Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän lapset käyvät hermoon!

Vierailija
11.05.2010 |

Voiko olla mahdollista, että lapset "erkaannuttavat" ystävykset? Minun kaverillani on kaksi niin järkyttäväää kakaraa (suoraan sanottuna) etten kestä olla heidän seurassaan! Pidän todella paljon ystävästäni ja silloin on mukava nähdä kun käydään vaikka kahdelleen jossain, mutta kun hänen lapsensa ovat mukana, olen aivan hermoraunio! Itselläni on 2 lasta ja hänellä siis 2. Lapset ovat kaikki alle 3 vuotiaita. Hänen lapsensa ovat ilkeitä, mm. ottavat kaiken toisten käsistä, sylkevät, tönivät jne. siis myös toisiaan! Minun muillakin kavereilla on lapsia, mutta he ovat aivan erilaisia ja heidän kanssaan nautin siitä, että lapset saavat leikkiä keskenään. Onko muilla kokemuksia tälläisestä? Itseäni tämä vaivaa aivan kamalasti :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut ystäviä joilla pienet lapset olleet kauniisti sanottuna tosi rasittavia. Silloin pidin vähemmän yhteyttä ystäviini lasten kanssa ja pyrin näkemään heitä enemmän aikuisten kesken.

Mutta kumma kun lapset kasvoivat, niin jo kouluikäisenä nämä lapset olivat jo melko ok. Sen jälkeen lasten kanssa yhdessäkin on suht kiva olla.

Tosin näillä kavereilla lapsilla löytyi kouluiässä toisella hahmotushäiriötä, oppimisvaikeuksia ja asperger piirteitä. Toisella on löytynyt vain epäilystä lukihäiriöstä ja seurataan tarkemmin koulussa. Kumpikin kavereistani kävi aikanaan perheneuvolassa lasten vaikean käytöksen vuoksi. Eli ongelmat oli tiedossa heillä itselläänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla