Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*Pitkään tuhtaavien ToUkOkUu*^*^*

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt yrittäny pitää pientä taukoa täällä ramppaamisessa mutta huonoin tuloksin, pakko käydä aina lukemassa ees mitä teille kaikille kuuluu.

Joo ei täällä pääse yksityselle kesän aikana, putiikki on kiinni juhannuksesta-elokuuhun elikkä se siitä..mitähän se lääkäri silloin sekoili..

Nelli, ne tekee kolme luonnolliseen kiertoon ja kolme-neljä hormoonikiertoon(vaimikäsenytoli)

nyytikki, joo oon kans nyt jälkeenpäin kuullu kaikennäköistä muista testeistä, ei oikein enää uskalla luottaa muihin kun se glearblue on kuitenkin 99% varma, että mitä jos se ei annakkaan plussaa ja sitten ei päästä inssiin...

ronja ryövärintytär, sitä mä pelkäsinkin että alkais heti niillä hormooneilla yms, piikeillä tää projekti, kun ehkäisyrenkaan poiston jälkeen mulla on noi pms tuulet ihan kammottavat, mä oon ku viitapiru paripäivää..puoliso jo mietti että mitenköhän mä muutun..joko niitten hoitojen aikaan saati jos(kun) alkaa odottamaan nyyttiä..

mites teillä muilla onko pillereiden tms ehkäisyn lopettaminen tuonut pms oireita?

noh, täältä on niinkin hyviä uutisia että ovisplussa tuli tänä aamuna ja huomenna päästään inssiin!!!!Jännittää ihan järkyttävän paljon, ei ehkä se toimenpide mutta se henkinen puoli..no onneks puolisko pääsee pitää kädestä kiinni..tuun kyllä huomenna het kun mahollista kertomaan miten meni :D

tulipas pitkä viesti, olen höpötystuulella :D

Onnea tosi tosi paljon Pola ja Asteri :)

Ja jaksamisia ja mukavaa kesää kaikille tuhtaajille

Vierailija
22/43 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käyty ultrassa.. Siellä oli vasemmalla rakkuloita 13mm, 11mm ja sitte useita 10mm, oikealla oli 13mm, 11mm ja sielläki noita 10mm kokosia muutama.. Eli akkuloita on taas tullut huima määrä, mutta niiden koot ovat jääneet aika pieniksi :(

Perjantaina kuitenkin inssiin, koska maanantaina olisi jo liian myöhäistä! Toivotaan että siellä tulisi kasvuspurtti rakkuloille ja niissä olisi jossakin edes yksi kypsä munasolu.. Tänään olen vielä pistänyt puregonia ja huomenna vuorossa pregnyl. Eli irtoaminen menee varmaan lauantaille niinkuin viime kerrallakin. Sen ekan ja onnistuneen inssin aikana ovis osui juuri sille inssi päivälle ja muniksetki oli paljon suurempia tähän aikaan kierrosta. Mutta näillä nyt mennään ja toivotaan sitä parasta kuitenkin.

Hoitaja vähän tänään puheli että ei enää ennen syksyä tehdä mulle sitä neljättä ja viimeistä inssiä jos tämä ei onnistu :( Ei kuulemma enää kesäkuussa tehdä hoitoja!! Sanoin sille että mulle ollaan aikasemmin puhuttu että juhannukselta tulee kesätauko ja mulla seuraava ovis olis vielä ennen juhannusta!! Eipä se tuohon enää sitte mitään sanonu. Jos joudun polille vielä inssiä soittamaan niin lyön vaikka luurin korvaan jos tuo kyseinen hoitaja vastaa, yritän saada puheluni sille toiselle hoitajalle joka puhui juhannuksesta :D

iiris: Mehän päästään jännäileen melkolailla samassa aikataulussa :)

Adalmis: Toivotaan että roskisplussa muuttuisi oikeaksi plussaksi!

Inkeri: Onpa kiva että pääsette kunnalliselle takaisin ilman ongelmia :) Jotain positiivista!

Nelli kp 11/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt tytöt hyvältä näytä ;( käytiin puoliskon kanssa inssissä tänään ja lääkäri totesi että meidän tapauksessa on turhaa iseminaatio, meillä on todella huonot mahdollisuudet tulla tuolla keinoin raskaaksi, koeputkihedelmöitys olisi parempi vaihtoehto mutta tehtiin inssi kuitenkin..itkuhan siinä tuli..ja itku silmässä tässä kirjoittelen..puolison näytteestä ilmeni hitaat siittiöt ja niitä oli ihan liian vähän..tuota ongelmaa ei ollu vuos sitten vaikka se ei ollutkaan ihan priima tavaraa..mulle tuo ilmoitus tarkoittaa käytännössä sitä että me jäädään lapsettomiksi jos inssit ei auta..noin EI saa ajatella mutta oon ihan romuna!! meillä ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa kalliisiin hoitoihin!

on se nyt lähdettävä aurinkoa ottamaan ja puuhastelemaan jos sais ajatukset muualle..

että semmoista..

Vierailija
24/43 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Iiris83, harmi juttu! Toivotaan kuitenkin, että tuo tehty inssi auttaisi, eikä muita hoitoja tarvittaisikaan.

Sit noista kalliista hoidoista... Teillähän ei ollut lasta ennestään? Meilläkin eka toiveissa, eikä meillä päin vissiin julkiselle edes pääse hoitoon, jos on lapsi ennestään. Me ollaan jonossa IVF:ään (kun meidän paikkakunnalla ei inssejä tehdä julkisella puolella). Julkisella puolella siis tuo IVF tehdään. En nyt varmasti tiedä, mitä se tulee maksamaan, mutta sellainen käsitys mulla on, että max muutama satanen (600 - 700 e?) lääkkeisiin + käyntimaksuihin? Korjatkaa, pliis, jos olen väärässä. Ei minusta ihan paha hinta... Yksityisellä tuo taitaa sit useamman tonnin maksaa.

Muistaakseni mulle ei tullu mitään PMS- tai muitakaan oireita pillereiden lopettamisen jälkeen.

Nelli: pidän peukkuja pystyssä!

Inkeri: hienoa, että pääsette julkiselle jatkamaan hoitoja!

Adalmis: toivottavasti roskishaamu muuttuu "oikeaksi" plussaksi!

Asteri ja Pola: Onnea!!!!

Kylläpäs tää aika menee nopeesti, kun muistan hyvin teidät täällä tuhtaamassa, ja nyt teillä on "jo" nyytit! =)

Omaa napaa: Kp 29 menossa, mutta sen verran alkaa alavatsalla nipistellä, että eiköhän se täti TAAS (!) tule viimeistään huomenna! =( Onneksi kesä ja aurinko vähän piristää!

- Ennuli -

Vierailija
25/43 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätkiireiden takia on vyöhyketerapiakokemusten kirjoittaminen jäänyt. Viikko sitten tosiaan työkaveri hoiti minua työpaikalla. Sinänsä huono asia, sillä puhelimet soi eikä tilannetta saa millään täysin rauhalliseksi. Istuin nojatuolissa. Hän aloitti käsittelemällä korvanlehtiä, siitä siirtyi kämmeniin ja lopuksi käsiteltiin jalat (nilkoista alaspäin). Muistutti lähinnä kevyttä hierontaa, painelua. Korvissa ja jaloissa minulla oli aristusta, jopa kipua kohdissa, jotka työkaverini mukaan olivat kohtu/munasarjat ja stressialue. Enkä todellakaan tiennyt mitä "aluetta" hän milloinkin käsitteli! Aikaa meni n.45min.

Hoidon jälkeen olo oli hyvä ja vietin todella aktiivisen viikonlopun, vaikka suositus olisikin että hoitopäivänä tulisi lepäillä. Virtaa oli niin en malttanut.

Kuukautisia ei ole kuulunut, että siltä osin mitään konkreettista hyötyä ei vielä havaittavissa. Hoito tulisi olla kerran viikossa, mutta yhteistä aikaa löytyi vasta ensi viikolle. Ei liene tästä missään nimessä mitään haittaa, joten jatketaan kokeilua...

Iiris, voin vain kuvitella tunteesi. Toivotaan että jokin ratkaisu löytyy! Minulla aika 7.6, joten sitä odotellessa...Ei jaksa odottaa!!!

Adalmis, toivotaan, toivotaan, toivotaan...

Nauttikaa lämmöstä!

Tinsku

kp53/???,yk5

Vierailija
26/43 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta. Ootellaan vaan. En oo testejä viittiny joka aamu tehdä kun kuitenkin negaa näyttävät. Ehkä viikonlopun jälkeen sit seuraavaks ellei täti tuu sitä ennen kylään.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille

Vierailija
27/43 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Sullapa on Tinsku hurjat kiertopäivät jo menossa! Toivottavasti saisit jotain apua nyt tuosta vyöhyketerapiasta ja oliko sulla jotain muutakin hoitoa kohta tiedossa?

Mä ajattelin että voisin kokonaan hypätä tänne tuhtaajien pinoon jos huolitte. Esikoishaaveilijoiden pinoon on tullut niin paljon uusia ja innokkaita, että itsestä tuntuu tosi tuhtaajalta niiden joukossa. Vaikka yritän kyllä usein muistuttaa itseäni että yritystä meillä kuitenkin vasta se 9 kuukautta takana.

Mullakin siis oli se vyöhyketerapia toissapäivänä, ja samana päivänä ois kuukautisten pitänyt alkaa. Kuukautiset ei alkaneet, mutta testasin aamulla negan ja menin hoitoon ja se oli kyllä ihanan rentouttavaa! Se hoitaja löysi mun jaloista kipupisteitä jotka hänen mukaansa on heijastuspisteitä kohtuun, lantion alueelle, alaselkään ja niskaan. Noita lantion alueen kipuja se hoitaja epäili tulevista kuukautisista johtuviksi, mikä voi hyvin olla mahdollista, koska tänään ne sitten vihdoin alkoi. Ja niska ja alaselkä mulla on kyllä ollut kipeinä tässä keväällä, että ehkä se jostain jotain tiesi. :)

Jalkojen lisäksi mua paineltiin/hierottiin selkään, niskaan ja päänahkaan, ja se vasta tuntui hyvältä! Lisäksi sain ohjeita ruokavalioon, mutta niitä en oo kyllä aivan orjallisesti noudattanut. :/

Mutta niin, uuteen kiertoon siis taas, toiveet on korkealla että kesän aikana jo ehkä jotain tapahtuisi kun nyt tuolla terapiassa aion käydä. Nyt siis kp 1/noin 25 ja yrityskerta on 12.

Tiedot minusta avausviestiä varten:

Helja

Minä -82, mies -80.

Oulussa asutaan ja esikoinen haaveissa.

Yritys alkanut elokuussa 2009.

Vierailija
28/43 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elikkäs tänään oli se inssi päivä. Pyysin ultraamaan tällä kertaa, koska ne munikset oli sillon viime ultrassa vielä niin pieniä.. Halusin oman mielenrauhani vuoksi tietää onko mitään mahiksia plussaan. Lääkäri onneksi suostui ultraamaan ja siellä oli yksi 18mm ja sitten ainakin 2 16mm kokoista. Tuo 18mm on kuulemma lääkärin mukaan hyvä! Mutta itse olin kyllä melkoisen pettynyt ettei tällä kertaa isompaa saatu aikaan :( No huomiseen sillä on vielä aikaa kasvaa, koska irtoaminen on vasta huomenna vaikka inssi tänään tehtiinkin. Limakalvon paksuus oli 8mm joka sentään oli hyvä, jos taas jotain positiivista haetaan. Niin ja olihan tuo miehenkin tulos todella vakuuttava... siellä pestyssä tuloksessa 8milj siittötä millilitrassa ja millilitroja laitettiin/oli kahdeksan, eli se tahtoisi sanoa että matkaan lähti huimat 64milj. kaveria :D Ekalla kertaa taisi olla 24milj. (millä tuloksella kyllä onnistuttiinkin), tokassa insissä oli 48 milj ja nyt tuo 64milj.. Miehen tulokset paranee ja mun munikset vaan pienenee :(

Inssi meni ihan ok, mutta rankka päivä ollut taas henkisesti! Mulla on ollu kauhea vitutus että miksi, miksi ja miksi.... Ja tuo 18mm munis ei oikein iloa lisännyt :(

iiris: Mullaki menee rahaa yhteen hormonaaliseen inssiin n.200e ja niitä tehdään kolme (tai no mulle se neljä) eli sillä kolmella inssitki jo maksaa sen saman 600 e, minkä joutuu yhden koeputkihedelmöityksen lääkkeistä suunnilleen maksamaan.. Eli jos te olisitte noihin insseihin onnistuneet rahat saamaan kasaan niin eikö teiltä silloin löytyisi myös koeputkihedelmöitykseen? Eihän kunnallisella tarvitse sen kummemmin muuta maksaa kuin lääkkeet.. Ja yhdestä kerrasta tulee (yleensä) jo Kelan lääkekatto täyteen eli onnistuu varmaan tehdä useampiain hoitoja jos ei ekalla tärppää. Tsemppiä nyt vaan ja kyllä sinäkin vielä joskus sen pienokaisen saat *jaksuhali*

Mitenkäs Ennulin täti? Joko olet joutunut vastaanottamaan "vieraita"?

Tinsku ja Helja.. Toivottavasti siitä vyöhyketerapiasta olisi apua!! Ja heljan lisäsin listaan..

Käy Adalmis ilmottelemassa sitten miten kävi!

Ja missä ihmeessä on Tinttis??

Nelli pp0

Vierailija
29/43 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteri: paljon onnea! :) Toivotan pienelle pojalle kovasti voimia ja teille vanhemmilla myös!

Pola: Onne apienestä tytöstä! :)

Nelli: Tosi paljon tsemppiä, että inssi onnistuisi!! :))

Omaa napaa sen verran, että ovista tässä odotellaan; ensi viikon puolivälissä luultavasti. Siis jos saan nyt taas miehen petiin.. Mutta yritystä on. Jos ei nyt onnistu, niin kovempi yritys sitten kesällä kun miehelläkin on loma (heinäkuussa). Ajattelin, että en ota nyt stressiä ja yritetään tosissaan sitten kesällä.

Aurinkoista viikonloppua! :) (lämmintä on kyllä riittänytkin).

Kp 10/11/n.27

Vierailija
30/43 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla vuotoon :(. Kuitenkaan mitään menkkaoireita ei oo, mut kaipa sit vaan seuraavaa ovista oottelemaan. Huoh! Hilppasen menee kyllä oudoksi jos nää kierrot alkaa heitellä yhtäkkiä näin. Kuitenkin aina ollu sen 28 päivää.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
31/43 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmis pahoittelut! Itselläkin joskus venähtänyt jokunen kierto ja siinä jo ehtii toivo herätä ja pettymys on sitten entistä karvaampi..:( Jaksuja!

Nellille tsemppiä, että inssi onnistuu!:) Sulla oli kuiteskin ihan hyvä tilanne munisten kanssa.. Toivotaan parasta!!

Heljalle tervetuloa!:) Tässä pinossa on ollut sellainen epämääräinen puolen vuoden raja, joten aivan hyvin voit tulla, vaikkakaan kenellekään ei toivoisi tätä pinoa..

Iiris: Toivotaan nyt kumminkin, että inssi tuottaisi tulosta! Ei ne lääkärit kaikkea tiedä.. Mutta varmasti tosi raskasta kuulla tuollaisia uutisia, jaksuja!!!

Ennuli: samoissa päivissä mennään! Paitse, että tänne se täti sitten tuli eilen..:(

Omaan napaan ei siis kummempia, kuin että se uusi kierto jälleen alkoi, masentavaa!!!! Kattelin tuossa sitä clearbluen digiovistestiä, kannattaakohan siihen satsata? Aattelin, että jos pitkästä aikaa alkais sitäkin tikuttelemaan...

Terkuin Sofi

Vierailija
32/43 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: Minä niin toivon että onnistuisitte kesän aikana! Kyllä tekin olette jo niin kauan saaneet tuhdata että onnistuminen olisi jo paikallaan..

Adalmis: Pahoittelut vuodon alkamisesta ja tsemppiä uuteen kiertoon! Toivotaan ettei kierrot ala heitteleen härän pyllyä vaan pysyisivät tästä lähtien siinä normissa.

Sofi: kiva kuulla sinustakin :) Harmi että sullakin taas uusi kierto alkanut :( No niissä digitaalisissa on se hyvä puoli ettei tartte arvailla ja kytätä sitä viivan vahvuutta.. muuta en oikein niistä osaa sanoa kannattaako satsata vai ei..

ON: Tänään on sitten tehty täsmäiskua :) Kun nippailut alko munasarjoissa niin samantien vällyjen väliin.. tai sohvatyynyjen väliin se kyllä taisi olla :D

Tänäänhän sen irtoamisen pitäisi pregnylin pistämisen mukaan tapahtua.. että kyllä se ollaan hyödynnetty nyt niin hyvin kuin olla ja voi. Eilen tehtiin aamupäivällä inssi, illalla oli "kotihommia", tänään aamupäivällä "kotihommia" ja sitten jos vielä tänä iltana onnistuisi noi "kotihommat" niin ei sitä oilia kovin paremmin voisi saada hyödynnettyä :) Toivotaan vaan että sitä tulostakin syntyisi!

Nelli pp1

Vierailija
33/43 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita!

Täti löysi tiensä perille ihan ajallaan, kp 3 menossa nyt siis.

Vyöhyketerapiaan voisin minäkin taas varailla aikaa, kaksi kertaahan kävin sitä ennen tähystystä kokeilemassa. Nyt on yli 1 kk tähystyksestä kulunut ja voin vyöhyketerapeutin mukaan taas mennä hoidettavaksi. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä, muttei varmasti haittaakaan! Mm. lantion verenkierron ja kohdun "pisteistä" jaloista multakin löytyi häikkää ja kipeitä kohtia.

Taidanpa soitella lääkärille, jos määräisi mulle 3 kk kuurin lisää Terolutia, kuten aiemmin lupaili...

Mä olen käyttänyt Apteekin Clinic Basic-ovistestejä. Clear Bluesta ei kokemusta. Mammaksin testeillä tulokset eivät ole musta olleet niin selkeitä. Clinic maksaa n. 15 e/5 kpl, joten aika kalliita, mutta mulla ovat toimineet hyvin.

Helmivauvaa siis yritellään! Tervetuloa helmivauva! =)

Ennuli

Vierailija
34/43 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olis yksi ainokainen kysymys, multa otetaan huomenna verikoe, progesteroni siis..multa meni ihan täysin ohi lääkärikäynnin yhteydessä että mitähän se käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
35/43 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipuista ja tukkoista maanantaita! Menkat alkoi siis lauantaiaamuna ja eilisillan jälkeen ei sit oo tullu mitää :o . Että sellasta täällä. Kohta alkaa mennä jo hermo :P. Onneks loppuviikosta alkaa kesäloma \o/. Pääsis näistäki ajatuksista ehkä hetkeks lomalle :).

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
36/43 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut nyytin saaneille!!!

Täällä menkat lopuillaan.. ei ole varsinaista kunnon yritystä päällä nyt..

Vierailija
37/43 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennulille pahoittelut menkoista :( Toivotaan sulle sitä helmivauvaa!

iiris: Eikös tuo progesteroni kerro että oletko ovuloinut.. En ole satavarma, multa ei koskaan tuota jostain kumman syystä otettu!

Adalmis: No kylläpäs se sinä vaan elät kummallisia aikoja sen tädin-ei tädin kanssa :/

KP: Kiva että käyt kertoileen kuulumisia aina silloin tällöin vaikkei varsinaista kunnon yritystä olisikaan meneillään.. kyl meitä silti kiinnostaa mitä sulle kuuluu, ainaski minua :)

ON: Eipä juuri mitään.. Ovis hyödynnetty niin hyvin kuin mahdollista ja nyt taas yritetään jotenkin saada pari viikkoa kulumaan :/ Kämppä alkaa taas kiiltämään :D Eilen imuroin, luutusin ja pesin vessan.. Tänään oli sitten vuorossa vaatekaappien tsekkaus turhista vaatteista ja pölyjäkin tuli samalla pyyhittyä kun oli kaappien pesuvesi siinä ulottuvilla.. Ja illalla piti vielä lättyjäkin paistella :D Saahan sen 2 viikkoa kulumaan näinkin! Yleensä en kauhiasti saa töiden jälkeen aikaiseksi, mutta tänään oli niin sellainen olo että pitää kokoajan tehdä jotakin..

Nelli pp3

Vierailija
38/43 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Kiitos tsempeistä. :) Kyllähän tämä alkaa olla jo aika puuduttavaa hommaa... Jos ei nyt kesällä tai alkusyksystä tärppää, niin lopetan tämän yrittämisen; kolme vuotta yrittämistä on ihan tarpeeksi. Ja onhan minulla nuo kaksi lasta. :)

Ovulaatioplussa olikin jo eilen... :-0 Odotin sitä vasta täksi päiväksi tai huomiseksi (mutta lisääntyvistä limoista tajusin testata (sori). Ja kun vaan "tuntui" siltä). No, kaipa lyhyt kierto jatkuu, siis lyhyempi kuin yleensä (27 päivää). Sunnuntaina oltiin puuhissa, mutta ei eilen kun miehellä oli migreenin tapaista päänsärkyä. Luulisi olevan simpoilla mahkuja päästä päämääräänsä joka tapauksessa.

Tsemppiä kaikille! :)

Kp 13 tai 14/27

Vierailija
39/43 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jälkeen on tiputellu muutaman tipan, vatsa on kipee ja eilen illalla oksetti ihan hirveesti. On myös edelleen tosi tukkonen ja kurkkukipunen olo.

Allu kp 4/27?

Vierailija
40/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikille kuuluu?

Rauhallista tällä palstalla... Nelli, Adalmis?

Mulla turhauttava olo. Olen koko viikon yrittänyt soitella lääkärille, että hän kirjoittaisi mulle jatkoa Terolutiin. "Oikea" lääkärini on jossain muualla koko vuoden ja sijaista en saa millään kiinni... Kp 15 lähestyy ensi viikon lopulla ja olisi kiva jatkaa Terolutia tässä kierrossa (jos lekuri siis suostuu kirjoittamaan jatkoa). No, soittopyynnön sain hänelle jätettyä, joten odotellaan...

Eksyin lisäksi johonkin keskusteluketjuun, jossa puhuttiin paikkakuntamme IVF-hoidoista. Jollakin oli käynyt niin, että oli esim. keväällä tehty yksi IVF ja sitten olikin sanottu, että syksyllä seuraava! Outoa! Ja minä kun olin ajatellut, että kun hoidot aloitellaan, niin ne tehdään "putkeen" peräkkäisissä kierroissa. No, ehkäpä tuo oli joku yksittäistapaus ja seuraavaa hoitoa siirrettiin jostain tietystä syystä. Onko teillä tietoa, kuinka nopeassa tahdissa IVF-hoitoja tehdään ja täytyykö välissä olla hoidottomia kiertoja?

Taidanpa kysäistä IVF:n jonotilanteesta lekurilta samalla, kun hän soittaa Terulutista.

Kaiken lisäksi kropassa on ilmennyt kaikenlaista outoa oiretta, jotka tietenkin mieleni kääntää automaattisesti raskausoireiksi, vaikka se ei ole mahdollista, kun kerran täti on juuri poistunut. Joo, tietenkin olen netissä innokkaana surffannut ja lukenut, että alkuraskaudessa voi olla kuukautisten tapaiset... mutta aika harvinaista taitaa olla.

Väsyttää, välillä heikottaa/pyörryttää, lievää kuvotusta ja pahimpana turvotuksen tunne alavatsalla ja välillä nipistää munasarjojen (lähinnä oikean) kohdalla! Just niitä oireita, joita yleensä tulee ennen menkkoja, ei jälkeen!

Noh, ehkä tämä tästä...Taidan kuvitella kaiken. Ovulaatiota odotellessa. Ovistikkuostoksille taidan mennä tänään.

Sainpahan purettua mieltäni taas! =)

- Ennuli -

Kp 6/25-33