Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menkat ei ala? Koska teillä alkoi menkat synnytyksen jälkeen?

Vierailija
12.05.2010 |

Voisko ne alkaa vasta sitten, kun lopetan imetyksen kokonaan? Useimmilla alkanut n. ½ v. päästä synnytyksestä, vaikka ovat imettäneetkin. Imetän vielä 4 x päivässä, yöllä en ole imettänyt enää 4 kk:n. Joillakin jopa alkanut 1kk päästä, vaikka vauva ollut täysimetyksellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa tilanteissa oli kuukausi siitä kun yöimetykset loppuivat.

Vierailija
2/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmaista lastani imetin 4kk. Puolet siitakin ajasta oli osaimetysta, eli sai myos korviketta. Muistaakseni sen jalkeen kun olin ihan kokonaan lopettanut imetyksen, kesti viela kuukausi ennekuin menkat palasivat.

Toista lasta imetin 7kk. Hankin sai myos korviketta rintamaidon lisaksi. Vauvani oli melkein vuoden vanha kun kuukautiseni palasivat.

Kolmatta onnistuin imettamaan(jalleen osittain...) 7.5kk. Kuukautiset palasivat kun han oli 9kk.

Eli kenenkaan kanssa kuukautiset eivat tulleet ennekuin olin taysin lopettanut imettamisen ja senkin jalkeen sai viela odottaa varmaan etta hormonitoiminta palautui ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti kuukautiset alkoi 4 kk synnytyksestä :(. Olisivat saaneet pysyä poissa pidempään.

Vierailija
4/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poika melkein 9kk eikä menkkoja vielä ole tullut.

Vierailija
5/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v synnytyksestä, kun imetin vielä noin kerran päivässä. Toisesta alkoi vähän myöhemmin vielä, imetystä varmaan oli saman verran. Aika yksilöllistä tuntuu olevan.

Vierailija
6/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat menkat 2 viikon päästä jälkivuodon loppumisesta. Olen kateellinen kaikille joilla pitkä tauko.

Vierailija
7/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mun olla jo huolissaan? Mulla ei ole menkat alkaneet ja lapsi on jo 1v8kk. En enää imetä, 1v jälkeen alkoi imetykset vähentyä ja siitä muutama kuukausi, niin lopetin kokonaan...

Vierailija
8/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen siis tuo jolla kuukautiset alkoi 1,5v synnytyksestä), että puoli vuotta voi odotella imetyksen loppumisen jälkeen. Toki voihan sitä käydä ihan vaan tarkastuksessa, että kaikki on ok, varsinkin, jos lisää lapsia on vielä toiveissa.

Vierailija
9/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina alkanut menkat vasta, kun olen imettänyt enää kerran päivässä eli noin 9kk synnytyksen jälkeen. Yöimetykset loppuneet kaikilla noin 3kk iässä.

Mä olin vaan onnellinen. Kuka niitä menkkoja kaipaa paitsi silloin tietysti olis ihan kivat, jos lisää lapsia aattelis hankkia...

Vierailija
10/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin yöimetykset, meni kaks vkoa ja menkat alko.

Vierailija
11/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva 10,5kk...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi