia ja mummo voi juuttua nutturastaan happinaamariin.
Ulkosuomalaisena minä nyt vaan lennän Suomeen, kun mieli tekee. Oli vauvoja, taaperoita tai teinejä tai kaikkea siltä väliltä mukana.
Lentokielto niille idiooteille suomalaisille, jotka juovat itsensä humalaan jo menolennolla, ovat viikon Kanarialla humalassa ja paluulennolla laskuhumalassa alkavat riehua ja oksentaa.
Kysyjällä ei taida suku asua lentomatkan päässä?
Vauva on ihminen siinä missä muutkin. Olin kerran lennolla myös vangin kanssa. Hänellä oli poliisit molemmin puolin, mutta koneessa hän oli siinä missä muutkin.
Vauva on ehkä harmittomin lentokumppani mitä kuvitella saattaa.
Kyllä saa ja kivempihän se on vauvan kannalta lentää esim tampereelta ouluun puolessa tunnissa kun istuttaa 7 tuntia autossa/junassa. Myös 2 pidempää reissua Euroopassa oon tehny alle puolivuotiaan kanssa eikä ollu mitään ihmeellistä, vauva torkkui tyytyväisenä sylissä ja kantorepussa. :)
lentämistä ilman lentokonetta, voi käydä huonosti.
Taputtaa ei saa.