Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksi ei tunnu miltään?

Vierailija
11.05.2010 |

Kertokaahan viisaammat, miksi seksi ei tunnu yhtään miltään - tai tuntuu se joltakin, mutta ei ainakaan hyvältä.

Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta ja meillä on yksi lapsi. Alussa seksi oli suhteellisen nautittavaa, mutta vuosien mittaan kaikki on muuttunut. Nykyään emme harrasta enää seksiä juuri lainkaan ja mies on kertonut olevansa tämän takia masentunut ja lakanneensa itsekin ajattelemasta seksiä. Parisuhde on jyrkässä alamäessä ja päivärutiinien keskellä tuskin otamme mitään kontaktia toisiimme. Mies rakastaa minua ja yrittää toisinaan läheisyyttä, mutta itse olen katkeroitunut ja läheisyyskin tuntuu nöyryyttävältä.

Minä en halua enää seksiä monestakin syystä. Taustalla vaikuttavat kiistat taloudenpidosta ja se, että mieheni ei tee kotona juurikaan mitään muuta kuin sotkee. Toiseksi mieheni on aika kiivas ja puhuu minulle usein äreään äänensävyyn, mikä loukkaa ja aiheuttaa katkeruutta.

Itse seksi on jo aikoja sitten urautunut samoille vanhoille urille. Alussa kokeilimme lähes joka kerta uusia juttuja ja erilaisia tekniikoita, mutta sitten mieheni loukkaantui ja ei pysty enää kovinkaan suureen vaihteluun asennoissa. Ainainen lähetyssaarnaaja ja nainen päällä ja joskus harvoin doggystyle on aika rajoittava valikoima kiinnostuksen ylläpitäjäksi. Jos joutuu jatkuvasti varomaan, ettei toista vain satu, niin on vaikea päästä itsekään tunnelmaan.

Pahinta on kuitenkin se, ettei seksi enää tunnu hyvältä. Se EI TUNNU MILTÄÄN. Saan orgasmin lähes joka kerta (tosin se edellyttää sitä, että itse koskettelen itseäni homman aikana), mutta useimmiten se ei tunnu miltään. Tunnen sen tulevan, mutta se on jotenkin läpinäkyvä, olematon, pelkkä pieru, eikä se anna mitään nautintoa. Se menee ohi muutamassa sekunnissa ja jättää jälkeensä synkät ajatukset "tässäkö tämä oli, tätäkö varten kannattaa nähdä vaivaa". Kun harrastan sooloseksiä, orgasmi on joskus voimakas ja tuntuu hyvältä, mutta aina se on minulla äärettömän lyhytkestoinen.

Lisäksi kun olen lähellä tulemista, tulen niin herkäksi kosketukselle alaosastolla, että hellätkin hipaisut tuntuvat ikäviltä. Vaikka olen tämän miehelle kertonut, hän ei osaa lopettaa ajoissa ja tämäkin osittain pilaa kaiken hyvänolontunteen.

Vielä yksi ikävä juttu on, että mieheltäni kestä kauan tulla. Kun en erityisemmin nauti seksistä ja kun se täyteydenkin tunne on minulle välillä epämieluisa, niin seksi voi olla tosi kiduttavaa välillä. Avun olen yleensä saanut fantasioista, mutta eihän sitä silti määräänsä enempää kestä. Joskus käveleminenkin on ollut hankalaa, kun jyystämistä on kestänyt niin kauan.

Sitten vielä mmieheni on aika epäromanttinen rakastaja. Hän ei ole liikkeissään hidas ja nautiskeleva vaan koko akti yleensä päättyy vastenmieliseen nylpytykseen. Olen yrittänyt, että hän voisi yrittää oppia nauttimaan hitaasta rakastelusta, mutta tuntuu kuin hän ei voisi laueta ilman sitä nopeaa jyystöä. Se on niin kamalaa ja epäromanttista, että joskus olen ollut turhautumisesta kyynelissä.

Jos jollakin olisi kokemuksia vastaavasta tai neuvoja meidän epätoivoiseen tilanteeseen, niin niitä ottaisin ilomielin vastaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan viisaammat, miksi seksi ei tunnu yhtään miltään - tai tuntuu se joltakin, mutta ei ainakaan hyvältä...

Parisuhde on jyrkässä alamäessä ja päivärutiinien keskellä tuskin otamme mitään kontaktia toisiimme...

Mieheni on aika kiivas ja puhuu minulle usein äreään äänensävyyn, mikä loukkaa ja aiheuttaa katkeruutta...

Itse seksi on jo aikoja sitten urautunut samoille vanhoille urille...

Pahinta on kuitenkin se, ettei seksi enää tunnu hyvältä.... Vaikka olen tämän miehelle kertonut, hän ei osaa lopettaa ajoissa ja tämäkin osittain pilaa kaiken hyvänolontunteen.

Kun en erityisemmin nauti seksistä ja kun se täyteydenkin tunne on minulle välillä epämieluisa, niin seksi voi olla tosi kiduttavaa välillä.

Joskus käveleminenkin on ollut hankalaa, kun jyystämistä on kestänyt niin kauan...

Mieheni on aika epäromanttinen rakastaja... koko akti yleensä päättyy vastenmieliseen nylpytykseen.

Tuntuu kuin hän ei voisi laueta ilman sitä nopeaa jyystöä. Se on niin kamalaa ja epäromanttista, että joskus olen ollut turhautumisesta kyynelissä...

En osaa auttaa, mutta must sä osaat hyvin sanoa, missä on vika. Mars mars seksuaaliterapeutille molemmat! Mies haluaa seksiä, ja sinäkin haluaisit haluta, jos vaan löytäisitte sen yhteisen sävelen ja osaisitte tyydyttää toisenne niin että seksi olis taas kivaa. Seksin EI kuulu olla nöyryyttävää tai kivuliasta! Mutta kun teillä on pitkä liitto takana, uskoisin, että parisuhde- ja seksuaaliterapiasta olis teille hyötyä.

PS. Suurin osa naisista koskettelee itseään aktin aikana - siinä ei ole mitää outoa, meillä naisilla kun se mielihyvän piste ei ole siellä yhdynnän matkan varrella ;-)

Vierailija
2/2 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa orgasmin sekä klitoriksesta että yhdynnässä. Ja ei, ei teeskentele.

meillä naisilla kun se mielihyvän piste ei ole siellä yhdynnän matkan varrella ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla