Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla "mutiaislasten" äideillä samaa ongelmaa?

Vierailija
11.05.2010 |

Siskoni lapsen isä on niggeri. Lapsessa näkyy tietysti voimakkaana isän huonot geenit (mm.afrotukka, nenän malli, nakkihuulet ja ihonväri). Todella karmiva ja ruma lapsi, joskin melko vilkas ;)

Siskostani on tullut eron jälkeen yliherkkä lapsen ihonvärin suhteen. Jos joku katsoo lapseen päin, kieltää tätä esim. varastamasta toiselta kädestä tai rikkomasta tavaroita, kysyy tukan hoidosta tai lapsen isän kansalaisuudesta, siskoni loukkaantuu ja pitää ihmistä rasistina. Olen itse ollut todistamassa useampaa tilannetta, jossa mielestäni kysyjä ei ole ollut mitenkään vihamielinen vaan päinvastoin kiinnostunut ja ystävällinen.

Olen nyt itsekin leimautunut siskoni silmissä rasistiksi, koska kielsin lasta varastamasta omin luvin kaapista ruokaa ja raiskaamasta omaa lastani. Sietäisin kuulema valkoiselta lapselta paljon enemmän.

Siskoni pitää lapsen rattaissakin kasvot itseensä päin, jotta ihmiset eivät pääse pelkäämään minkä värinen äpärä "raiskauksenhedelmä" hänellä on kyydissä.

Eikös tässä jo lapsikin nauti äidin asenteesta ja opi, että kaikki vastoinkäymiset elämässä johtuvat hänen ihonväristään? Puhumattakaan siitä, kun lapsi oppii syyttämään ihmisiä rasisteiksi. Onko Suomessa todella näin rasistinen ilmapiiri vai onko siskoni kenties yliherkkä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla