Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki kuvittelevat että yh-äiti haluaa uuden miehen?

Vierailija
11.05.2010 |

Kun lopultakin äijästä eroon pääsisin, niin en todellakaan uutta etsisi tai ottaisi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sää saat panna jotain ilman että tarttee alkaa suhteeseen sen kanssa.

Sama ihmiselle, jolla ei ole lasta.

Kyllä minä ennen lapsia halusin olla enemmin jonkun kanssa kuin yksin.

Mutta ystävä on tyytyväinen ettei ole suhteessa kehenkään, hänellä ei ole lasta.

Jos olisin sinkku, etsisin "epätoivosena" kumppania. Oli lapsia tai ei.

Vierailija
22/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli yhteiskunnan silmissä samana päivänä itsekäs ämmä, helppo nakki & epätoivoinen munahaukka? Mielenkiintoisia idiottikommentteja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi "epätoivoinen" yh. Seksiä ei ole harrastanut eron jälkeen, ei edes sen kaverin miehen kanssa. Erosta kulunut 3 vuotta. Baarissa olen käynyt 7 vuotta sitten. Olen sitten varmaan se omaan katkeruuteensa tukehtunut v-mäinen exä joka haikailee entisen perään? Valitettavasti sekään sterotypia ei päde sillä olemme exän kanssa hyvissä väleissä.

Mulla on identiteettikriisi, kun en sovi mihinkään eron yhteydessä jaettuun yh-äiti kategoriaan.

Vierailija
24/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa oon miettiny itekkii.eiköhä se yh ite päätä ottaako uuden miehen vai ei... itel on,mut ns. avosuhde.ei asuta yhes.kattelen ny.

Vierailija
25/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl ne on iha sinkkunaisia ketkä yrittää varattuja miehiä vokotella.kun saavat ansaansa,ni ovat yhen illan vosuja ja sit jättävät ukon.no siin ukko on sit yksin ku ei eksäkää ota takas eikä tää sinkkumunahaukka...

Vierailija
26/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen haluaa sylin itselleen ja jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa, ihan tervettä meininkiä!

Vierailija
27/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli yhteiskunnan silmissä samana päivänä itsekäs ämmä, helppo nakki & epätoivoinen munahaukka? Mielenkiintoisia idiottikommentteja täällä.

Pahoittelut siitä.. olen silti aivan varma, että joskus vielä sinäkin haluat ja koetkin uuden rakkauden ja siihen sinulla on myös oikeus..

Vierailija
28/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isän malli lapsille ei ole pahitteeksi, varmaan siksi.

Vierailija
29/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vuosien varrella on nähty paljon näitä yksinhuoltajia, jotka yrittää epätoivoisesti kavereidensa miehiä jos ei muita saa. Tungetaan "ymmärtämään kun sulla on niin hankala vaimo2 ja yritetään tyrkyttää muutenkin itseään.

Yleensä eron jälkeen uusi mies on kierroksessa jo muutaman viikon päästä. Kun Pena lähtee niin Reiska tulee seuraavaksi ja Reiskan jälkeen tulee jo Jorma jne....

Ihan oikeasti, en ole nähnyt vuosien varrella yhtään yksinhuoltajaa, joka ei epätoivoisesti yrittäisi saada uutta miestä itselleen.

Mitä todennäköisemmin pettävät kun ovat parisuhteessa eivätkä osaa olla yksin. Mies siis vaihtuu koko ajan ja yleensä pahempaan suuntaan. Pena oli vain juoppo, mutta Reiska käyttääkin vähän aineita. Yleensä kaikki miehet ovat jollain tavalla vielä väkivaltaisia.

Nuo ovat surullisia tapauksia ja yleensä mt-ongelmaisia tai muutenvain yksinkertaisia naisia.

Ja terve. Jos joskus törmätään niin olet nähnyt yh:n joka ei yritä epätoivoisesti saada miestä itselleen.

Tosiaan häiritsee se, että jos olet yh, sinut kategoroidaan heti miestennielijäksi/rahanahneeksi/lutkaksi/epätoivoiseksi ja tyhmäksi.

Ja yksin olisin muuten pyörittänyt arkea sen miehenkin kanssa. Ehkä hän olisi maksanut suurimman osan laskuista, mutta hän ei tehnyt ikinä mitään fyysistä kodin eteen. Ei edes niitä "miestenjuttuja".

Nyt olen kahden lapsen kanssa (lähdin siis raskausaikana menemään), jos olisin jäänyt, olisi minulla ollut kaksi lasta hoidettavana. Parempi näin.

Vierailija
30/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali tapa on palkata ihmiset tekemään ne työt, joita ei osaa tai jaksa. Ei kukaan muukaan oleta, että heitä palvellaan ilmaiseksi, miksi siis yh-äidille pitäisi tehdä työt ilman korvausta?

:D :D

ääliöitä riittää tällä planeetalla ja varsinkin täälä keskustelupalstoilla. Sinä kuulut niiden ääliöiden joukkoon. Onneksi olkoon.

Vierailija
31/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en tunne yhtäkään yh:ta joka ei miestä rinnalleen kaipaisi tietyn ajan jälkeen. (en siis väitä, ettei moisia olisi olemassa, onhan niitä lapsettomiakin sinkkuja)

Ja tottahan se on, kyllä se arki on ihanan kumppanin kanssa helpompi jakaa.

Vierailija
32/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin ihminen haluaa elää elämänkumppanin kanssa mieluummin kuin yksin.

Lapselle ei saa sälyttää loppuelämän kumppanin roolia, hänen/heidän kuuluu lähteä etsimään omaa elämäntapaansa ja -kumppaniansa.

Vierailija
33/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kovasti tietää missä kohtaa tämä sun kommenttis liittyy aiheeseen? Ihan ystävällisin terveisin

Vierailija
34/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä mä koittaisin löytää kumppanin.

T. avovaimo

Vierailija
35/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti panee jokaista kahdella jalalla kävelevää.Kyllä se nuoruus täytyy elää ennen lapsia.

Mua kiinnostais kovasti tietää missä kohtaa tämä sun kommenttis liittyy aiheeseen? Ihan ystävällisin terveisin

Vierailija
36/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSYMYS: Miksi kaikki kuvittelevat että yh-äiti haluaa uuden miehen?

VASTAUS: kuitenkin ihminen haluaa elää elämänkumppanin kanssa mieluummin kuin yksin (useimmiten)

Vierailija
37/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta elin yksin lasteni kanssa, kunnes aloin seurustelemaan, seurusteltiin vuosi ja sen jälkeen mies jätti. 2 vuotta sen jälkeen, viime heinäkuun lopulla löysin ELÄMÄNI MIEHEN! Ihan sattumalta keskiviikkoisena heinäkuun iltana tavattiin kapakassa, siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Nykyisin asutaan virallisesti yhdessä. Mun lapset asuu meidän kanssa.

En ole koskaan ollut näin onnellinen kuin olen nyt. Haluan jakaa arjen ilot ja surut toisen aikuisen kanssa, enkä kiukutella lapsille kun on raskasta yksin kantaa arjen taakkaa. Ihan vaan siksi haluan elää kumppanin kanssa.

Vierailija
38/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen itselleen keinolla millä tahansa. Parhaan kaverinsakin jos ei muualta saa.

Näin se vain menee.

minäki yh ja kyllä mulle käy mies kun mies.. vaikka kaverinkin kunhan saan. ÄLÄ JAKSA NAURATTAA!!!!!

Vierailija
39/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhteiskunta kyllä tosi outo. En voisi kuvitella, että leskeksi jäänyttä yh-miestä kukaan karttaisi sen pelossa, että nyt se vie mun vaimon tai että juoksee heti kaikkien naisten perässä. Vai ajatellaanko näin ?

Uskoisin, että leskimiehen ystävät yrittäisivät auttaa ja ottaa mukaan juhliin ym. ettei tuntisi oloaan yksinäiseksi. Eikö tämä sama pätisi myös yh-leskinaisiin ? Näin itse ajattelisin....

Pahoittelut siitä.. olen silti aivan varma, että joskus vielä sinäkin haluat ja koetkin uuden rakkauden ja siihen sinulla on myös oikeus..

Vierailija
40/40 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa oon miettiny itekkii.eiköhä se yh ite päätä ottaako uuden miehen vai ei... itel on,mut ns. avosuhde.ei asuta yhes.kattelen ny.

harvoin yh ihan itse mitään saa päättää, kyllä niitä täyspäisiä miehiä on todella vähän, jotka yh:n kelkkaan lähtee yhtä tai paria panoa pidemmälle. Minulla on se käsitys, että kun nainen täyttää 40 v niin homma kääntyy niin päin, että mies ottaa jos kiinnostaa.