Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarilainen kuseksii housuunsa

Vierailija
10.05.2010 |

Mitä hittoa mä teen mun eskarilaiselle, joka lirauttelee harva se päivä housuunsa? On oppinut kuivaksi jo 4 v sitten, mutta nyt on ilmeisesti niin kiirettä ja tohinaa ettei malta mennä vessaan ja sitten lorisee housuun. Olen yrittänyt puhua järkeä ja raivonnutkin, mutta mikään ei tehoa. Vienkö mä sen lastenlääkärille vai jollekin kallonkutistajalle? Hermot menee...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmaan ensin poissulkea esim virtsatieinfektio

Vierailija
2/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietinkin voisko vti aiheuttaa tuollaista. Mitään muuta oiretta (esim kirvelyä tmv) ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hakee huomiota.

Kun ei saa sitä muuten, noin saa varmasti. Vaikkakin negatiivista. Mutta lapselle se on parempi kuin ei mitään.

Nyt positiivista huomiota kehiin. Teette yhdessä asioita. Alat lukea iltasadun joka päivä.

Kokeile, vaikka et uskoisikaan, etttä voi toimia.

Vierailija
4/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivoaminen ja asiasta suuttuminen ei helpota asiaa.

Eskarilainen on vielä pieni, tue lasta, kerro ettei se haittaa. Ennakoi ja muistuta vessaan menosta. Ja tietenkin infektio kannattaa ottaa huomioon.

Vierailija
5/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän syksyllä 6v täyttävä teki ihan samaa ja syyksi paljastui virtsatieinfektio. Tulehdukset jatkuivat hänellä koko ajan ja nyt hän syö estolääkitystä.

Ehdottomasti kannattaa käydä lääkärillä poissulkemassa tulehdus!

Vierailija
6/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä 5- vuotias poika on pari kertaa uppoutunu johonkin puuhaan niin ettei malttaisi lopettaa.

Lähtee pissalle, mutta lorauttaa housuihin kun pääsee veskiin.

Minustakin kannattaa mennä lääkärille tai pirauta ainakin neuvolaan jos osaisi jeesata? Asiaa voisi vaikka lääkäri katsoa jos teillä pian tulossa tarkastus?

Mutta kannattaa varmistella jos usein tuota tapahtuu, siis pari kertaa viikossakin on usein. ;)

Vierailija
7/7 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasatu luetaan joka ilta. Joko minä tai mies, joten se ei ole ongelma. :) Mä en sinänsä usko, että huomionpuute olisi muutenkaan ongelma. Vti tietty voi olla, joten ehkä mennään käymään lääkärillä.

Toki mä tiedän, ettei raivoamisesta ole mitään hyötyä, mutta näyttäkää mulle äiti, joka ei joskus hermostu. :) Ollaan ensisijaisesti yritetty keskustella asiasta rauhallisesti ja lapsi sanookin, että asia johtuu siitä, kun ei malta mennä vessaan kesken leikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme