Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten tämäkin nähty, lääkärissä yskän takia

Vierailija
12.05.2010 |

eikä tyyppi edes kuunnellut keuhkoja! Ei antibioottia, pelkkää yskänlääkettä ja jumalaton saarna tupakoinnista. Ärgh.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi tyhmentää - se taas huomattiin.

Vierailija
2/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjäämässä antibioottireseptiä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi tyhmentää - se taas huomattiin.

Nimittäin voihan keuhkoissa muhia muu kuin tupakkayskä!

Vierailija
4/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun keuhkoputket huutaa hoosiannaa ja olen ollut jo kolme viikkoa kurkkukipuinen, yskäinen, lisäks silmät oli tulehtuneet ja nenä tukossa. ap

Vierailija
5/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla keuhkokuume kuin tupakoimattomallakin.

Joten tutkia olisi pitänyt.

Vierailija
6/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskänlääkkeet on TÄYSIN turhia! Av-mammat on vaan aina kerjäämässä niitä itselleen ja lapsilleen! Päivän on yskinyt, niin jopa roudataan lapsi päivystykseen, kun pakkohan sen on jotain lääkettä saada.

Vierailija
7/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut saman tasoista hoitoa yskääni.

Ja saarnan tupakoinnista.

Ainoa vaan, että en ole eläissäni tupakkaa edes maistanut.

Menin yksityiselle, joka kysyi miten en ole aiemmin tullut. Oli keuhkoputken tulehdus ja todella paha! Kuulemma ei aina edes kuumetta nosta, mutta keuhkot menevät tukkeeseen.

Sain antibiootin ja sillä lähti.

Vierailija
8/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla oli kuumetta, eli kaksi viikoa sitten, nyt bronkiitti on sitte krooninen. Ja tämän diagnoosin teki pelkästään näkemällä minut. ap

Vierailija
9/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täytä vielä vuosiin edes neljääkymmentä ja nyt on jo ääni tupakan takia käheä ja yskii aina silleen limaisen kuuloisesti. Iho harmaa. Mikähän mahtaa olla hänenkin ennusteensa.

Vierailija
10/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyrsii nyt ihan kypällä. ap

Vierailija
11/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmisemmin heingitystiheys oli normaali ja hengitys vapaata, keuhkojen kuuntelun katsoi turhaksi. Yskään ei tosiaan ab kuuria kannata kirjoittaa" varmuuden vuoksi " vaikka " asiakas niin pyytääkin "

Vierailija
12/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yskää ollut vasta kolme viikkoa ja joittenkin pitää rynnätä lääkärille, vaikkei edes kuumetta ole. Kaikkea ne lääkäritkin joutuu sietämään.

Vierailija
13/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö minä "pyytänyt" mitään muuta kuin apua tähän oloon. Kaveri ei siis KOSKENUT minuun muuten kuin kokeili noi rauhaset tuosta leuan alta. Minusta vain on melkoisen outoa mennä lääkäriin valittamaan kolme viikoa jatkunutta flunssaa, ja tulla sieltä ulos pelkkä yskänlääkeresepti kourassa. Kai mä sitten sillä nukun ensi yön, edelisestä täysöisestä unesta onkin jo 6 vrk. ap

Vierailija
14/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein meidän pojan pari vuotta sitten päivystykseen kovan yskän takia, mikä jatkui jo kolmatta viikkoa. Lääkäri katso nieluun ja korviin se oli siinä. Käski tulla seuraavalla viikolla uudestaan jos yskä jatkuu ja käski ostamaan yskänlääkettä apteekista, ihan sellasta tavallista, ei mitään resepti-yskänlääkettä.

Seuraavana päivänä lapsi yski niin paljon että vein sen yksityiselle. Siellä oli palvelu parempaa, katsoi korvat ja sanoi että toisessa korvassa on vaikkua niin paljon että ei näe onko se terve vai ei? Putsasi korvaa ja tulehdushan siellä oli, kuunteli keuhkot ja rahina oli melkoinen, keuhkoputkentulehdus. Päivitteli terveyskeskuslääkäriä joka jätti keuhkot kuuntelematta!? Sanoi että jos joskus tulee samanlainen tilanne, niin vaadi keuhkojen kuuntelemista.

Sen jälkeen en ole käyttänyt kuin yksityisiä, arvauskeskukseen en mene kuin pakosta!

Vierailija
15/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yskä jatkui melkein neljä kuukautta, kunnes lopulta sain antibiootin, joka auttoi ja pääsin eroon järkyttävästä yskimisestä.

Vierailija
16/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat tukehtua heti paikalla, niin ei meidän tarvitsisi maksaa vuosikausia teidän yskienne ja lopulta keuhkosyöpienne ja verisuontitautien hoitoa.

Lopeta tupakointi!

Vierailija
17/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait jotain Cocillanaa tai Codesan Compia, niin kokeile ihmeessä sitä ja mene sit vasta uudestaan lääkäriin jos ei auta. Noi on niin tehokkaita yskänlääkkeitä, että auttaa kyllä jos ei mikään kamalan vakava sairaus ole.

Vierailija
18/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redol. ap

Vierailija
19/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat tukehtua heti paikalla, niin ei meidän tarvitsisi maksaa vuosikausia teidän yskienne ja lopulta keuhkosyöpienne ja verisuontitautien hoitoa.

Lopeta tupakointi!

Siinähän hekin sairastuvat kuin sellaiset jotka ei polta. :)

Vierailija
20/26 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkot rahisevat ja kuume jatkunut pitkään tai alkanut uudestaan. Vaatikaa, vaatikaa, vaatikaa! Se on teidän oma terveytenne, ei lääkärin, jota tutkitaan ja joka on vaakalaudalla. Jos ei lääkäri jaksa tai viitsi tutkia, teidän pitää vähän avittaa ja nostaa vaikka äläkkä, jos ei muu auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä