Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun kaveri voisi olla nätti, muttei viitsi yhtään panostaa nykyään.

Vierailija
11.05.2010 |

Onkohan masentunut, kun kulahtaneissä vaatteissa ja meikittä liikkuu nykyään jopa töissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huvita panostaa meikkaamiseen ja pidän mukavia vaatteita, jotka tuntuvat hyviltä. Jos lähden bilettämään tms panostan...

Elämänarvot on muuttuneet varmaan. Älä' huoli :))

Vierailija
2/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon tuota "elämän arvot ovat muuttuneet" lausetta yli kaiken! Se on vain tekosyy ja mikä elämänarvo muutos se on ettei huolehdi itsestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikkipakkoa ei kai tässä maassa toistaiseksi ole?

Huolestusisin vain, jos kaverisi on ennen ollut joku megatälläytyjä.

Vierailija
4/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koe tarpeelliseksi meikkausta, voihan kai olla nätti ilman meikkiäkin. Se taitaa olla enemmän katsojasta kiinni. Ja jos on mukavuudenhaluinen, niin mieluummin on mukavat vaatteet päällä kun muiden mielestä siistit ja nätit vaatteet.

Eiköhän se ole rikkaus että meitä on erilaisia.

Itse en koe meikkiä tarpeelliseksi, kelpaan itselleni ilman meikkiä ja vaatteet laitan pääsääntöisesti mukavuuden mukaan... Ja jos lähden juhlimaan niin minusta kyllä huomaa eron arkeen.

Vierailija
5/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon tuota "elämän arvot ovat muuttuneet" lausetta yli kaiken! Se on vain tekosyy ja mikä elämänarvo muutos se on ettei huolehdi itsestään?

kammottavaa, jos ihminen ei lapsen saatuaan enää piittaa vähääkään itsestään. Ihmeellinen malli lapsellekin: "Unohda itsesi ihan kokonaan"...

Vierailija
6/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellaisiakin naisia jotka eivät tarvitse meikkiä, ikinä, luit oikein.

Meidän työyhteisössä puolestaan karsastetaan niitä, jotka koettavat olla ylisiistejä ja näyttävät siltä että yrittävät epätoivoisesti pitää kulisseja kunnossa. Ajetaan viimeisen päälle laittautuneena enintään 2 vuotta vanhalla autolla (kunhan kukaan ei saa tietää kuinka paljon siitä on vielä velkaa)

Itse en voi ymmärtää niitä jotka vapaaehtoisesti lähtevät sellaiseen pintakiillon kelkkaan ja varustelukilpailuun mukaan.

Vierailija
7/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai sen pitäisi ystävyyteen vaikuttaa, käyttääkö toinen meikkiä ja muodikkaita vaatteita!

Toiset ovat kiinnostuneempia ulkonäöstään kuin toiset, mutta eiköhän se ole ihan yksilön oma asia, onko vai eikö.

Voisitko, ap, eritellä, että mikä sinua ystäväsi meikittömyydessä ja "hompsuisuudessa" harmittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän