Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoatko vieraita varten?

Vierailija
10.05.2010 |

Meillä ei siivota. Meillä on muutenkin tavarat paikoillaan eikä villakoirat pyöri lattioilla. Mä en oikee käsitä miten jotkut viitti itse asua jossain sellasessa kaaoksessa että ei kehtaa päästää vieraita käymään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti siivoan aina kun on tulossa vieraita. Luutuan lattiat, pyyhin pölyt kaikilta pinnoilta. Ja kylpyhuone/wc on tärkeä puunata kiiltäväksi.

Vierailija
2/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sen verran siistiä, että voi oven aukaista myös yllärivieraille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei voi laskea yllärivieraita sisiälle. n.tunnin varoajalla saan kämpän ok kuntoon.

Vierailija
4/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liian vähän tilaa perheen kokoon ja tavaramäärään nähden ja siksi sotkua kertyy. Siivous jää myös yksin mun kontolle pääsääntöisesti, joten koska on omat työt ja muut asiat hoidettavana, sotkua kertyy.

Meille ei siis yllätysvieraita, kiitos!

Haaveilen tosin kodista, jossa on enemmän tilaa, vähemmän ja tavaraa ja jonne voisi tulla kuka tahansa milloin tahansa!

Vierailija
5/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä siivotaan päivittäin tavaroita lattialta, imuroidaan ja pyyhitään pöytiä, mutta silti on sotkuista:( En todellakaan tykkää asua näin, mutta kun muita kuutta perheenjäsentä ei kiinnosta niin en todellakaan ala käyttää koko elämääni siivoamiseen kun tulos kestää muutaman tunnin.

Isommat ei kyllä enää niin sotke, muttei tarpeeksi siivoakaan. Mutta pienimmät sotkee.

Vierailija
6/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto olisi olla koko ajan rätti kädessä. Meillä kolme pientä eläväistä lasta saavat kämpän hetkessä sekaisin.

Vierailija
7/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan lapsen lelut pois lattialta (muuten saavat olla koko päivän siellä ja siivotaan vasta illalla, 9kk ei osaa omatoimisesti siivota).

Meillä ei siivota joka päivä, kun ei ole kenenkään suosikkipuuhaa, mutta eipä ole yksikään vieras ovelta palannut takaisin ulos ettei täällä sitten niin epäsiistiä taida olla.

Vierailija
8/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v7kk ikäinen kuopus on pahimmassa iässä, mitä tulee tavaroiden levittelyyn ja siirtelyyn pitkin kämppää. Sen takia on vähän työlästä pitää lattiaa roskista puhtaana, joten sit ku tietää, että vieraita tulee, laitan töpinäksi..

Vessaan meillä ilkeää päästää kyllä koska vaan vieraan. =0)

Vierailija
9/9 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan pysty pitämään joka minuutti huushollia paraatikunnossa enkä halua sitä elämäntarkoituksekseni ottaakaan. Mun mielestä on kohteliasta, että huusholli on edes jossain kunnossa vieraita varten, mitä meillä ei siis valitettavasti aina ole. Sen takia en tykkääkään yllätysvieraista, ja toisekseen ei meillä välttämättä ole mitään tarjottavaakaan. Ei se vierailtakaan niin iso vaiva ole soittaa hetkeä etukäteen, että saapiko tulla.

Eri asia on sitten lähimmät kaverit, jotka saa tulla suunnilleen milloin vaan ja nähdä sitä sotkuakin (mitä heilläkin näen silloin tällöin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi