Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*Pitkään tuhtaavien ToUkOkUu*^*^*

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan 2poj@näiti että tärppäisi syksyyn mennessä.. Ja kyllä ne lapset ovat niin suuri onni! Kyllä tämä yrittäminen olisi niiiin paljon rankempaa jos ei olisi sitä yhtäkään! (Mun mielipide)

Olen itse joka päivä niin kiitollinen tuosta pikku neidistä joka minullakin jo on! Miehellekkin tyttäreni on kuin oma lapsi, hän on ollut tyttäreni elämässä aivan pienestä pitäen eikä tyttökään muista sellaista aikaa että tätä "isukkia" ei hänellä olisi ollut.. Eli tosi läheiset välit heillä on. Silti niin toivoisin että miehenikin saisi sen oman lapsen, sen vuoksi että hänkin saisi kokea sen raskausajan ja synnytyksen mikä on jäänyt kokematta tämän meidän esikoisen kohdalla. Siis tottakai me nyt muustakin syystä lapsi halutaan :D mutta ymmärätte varmaan mitä hain takaa :)

Adalmis: Vieläkö vaan tiputtelee vai joko on mennyt suuntaan tai toiseen tilanne?

Ennuli: Saitko lääkärin kiinni? Toivottavasti saat ne terolutit! En tiedä noista IVF:än jutuista että voidaanko tehdä ilman välikiertoja vai onko niitä oltava.. Toivottavasti lääkäri samalla sulle selventää sulle IVF-juttuja kun soittelee..

Nyt täytyy rientää!!

Nelli pp7

Vierailija
42/43 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputteli keskiviikkoon asti ja oli tosi huono olo. Sen jälkeen on sit ollu iha ok olo. Enpä tiiä enkä oikeen nyt jaksa stressatakaan, koska tänään alko KESÄLOMA \o/. Jeeee :). Parisen viikkoa siis hiljaiseloa minun kohdallani täällä.

Plussatuulia ja aurinkoisia päiviä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Asterille ja jaksuja pienen kanssa!

Onnittelut myos Polalle! :)

Nellilla taas janskat paikat... Kohta paaset testaamaan! Toivotaan positiivista tulosta..

ON: Kavasin lomailemassa pari viikkoa ja olen tassa viettanyt muutenkin hiljaiseloa palstan suhteen.

Seuraavia menkkoja odotellessa (parisen viikkoa), niin sit paasen niihin alkukierron kokeisiin ja varaan aikaa siihen aukkariin. Edelleen pelottaa tuo ajatus....

Tinttis