Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mustasukkainen ?

Vierailija
12.03.2013 |

Mulla (oon 19v) on pitkän aikaa ollu semmonen ''seksisuhde'' vanhempaan (reilu 50+) naimisissa olevaan mieheen! Seksiä ei olla vielä päädytty harrastamaan, mutta puhetta on ollut siitäkin ;) Oon vaa tyytyny hyväilemään miehen pippeliä tämän ajaessa autoa (on itse pyytänyt ja on pitänytkin siitä ;)) ja mies on sitten puolestaan puristellut ja hyväillyt mun tissejä ja pimppiä!
Nyt kun alotin alkuvuodesta mun harjottelujakson perhepäivähoitajalla, (mun ohjaaja nainen ja tämän mies myös kotona, kun on jäänyt eläkkeelle!) niin tää mun ''Salarakas'' on alkanu kuittailee mulle! (Tää mun ''Salarakas'' tietää nimeltä ja näöltä tän mun ohjaajan miehen)
Tää mun ''Salarakas'' nyt kuittailee, että oon ollut tän mun ohjaajan miehen kanssa sillai! Vaikka en todellakaa oo tän miehen kanssa harrastanu seksiä??
Miten muka pystyisin tän miehen kans harrastaan seksiä, ku oma vaimo sattuu olemaan paikalla ja hoidossa olevat lapset?
Ja mun muka pitäs pyytää anteeks tältä mun ''Salarakkaalta'' anteeks jotain sellasta mitä en oo ees tehny!
On se muillaki tavoilla osottanu olevansa mustasukkainen, vaikkei sitä myönnä, kun kysyn suoraan! Vaihtaa aina puheenaiheen muuhun (Vaikka, että olipa tänää seksikkäitä mummoja!)
Yrittääkö saada mua mustasukkaiseksi?
Onko kellään muulla ollut tämmöistä tapausta?

Anteeks ja kiitos jos luitte, oli pakko avautua ees näin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää mies teidän mielestä mustis?

Vierailija
2/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellää oo oikeesti koskaa ollu mitää tällästä? :D Ja tää on ihan totta, ei oo iha keksitty juttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut mistään vastaavasta, eikä tuo kuvaamasi tilanteesi ole suoraan sanoen aivan terve.

Kannattaisko nyt ihan yksinkertaisesti jättää se idiootti 50+ naimisissa oleva vainoharhainen mies ja alkaa katsella lähempänä omaa ikää olevia, verteitä ja normaaleja sinkkukundeja???

Vierailija
4/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ei olla edes yhdessä, ja oon ajatellu jättää ton miehen huomion vähemmälle...Mut entä jos alkaa kerjää sitä?

Vierailija
5/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjää tai ei, ei kannata kerjätä itselleen harmeja moisesta. Elä normaalia nuoren elämää ilman moista ukkoa kintereillä. 

Vierailija
6/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisha se tietty parempi nii, et unohtas koko ukon! Mut mut ei pysty, ku se on koko ajan mielessä eikä kellekkää pysty puhumaan siitä :D ja nään sen pakosti joka päivä!

ÄÄÄÄäääääÄÄÄÄÄääää, tää on niin perseestä!

Vierailija
7/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se on kiehtovaa ja kiihottavaa, kun aikuinen ja kokenut mies on kiinnostunut. Tosiseikka kuitenkin on se, että näin äkkiseltään tuo perheellinen mies on vain kiinnostunut sekstaamaan teinin kanssa ja tuskin olisi tosiasiassa laittamassa sinua perheensä edelle (ja tuskin sitä itsekään haluaisit). Mutta haluaisitko kantaa mukanasi tietoisuutta siitä, että olisit ollut mukana osallisena pilaamassa miehen avioliittoa. Vaimo tuskin ilahtuisi tietäessään näistä sessioistanne. Sen sen sijaan voin kuvitella, että mies käy ihan kuumana ja tämä tietysti imartelee sinua.

Onko sinulla aiempia kokemuksia? Nekin tuollaisten ukkoikäisten kanssa vai omanikäistesi? Arvostaisit nyt vaan itseäsi naisena ja loisit itsellesi sen mukaista elämänpolkua, että sitä on kiva katsella pystypäin myöhemminkin. On ihan älyttömän helppoa antautua viettiensä viemäksi ja niiin kovin paljon vaikeampaa elää suoraselkäistä elämää (mutta monesta sotkusta vapaana ja silti se ei tarkoita sitä, etteikö olisi haluttu ja sitä hyvää seksiäkin saisi hyvältä oikealta kumppanilta).

Vierailija
8/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ollut pitkä suhde viisi vuotta mua vanhempaan :) Päättyi, koska oli liian hyvä mulle, ja en osannut arvostaa häntä :(

Onneksi miehen lapset ovat jo aikuisia..

Musta tuntuu, että miehellä on todella tylsä avioliitto ja sänkyelämä!
Jos en huomioi häntä (niinku välillä olen tehnyt), niin alkaa kiehnätä mun huomiota.
Mun onneksi ja myös miehen, ollaan sovittu, ettei tästä puhuta kenellekkään, mutta onkohan mieheen luottamista, ettei vaan ole menny kenellekään puhumaan?
Miehen puheiden mukaa, oon saanu semmosen käsityksen mukaan viettää paljon aikaansa, varsinkin viikonloppuisin veljensä kanssa, eikä vaimonsa, aina kun kysyn mitä hän tekee, niin on menossa jossain, ja kun kysyn kenen kanssa, niin kuulemma veljensä tai jonkun kaverin kanssa :)

Vierailija
9/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en luottaisi tuohon asiantilaan pätkääkään (omassakin nuoruudessani vanhempi perheellinen mies antoi ymmärtää ihan muuta kuin mikä oli totuus). Tottakai sen miehen seksielämä on vuosikymmeniä olleen vaimon kanssa tylsempää kuin se että ukko kiihottaa itseään autossa teinin kanssa. Voi huokaus. Ja tuolla tavalla se ei tasan parane.

Ja onko niin, että sitä mistä te ette puhu, ei ole tapahtunut. Itse kuitenkin tiedät pitäneesi seksileluna perheellistä miestä ilman sen vakamapia tarkoitusperiä tuosta miehestä nyt puhumattakaan. 

Vierailija
10/10 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paikalla on muita, ollaan niinkuin mitään ei olis koskaan tapahtunu! Mut sit ku ollaan kahestaan :D niin tiiät varmaan mitä tarkotan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän