Onko muiden mielestä fingerpori mauton?
Mitä hauskaa on tässä?:
http://www.hs.fi/fingerpori/?cmp=tm_etu_fingerpori
Minusta menee mauttomaksi todella usein. Muutkin hesarin uudet sarjakuvat ovat täynnä alapäähuumoria. Tiedän, että niitä ei ole pakko lukea, mutta ennen siitä sai edes vähän hupia aamuihin. Nyt menee lähinnä aamutee väärään kurkkuun :(
Kommentit (74)
Onko se tyyppi masokisti, joka nauttii kovemmasta rangaistuksesta, vai?
yhteiskunnallisia aiheita. Kuten sanottua, ne vain eivät aukene kaikille...
minullekin oli ainoa selitys joka tuli mieleen? Jos oli kyse tästä, en kyllä näe tuossa mitään hauskaa.
kukaan ei ole tajunnut vitsiä kun ei sitä kerran osaa selittää...
ikävästi keskeyttäneet sarjakuvapoliittisen analyysin.
lapsellista ja ärsyttävää porukkaa palsta täynnä, kun ei kukaan vaivaudu selittämään vaikka on kysytty. Taidanpa muistaa tämän seuraavan kerran kun kysytään apua muihin ongelmiin joihin minä osaisin antaa neuvoja...
Mies lukee uutisen pedofiilien koventuneista rangaistuksista. Hän kannattaa rangaistusten koventamista. Hänellä on siis kädessä sanomalehti, jota voidaan käyttää kärpästen läiskimiseen (kesä tulossa, juunou...). Hän siis saa samasta sanomalehdestä kaksi kärpästä yhdellä iskulla: kovemmat rangaistukset ja lehden kärpästen läiskimistä varten.
Mies lukee uutisen pedofiilien koventuneista rangaistuksista. Hän kannattaa rangaistusten koventamista. Hänellä on siis kädessä sanomalehti, jota voidaan käyttää kärpästen läiskimiseen (kesä tulossa, juunou...). Hän siis saa samasta sanomalehdestä kaksi kärpästä yhdellä iskulla: kovemmat rangaistukset ja lehden kärpästen läiskimistä varten.
aika kaukaa haettu. Yhtä hyvin tuossa lehdessä voisi olla joku muu lukijan mielestä hyvä uutinen kun sen lehden voi käyttää kärpästen läiskimiseen. Tai vaikka sanoisi tuon saman hakiessaan lehtä postilaatikosta tai täyttäessään lehden tilauskuponkia.
Ei nyt oikein osu kyllä tämä selitys.
aika kaukaa haettu. Yhtä hyvin tuossa lehdessä voisi olla joku muu lukijan mielestä hyvä uutinen kun sen lehden voi käyttää kärpästen läiskimiseen. Tai vaikka sanoisi tuon saman hakiessaan lehtä postilaatikosta tai täyttäessään lehden tilauskuponkia.Ei nyt oikein osu kyllä tämä selitys.
aika kaukaa haettu. Yhtä hyvin tuossa lehdessä voisi olla joku muu lukijan mielestä hyvä uutinen kun sen lehden voi käyttää kärpästen läiskimiseen. Tai vaikka sanoisi tuon saman hakiessaan lehtä postilaatikosta tai täyttäessään lehden tilauskuponkia. Ei nyt oikein osu kyllä tämä selitys.
minun pitäisi tämä selittää, kun teiltä, jotka tämän ymmärsitte, sen selityksen pitäisi tulla. Ja tuossa aiemmin olin samaa mieltä tuon yhden selityksen kanssa, mutta en nähnyt siinä mitään hauskaa.
Siis miten tuon sinun selityksesi mukaan pitäisi olla jotenkin hauskaa, että lehdestä saa kärpäslätkän?
minun pitäisi tämä selittää, kun teiltä, jotka tämän ymmärsitte, sen selityksen pitäisi tulla. Ja tuossa aiemmin olin samaa mieltä tuon yhden selityksen kanssa, mutta en nähnyt siinä mitään hauskaa.Siis miten tuon sinun selityksesi mukaan pitäisi olla jotenkin hauskaa, että lehdestä saa kärpäslätkän?
mutta se ei kelpaa, koska et tajua sitä. Se todellakin pitää paikkaansa, että selittäessä vitsi katoaa. Fingerporit pitää hiffata. Sä et vaan hiffaa :D
Se kärpäslätkä ei siinä ollut jotenkaan hauskaa, vaan se, että sai kaksi kärpästä yhden hinnalla.
Tuo kärpäslätkäselitys se nyt ei ainkakaan ole.
minun pitäisi tämä selittää, kun teiltä, jotka tämän ymmärsitte, sen selityksen pitäisi tulla. Ja tuossa aiemmin olin samaa mieltä tuon yhden selityksen kanssa, mutta en nähnyt siinä mitään hauskaa. Siis miten tuon sinun selityksesi mukaan pitäisi olla jotenkin hauskaa, että lehdestä saa kärpäslätkän?
mutta se ei kelpaa, koska et tajua sitä. Se todellakin pitää paikkaansa, että selittäessä vitsi katoaa. Fingerporit pitää hiffata. Sä et vaan hiffaa :D Se kärpäslätkä ei siinä ollut jotenkaan hauskaa, vaan se, että sai kaksi kärpästä yhden hinnalla.
eihän joku sanonta pelkästään tee mistään asiasta hauskaa? Pitäähän siinä olla joku muukin yhteys ja yllättävä pointti ja oivallus.
Kyllä minä tajuan tuon selityksesi, mutta en näe siinä mitään hauskaa. Kyllä minä tajuan senkin, että duudsonit hakkaavat toisiaan pesäpallomailalla, mutta en näe siinä kuitenkaan mitään hauskaa.
TAJUATTEKO??? Ja vaikka mitä muita seksuaalisia poikkeavuuksia, esim. yhdessä stripissä eläimiinsekaantuja
Miten tuo voi nyt olla noin vaikeata?
Tyyppi, joka sitä lehteä lukee, on kaupungin pervo itsensäpaljastaja. Saisi siis itselleen kovemman rangaistuksen, ja jos on päälle vielä masokisti, niin nauttii siitä = kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Muuta selitystä en keksi.
minun pitäisi tämä selittää, kun teiltä, jotka tämän ymmärsitte, sen selityksen pitäisi tulla. Ja tuossa aiemmin olin samaa mieltä tuon yhden selityksen kanssa, mutta en nähnyt siinä mitään hauskaa.Siis miten tuon sinun selityksesi mukaan pitäisi olla jotenkin hauskaa, että lehdestä saa kärpäslätkän?
mutta se ei kelpaa, koska et tajua sitä. Se todellakin pitää paikkaansa, että selittäessä vitsi katoaa. Fingerporit pitää hiffata. Sä et vaan hiffaa :D
Se kärpäslätkä ei siinä ollut jotenkaan hauskaa, vaan se, että sai kaksi kärpästä yhden hinnalla.
tuli mullekin mieleen, mutta siinäkään ei kyllä ole mitään hauskaa.
Asko Arimo Vilenius, Fingerporin oma pervo.
Muu on vielä arvoitus, ellei hän tosiaan ole pedomaso.
TAJUATTEKO??? Ja vaikka mitä muita seksuaalisia poikkeavuuksia, esim. yhdessä stripissä eläimiinsekaantuja Miten tuo voi nyt olla noin vaikeata?
tuohan on sanottu jo aikoja sitten, mutta ne jotka ymmärsivät sen noin, eivät näe siinä mitään hauskaa.
Lapsen hyväksikäytöstä saa tällä hetkellä niin naurettavia rangaistuksia, että koventaminenkin saa tuollaisen yhdistelmäpervon vain hymyilemään.
Makes sense, doesn't it?
vaan oivaltava. Eihän Kätevä emäntäkään ole hauska, mutta oivalluksia siitä saa. Kaikki eivät, katsos, tykkää valmiiksi nauretusta jenkki"huumorista".
35
Lapsen hyväksikäytöstä saa tällä hetkellä niin naurettavia rangaistuksia, että koventaminenkin saa tuollaisen yhdistelmäpervon vain hymyilemään. Makes sense, doesn't it?