Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, tsempatkaa mua synnytykseen!

Vierailija
11.05.2010 |

3 lapsi tulossa parin viikon päästä ja yhtäkkiä rupes taas synnytys pelottaa :O.

Aikaisemmin mennyt ihan ok, mutta se tuska.. huh, huh! tsemppausta tarvii hän!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä murehdi kipuja etukäteen, koska et kuitenkaan voi tarkkaan tietää, mitä on tulossa tai esim. synnytyksen kestoa.

Sano etukäteen, että "kaikki kipulääkkeet ja puudutukset mulle ja heti tässä ja nyt kiitos" -tyyliin.

Mieti millaisen "palkinnon" saat. Ihanan nyytin.

Vierailija
2/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon kaikki puudutukset ja kipulääkkeet heti voisin sanoa, että jos kestää kivun jos se on sellasta lievää niinkuin mulla niin kantsii odotella.Nimittäin mulla meni kipulääkitys just nappiin kun odottelin että saan spinaalipuuduttteen kuten esikoisestakin ,ja oli kyllä kiva synnytys, ei tuntunut kipua ku heti sai alkaa ponnistamaan tämä oli noin parin tunia spinaalin saamisesta.Ja tämä siis jos ei supistukset hirmu voimakkaita,toki olisin itsekin kipulääkkeitä pyytänyt jos olisi tuntunut että ei kestä enää supistusten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan mm., että epiduraalia ei saa antaa "liian myöhään", koska se vaikeuttaa ponnistamista. Höpönhöpön esim. mun kohdallani.

Kun sain epiduraalin, ja kivut hävis, ponnistin vauvan maailmaan suurinpiirtein samantien. Eli sain epiduraalin "liian myöhään", mutta ei siitä mulle kyllä mitään haittaa ollut, päinvastoin.

Sitten nämä erilaiset puudutukset taasen eivät helpottaneet kipuja mielestäni ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinnut selkäkivustakaan kärsiä jälkikäteen.

Ei tuu puudutuksia tästä neljännestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi