Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Polarn O. Pyretin vaatteista, hinta-/laatusuhde? (ev)

Vierailija
21.04.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin eco-sarjan trikoovaatteet ovat todella hyviä ja ulkovaatteet vailla vertaansa. Säilyvät hyväkuntoisina pienemmille sisaruksille ja esim. kolmen lapsen käytön jälkeen myyntiarvokin on vielä hyvä, samaa ei monestakaan merkistä voi sanoa! Värit ovat ajattomia ja käyvät asusteita vaihtamalla sekä tytöille että pojille. Eipä enää tule muualta uusia vaatteita ostettuakaan...

Vierailija
2/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni käytössä jo 15 vuotta vanhoja perus paitoja ja edelleen ihan kurattia kamaa. Värit pysyvät pesusta toiseen eikä värjää muita vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alennusmyynneistä enemmän, kun hinta laskee meikäläisenkin ulottuville. Mutta tyytyväinen olen ollut laatuun. saumat pysyvät suorina ja värin kohdillaan.

Vierailija
4/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on H&M kestäneet ihan yhtä hyvin lapsella. PoP:n tyyli kanssa useimmiten vähän liian retroa minun makuuni, toisaalta on siellä välillä kyllä tosi kivojakin juttuja.

Vierailija
5/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ostan sieltä luomupuuvillaisia vaatteita (esim. kevään raidalliset t-paidat ovat ihania) sekä housuja + luomusarjan alusvaatteita.

Trikoovaatteet kestävät pesusta toiseen nukkaantumatta ja venymättä, ovat todella hyvässä kunnossa kovan ja pitkän käytönkin jälkeen - tämän takia myös jälleenmyyntiarvo esim. huutonetissä on hyvä.

Ulkovaatteista ei ole muuten kokemusta paitsi yksistä hanskoista, jotka olivat todella hyvät.

Vierailija
6/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut itellä ei oo oikeen koskaan varaa ostaa niin kalliita. Useimmiten ostan aina kun ovat alennuksessa tai huuto.netistä.. :) Pidän todella kyseisestä merkistä ja heidän tuotteistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan