Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki kuvittelevat että yh-äiti haluaa uuden miehen?

Vierailija
11.05.2010 |

Kun lopultakin äijästä eroon pääsisin, niin en todellakaan uutta etsisi tai ottaisi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ketään huolisikaan. Seksiä saa baarista/netistä, miksi pitäis ottaa miestä pysyvästi?

Vierailija
2/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla oikein seurustelevaa tyyppiä, "oma "aika on niin tärkeää ja sitten vaan ei välillä kiinnosta nuo miehet sitten yhtään.

Voishan se ääni muuttua kellossa jos jonkun uskomattoman ihanan miehen tapaisi. Mutta ei tässä kaupungissa oo sitäkään pelkoa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollakseen tyytyväisiä elämäänsä.

Olen ollut yh jo 7v, ja aion jatkossakin olla ihan yksikseni, ts lasteni kanssa.

Ehkä sitten joskus, kun lapset ovat isoja?

Muuttaneet pois kotoa?

Vierailija
4/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ollaan niin tukena ja turvana, autetaan jättämään huono mies, että kyllä me sitten autetaan (kamala huoli oli, miten pärjään yksin). Sitten kun ystävien miehet hyvää hyvyyttään oikeasti auttoivat, niin ystävät veti siitä herneet nenään.

Ja ihan järkeviä juttuja auttoivat, ei mitään selänhierontaa. Pihalaattojen kuljetukset ja vaihdot, autonhuoltoasioita jne.

Vierailija
5/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ollaan niin tukena ja turvana, autetaan jättämään huono mies, että kyllä me sitten autetaan (kamala huoli oli, miten pärjään yksin). Sitten kun ystävien miehet hyvää hyvyyttään oikeasti auttoivat, niin ystävät veti siitä herneet nenään. Ja ihan järkeviä juttuja auttoivat, ei mitään selänhierontaa. Pihalaattojen kuljetukset ja vaihdot, autonhuoltoasioita jne.

puuhat ihan sinkkumiehillä tai palkollisilla :DD

Vierailija
6/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on joidenkin ihmisten välillä vaikea ymmärtää. Puhutaan sillä tyylillä, että kyllä säkin varmaan haluisit miehen kun mullakin on tää meidän Matti. Ja mä vaan mietin, että ketään meidän Mattia tai muutakaan en huolisi vaikka mikä olisi. Paljon kivempaa on kaksin lapsen kanssa.

Vierailija
7/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali tapa on palkata ihmiset tekemään ne työt, joita ei osaa tai jaksa. Ei kukaan muukaan oleta, että heitä palvellaan ilmaiseksi, miksi siis yh-äidille pitäisi tehdä työt ilman korvausta?

:D :D

Vierailija
8/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti panee jokaista kahdella jalalla kävelevää.Kyllä se nuoruus täytyy elää ennen lapsia.

Vierailija
9/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti panee jokaista kahdella jalalla kävelevää.Kyllä se nuoruus täytyy elää ennen lapsia.

siinähän se lapsi varmasti vieressä seisoo ja katsoo.Kyllä luetun ymmärtäminen on toisille vaikeaa.

Vierailija
10/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonallisuus alkaa ajan myötä vääristyä kestämättömään suuntaan. Aluksi vapaaehtoisesta yksinäisyydestä tulee ympäristön sanelema pakko.

Vierailija
11/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan ettei sillä ole enää mitään makua tai moraalia ja se iskee kiinni ihan keneen tahansa 2-lahkeiseen. Vaikka siihen "meidän Mattiin". Ja että se "meidän Matti" on tosi namupala. Siis eräänlaista omaa itsetuntoa pönkittävää toiveajattelua parisuhteessa eläviltä, vaikkei se yh muuta kuin päivää sanoisi.

Ainahan ne raskaat työt voi teettää rahasta jollain ulkopuolisella, se on totta. Itse kuitenkin -vaikka yh olenkin- autan kyllä perhetilanteeseen katsomatta ystäviäni ilman palkkaa omalla erityisosaamisen alueellani. Vastavuoroisuudessa ei liene mitään outoa?

Kautta aikojen on kaveria ja naapuria jeesattu hankalien paikkojen yli. Kumma paikka tämä nykymaailma.

Vierailija
12/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se lapsi varmasti vieressä seisoo ja katsoo.Kyllä luetun ymmärtäminen on toisille vaikeaa.

toiset ei osaa sitten päätellä mitään.Siis lapsille ei ole hyvästä ne irtosuhteet.Mitä se kertookaan äidistä,häh?Senkin kyrpätynnyri.

Vierailija
13/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsille ei ole hyvästä ne irtosuhteet.Mitä se kertookaan äidistä,häh?

Vierailija
14/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole pystyneet itse auttamaan itseään erilaisissa töissä, esimerkiksi lumen luomisessa, renkaiden vaihtamisessa jne.

Pääasiallisesti olen auttanut vanhempia ihmisiä, mutta myös erästä naapuruston yksinäistä naista.

Kukaan ei kuitenkaan ole koskaan tarjonnut mitään vastapalvelusta, joten en oikein usko tähän vastavuoroisuuden periaatteeseen.

Aion silti auttaa naapurin mummoa lumen luomisessa jatkossakin.

t.mies

Luullaan ettei sillä ole enää mitään makua tai moraalia ja se iskee kiinni ihan keneen tahansa 2-lahkeiseen. Vaikka siihen "meidän Mattiin". Ja että se "meidän Matti" on tosi namupala. Siis eräänlaista omaa itsetuntoa pönkittävää toiveajattelua parisuhteessa eläviltä, vaikkei se yh muuta kuin päivää sanoisi.

Ainahan ne raskaat työt voi teettää rahasta jollain ulkopuolisella, se on totta. Itse kuitenkin -vaikka yh olenkin- autan kyllä perhetilanteeseen katsomatta ystäviäni ilman palkkaa omalla erityisosaamisen alueellani. Vastavuoroisuudessa ei liene mitään outoa?

Kautta aikojen on kaveria ja naapuria jeesattu hankalien paikkojen yli. Kumma paikka tämä nykymaailma.

Vierailija
15/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen itselleen keinolla millä tahansa. Parhaan kaverinsakin jos ei muualta saa.

Näin se vain menee.

Vierailija
16/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen itselleen keinolla millä tahansa. Parhaan kaverinsakin jos ei muualta saa.

Näin se vain menee.

onko joku vieny sulta sun tahdottoman, naisten talutusnuorassa menevän miehen..? Mä oon yh ja harrastan irtosuhteita, minkä sielu sietää, mutta en todellakaan aio alkaa mihinkään vakavaan suhteeseen kenenkään kanssa. Vakipanot ja baaripokat riittää, kiitos! :)

Vierailija
17/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vuosien varrella on nähty paljon näitä yksinhuoltajia, jotka yrittää epätoivoisesti kavereidensa miehiä jos ei muita saa. Tungetaan "ymmärtämään kun sulla on niin hankala vaimo2 ja yritetään tyrkyttää muutenkin itseään.

Yleensä eron jälkeen uusi mies on kierroksessa jo muutaman viikon päästä. Kun Pena lähtee niin Reiska tulee seuraavaksi ja Reiskan jälkeen tulee jo Jorma jne....

Ihan oikeasti, en ole nähnyt vuosien varrella yhtään yksinhuoltajaa, joka ei epätoivoisesti yrittäisi saada uutta miestä itselleen.

Näin se vain menee.

onko joku vieny sulta sun tahdottoman, naisten talutusnuorassa menevän miehen..? Mä oon yh ja harrastan irtosuhteita, minkä sielu sietää, mutta en todellakaan aio alkaa mihinkään vakavaan suhteeseen kenenkään kanssa. Vakipanot ja baaripokat riittää, kiitos! :)

Vierailija
18/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkeja. Pillua saa varmasti ja helpolla.

Vierailija
19/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, en ole nähnyt vuosien varrella yhtään yksinhuoltajaa, joka ei epätoivoisesti yrittäisi saada uutta miestä itselleen.

Harmi, ettet tunne mua, ni olis sekin ihme koettu! :) Ja sori, ku olin ed. viestissä niin vittumainen, oon vaan hirveän väsyny siihen, ku yh:t yleistetään tiettyyn malliin. Mä oon ollu eron jälkeen jo kolme vuotta yksin ja aion jatkaa samalla linjalla. Kunhan seksiä saan silloin tällöin ni oon ihan tyytyväinen eikä tulis mieleenkään ottaa tätä arkea sekoittamaan yhtään ketään. Tunnistan kyllä naistyypin, joka ei osaa olla yksin, mutta kenenkään yh:n en tiedä vieneen kaverin miestä, en itse asiassa tunne edes ketään yh:a, joka olisi yleensäkään vienyt keneltäkään varattua miestä. Mut tiedän, että näitä on, onneksi ei mun tuttavapiirissä. Mut usko pois, meitä ei-parisuhdehaluisia yksinhuoltajiakin on! :)

Vierailija
20/40 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkeja. Pillua saa varmasti ja helpolla.

mut varma? En tosiaankaan.

Ja varmuus ja helppous on joka tapauksessa ihan eri asia kuin se, että keinoja kaihtamatta etsitään uutta miestä. :)