Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voidaanko kieltäytyä appiukon kutsusta?!

Vierailija
10.05.2010 |

Eli appiukko on menossa naimsiin komatta kertaa. Nyt menee naimsiin maistraatissa mutta pitävät sitten kotona jotkut juhlat sen jälkeen.

"morsianta" emme ole nähneet kuin kerran ohimennen toississa juhlisas, silloin kättelimme.

Appiukko ei ole pitänyt meihin yhetyttä yli vuoteen, soittanut välillä miehelle ja yleensä puhelut menee riitelyksi. On nähnyt lapset siis reilu vuosia sitten, se on pienelle lapselle ( 4 ja 2 -vuotiaat ) pitkä aika. He eivät edes muista kunnolla, eikä tuo pienempi tiedä kuka ihminen edes on...Kun appiukko alkoi seurustella alle vuosi sitten tuon naisen kanssa, olisi hän heti tuonut hänet kylään. Itse ei ollut käynyt aikoihin ja isompi lapsista jännittiasiaa kun asiasta mainitsikin. Kerroimme, että jos kävisi ensin yksin tapaamassa lapsia, kun tapaamisesta on pitkä aika. Ei suostunut, jos ei saa tuoda uutta naista niin ei tule ollenkaan. Eli ei sitten tullut ollenkaan.

Lisäksi olemme saaneet kasvatusneuvoja puhelimitse ja mieheni on haukuttu huonoksi isäksi kun ei anna lasten tavata häntä ja naista...

Sitten kohta taas soitta muina miehinä.

Nyt tuli siis kutsu näihin vihkimisjuhliin.

Itse ajattelin heti etten todellakaan mene. Emme ole väleissä ja jotenkin heidän naimisiin menon juhlinta tuntuu kornilta...Siitähän se appiukko taas suuttuu. Huoh.

Eikä mieskään ilosta hypi, ajatteli, että onko pakko mennä koska on hänen isänsä...? Jättäisi menemästä hänkin mielellään.

Neuvoja, mitä tehdä?!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se ei voisi uuden avopuolison kanssa kylästellä?

Vierailija
2/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos jännittää jotakuta niin se ei voi tulla kylään? Vai mtiä tuolla tarkoitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lapsi ei ole nähny appiukkoa 1,5 vuoteen ja hän olisi heti tuonut uuden naisenkin näytille. Meidän 4-vuotias on herkkä ja ymmärtää asioita ja otti eron edellisestä " raskaasti", oli tämän naisen kanssa hyvä ystävä ja viihtyivät yhdess. Silloin kanssakäyminen oli aktiivista, nyt sitä ei ole ollut ollenkaan. Hyvä jos lapsi tällasien ajan jälkeen muistaa koko ihmistä. Ei appiukkoa ole kiinnostanut, aika on mennyt uuteen naiseen yms.

Vierailija
4/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi alkoi itkemään, ettei halua nähdä appiukkoa, kun häntä pelottaa. Tai itki sitä, kun ei halunnut heti nähdä uutta naista. Kysyi, että eikö voi tulla yksin ja kun kuuli, että tulisi naisen kanssa, alkoi itkeä.

Ja tämä on toissijainen asia, asia koski niitä HÄITÄ.

Vierailija
5/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole pakko mennä, mutta onko järkevää jättää isän/apen häät väliin?

Vierailija
6/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi alkoi itkemään, ettei halua nähdä appiukkoa, kun häntä pelottaa. Tai itki sitä, kun ei halunnut heti nähdä uutta naista. Kysyi, että eikö voi tulla yksin ja kun kuuli, että tulisi naisen kanssa, alkoi itkeä.

Ja tämä on toissijainen asia, asia koski niitä HÄITÄ.

kenen kanssa ukki tulee, tuskin edes asiaa ymmärtää, ellei sitten vanhemmat asiasta paasaa. Ihan höpöjuttuja

Vierailija
7/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ukki ole tavannut lapsenlapsiaan koska miniä ei ole sallinnut tapaamisia. Nyt sitten miniä syyttää ukkia ettei ole tavannut lapsenlapsia ja sillä syyllä ei tulevaisuudessakaan saa tavata lapsia, eikä mennä häihin.

Eikä aikuiset lapset voi määrätä vanhempiensa parisuhteita. Vai kysyikö miehesi esim. luvan isältään että saa olla sinun kanssasi?

Vierailija
8/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei ole 1,5 vuoteen nähnyt lapsia niin silloin ei heti ängetä meille uuden naisen kanssa. Pyysimme käymään häntä meillä ilman naista, emmehän mekään ole nähneet häntä tuona aikana. Mutta ei kelvannut tulla, yksin ei voi liikkua enää missään.

Vierailija
9/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen sopeutuu varmasti. Meidän 7v jännittää uusia asoita, mutta emmme kysele häneltä kuka voi tulla ja kuka ei.

Ette mene häihin, jos ette tahdo, mutta älkää riistäkö lapsilta ukkia. Nykypäivänä ihmiset vaihtavat puolisoja ja se siitä. Jokainen taaplaa tavallaan.

Vierailija
10/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei ole 1,5 vuoteen nähnyt lapsia niin silloin ei heti ängetä meille uuden naisen kanssa. Pyysimme käymään häntä meillä ilman naista, emmehän mekään ole nähneet häntä tuona aikana. Mutta ei kelvannut tulla, yksin ei voi liikkua enää missään.

Vierailija
11/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa appiukko kielsi seurausteluaikanamme miestä näkemästä minua ja kun mies halusi olla kanssani niin heitti miehen pihalle kodistaan.

Sen lisäksi on yrittänyt erottaa meitä monta kertaa. Ja sanonut, että jos me teemme lapsia niin ne eivät ole hänen lapsenlapsiaan...

Aiemmat liitot päättyivät eroon koska appiukko hakkasi ensimmäistä vaimoaan, sekä toista. Ja on arsisti, kiusaa henkisesti kuoliaaksi asti melkein.

Vierailija
12/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele näitä muita, ne ei tajunnu sun viestis pointtia! Minusta teidän ei tarvitse mennä, kovin on ajattelematon tuo appesi, kun ei voi käydä lapsenlapsiaankaan käydä katsomassa ja koko ajan on naista naisen perään. Minä en minisi niihin häihin, suuttukoon sitten appi kuinka üahasti tahansa! Ja kyllä mä ymmärrän jos lasta pelotti...

Vierailija
13/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa appiukko kielsi seurausteluaikanamme miestä näkemästä minua ja kun mies halusi olla kanssani niin heitti miehen pihalle kodistaan.

Sen lisäksi on yrittänyt erottaa meitä monta kertaa. Ja sanonut, että jos me teemme lapsia niin ne eivät ole hänen lapsenlapsiaan...

Aiemmat liitot päättyivät eroon koska appiukko hakkasi ensimmäistä vaimoaan, sekä toista. Ja on arsisti, kiusaa henkisesti kuoliaaksi asti melkein.

juttuja jos itse tiedät millainen appiukkosi on?

Vierailija
14/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sun pointtia?

Hulluhan se on ja sairas, narsisti.

Vierailija
15/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tähän liittyy? Miehesi isähän se on, se kai se itse päättää haluaako isänsä häihin.

Vierailija
16/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko mennä kun en halua mennä enkä aio lapsiakaan sinne päästää...

Vierailija
17/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jossain kesälomareissulla juuri sillon....?!

Vierailija
18/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä täällä av-palstalla sanon niin. ei enää vastaanväittämistä.

kuulostat kyllä ap melko nuorelta ja epävarmalta. mitä haittaa häihin menosta olisi? taidat olla itse herkkä ja arka. hakkaako ukki sinua ja lapsiasi siellä häissä?

Vierailija
19/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos appiukko on tuollainen niin en minäkään häntä haluaisi kyläilemään enkä myöskään menisi häihin.

Jos tähän mennessä ei ole vaivautunut näkemään lapsenlapsiaan ja omaa poikaansa niin miksi teidän tulisi mennä häihin?

Lahjaa ne vaan himoaa tuskin muuta..

Vierailija
20/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää. Lapsen ja tässä tapauksessa lapsien varjolla voi aina lähteä tosi nopeasti pois, jos siltä tuntuu.

Kyse on kuitenkin apistasi, vaikka et hänestä välitäkään, yritä pitää tälläiset pakko välit.

Menkää häihin ja kun siltä tuntuu, lähtekää pois.