Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämminvahaus kotona

Vierailija
11.05.2010 |

Hei! Onko jollakulla kokemuksia alapään karvoituksen poistamisesta vahaliuskoilla tai vastaavilla? ja siis ITSE kotona poistaen. Olen nyt sheivannut, mutta kutina on jo seuraavana päivänä AIVAN kauhea, ei todellakaan mun juttu. Haluaisin olla alhaalta posliini, tuntuu niin paljon nautinnollisemmalta sekstailu. Kiitos jo etukäteen hyvistä ja tarkoista neuvoista :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile veetin lämminvahaa,marketeista löytyy ja maksaa n.10 e.vaivalloistahan se vahaaminen on ja kivuliasta,mutta tulos on sileä..itse otan vielä höylällä lopuksi jos jää jotain vahauksen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetin lämminvahaa olen myös käyttänyt, vähän vaivalloista ja kivuliasta, terällä loput sitten kuitenkin. Toimii jos ei hirveästi tiuhaan ole karvaa. Helpottaa sitten kun useamman kerran on jo tehnyt.

Olen kummastellut että mitenkä se brasilialainen tehdään kosmetologilla, ollaanko siinä niinkuin gynekologilla jalat levällään paikat paljaana vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään vahaus niin että housut on jalassa ja kosmetologi on toisessa huoneessa kahvilla...

Aikamoinen fakiiri olet jos saat karvat veks ilman jalkojen levitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän