Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää hammaslääkäriä Helsingistä - mielellään keskus, jossa on oikoja

Vierailija
23.01.2009 |

ja muuta erikoisosaamista tarjolla saman katon alla.



Tarvitsisin siis jonkun erikoisasiantuntijan arvioimaan, mitä purentaongelmalleni (hampaita liikaa ja kaikki vinossa) pitäisi tehdä, kannattaako lähteä enää oikomaan vai mitä voisi tehdä muutamalle ongelmahampaalle, laittaa implantit vai mitä.



Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tai tietoa, minne kannattaisi hakeutua hoitoon?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä