Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuskikissan mielestä kaakaohyytelö on suklaakuorrutetta DDD

Vierailija
10.05.2010 |

Onko tuo nainen tosissaan

http://www.kinuskikissa.fi/?p=6784#comments

jep jep ja kaikki niiaa

ps. on joku sanonut tuota kuorrutetta kitkeräksi

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne että saisi lisää lukijoita.

Vierailija
22/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nolompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäisi valita kahdesta kakusta, joista toinen olisi Kinuskikissan versio ja toinen tuo "paras suklaakuorrute" -versio niin ottaisin ilman muuta Kinuskikissan kakkua. Tuo toinen näyttää kuivakkaalle..

Vierailija
24/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tarjoillaan "suklaakakkua", joka on tehty lisäämällä vaaleaankakkutaikinaan kaakaojauhetta.

Telkkarissa tehdään samanlaista sacher-kakkua, väliin ei tainnut tulla edes hilloa.

Vierailija
25/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tarjoillaan "suklaakakkua", joka on tehty lisäämällä vaaleaankakkutaikinaan kaakaojauhetta.

Telkkarissa tehdään samanlaista sacher-kakkua, väliin ei tainnut tulla edes hilloa.

turhautunut ap

Vierailija
26/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen pohjan, jossa oli kaakaota ja täytteessä oli sitten ehtaa suklaata ja Daim-murskaa. Kakun päällä oli suklaata (taloussuklaata + kermaa). Toisessa kakussa oli sienikakkupohja, mansikkarahkatäyte ja päällä kinuskikuorrute, mansikoita ja vaahtokarkkeja.

Minusta kakkublogit ovat kivoja. Itse teen harvoin kakkuja ja niistä ei yleensä tule niin kamalan kauniita, mutta on hauska katsella toisten aikaansaannoksia.

t. 4

Vierailija
27/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liitä oma blogisi tänne, kiitos. Päästään ihailemaan sinun täysin oikein tehtyjä, oikein kutsuttuja kakkujasi!

Kyse on kuitenkin KOTIleipurin kakuista ja ohjeista, joita hän anteliaasti tarjoaa muiden käyttöön! Sitä ei läheskään kaikki tee, ei varsinkaan nämä ns ammattilaiset joiden blogeja myös löytyy...

Minua ottaa suunnattomasti päähän se, että jollain/ joillakin on hirveä tarve mollata ja haukkua kissan blogia, onko kyse pätemisen tarpeesta, vai perisuomalaisesta kateudesta, tiedä häntä.

NOLOJA olette!

Vierailija
28/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaa suunnattomasti päähän se, että jollain/ joillakin on hirveä tarve mollata ja haukkua kissan blogia, onko kyse pätemisen tarpeesta, vai perisuomalaisesta kateudesta, tiedä häntä. NOLOJA olette!

Jos tollanen asia häiritsee, voi laittaa viestiä kinuskikissalle joka voi tehdä asialle jotain jos katsoo sen arvoiseksi. Aina ei tule ajatelleeksi. Eihän suklaakääretorttukaan sisällä suklaata vaan kaakaota. Nämä tällaset ketjut on vaan niin kerta kaikkiaan alhaisia ja ikävä muistutut suomalaisesta umpikateellisesta perusluonteesta.

Vierailija
29/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään en aio edes tehdä. Katsoin kyllä tuota uusinta kuorruteohjettakin ja ajattelin heti että mahtaa olla kitkerä, eikä ole suklaata nähnytkään. Kinuskissalla meinaa noi termit olla välillä hukassa. Sokerikreemit ja voikreemitkin menee täysin sekaisin. ;)

Ehkä Kinuskikissan blogi on uusavuttomille ihan jees, jotka eivät tiedä miten kinkkusiivut pilkotaan, voi sieltä kuvaa katsoa. ;) :)

Vierailija
30/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin ottais päähän jos minulle sanotaan että saat lohikeittoa ja nenän eteen tuodaankin pakasteseistä tehtyä keittoa.

Vierailija
31/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumppanitkin olla hieman yksinkertaisia.. Ette siis ole tajunneet, että kyseessä on täysin harrastelijaleipurin vapaa-ajallaan pitämä blogi, ei oppikirja.

Vierailija
32/32 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondiittori tms. joka on jo aikaisemminkin avautunut palstalla samaan vittuilevaan sävyyn jostain muotovirheestä?

Täytyy sanoa, että on sulla ammatillinen itsetunto todellä löyhässä, kun jaksat nillittää tällaisista asioista. Ilmeisesti tuollainen maallikkokondiittori on sinulle niin suuri uhka, että koet tarpeelliseksi avautua näistä aiheista ihan julkisesti. Mitä jos koittaisit vahvistaa itsetuntoasi muilla keinoilla? Jos sinua ahdistaa, niin ei varmaan myöskään kannata käydä kyseisillä sivuilla.

Ja ei, en ole kinuskikissa tai muutoinkaan millään tavalla kiinnostunut kakkujen väsäämisestä. Nämä taivastelevat avaukset vaan aina sattuvat ikävällä tavalla silmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi