Sisunaiset 10.5
Tästä alkaa uusi atappi kohti kesää:
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 25) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
Allakka-
94.8 kg, 82.1 kg, ( 62 kg), 85.1 kg, 0.9 kg, 9.7 kg, 3 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.9 , 1.66 m
Körömölli
95 kg, 85.5 kg, ( 68 kg), 87.9 kg, 0.0 kg, 7.1 kg, 2.4 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32.3 , 1.65 m
Minlee
84.6 kg, 86 kg, ( 75 kg), 88 kg, 0.0 kg, -3.4 kg, 2 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 27.8 , 1.78 m
Sarapäkki
79.1 kg, 65 kg, ( 57 kg), 69.4 kg, -0.4 kg, 9.7 kg, 4.4 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23.5 , 1.72 m
Marge
81.1 kg, 71.3 kg, ( 64 kg), 74.8 kg, 0.0 kg, 6.3 kg, 3.5 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.9 , 1.61 m
Leidi
95 kg, 92.2 kg, ( 75 kg), 92.5 kg, -0.5 kg, 2.5 kg, 0.3 kg, 6 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.9 , 1.73 m
Temmi
TAUKO
Pumpernikkeli
92.4 kg, 88 kg, ( 82.4 kg), 90.1 kg, -0.2 kg, 2.3 kg, 2.1 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.4 , 1.78 m
Tupujatoivo
66 kg, 60.8 kg, ( 56 kg), 65.8 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 5 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 25.7 , 1.60 m
Aapii
97.7 kg, 94.2 kg, ( 73 kg), 97.1 kg, -0.6 kg, 0.6 kg, 2.9 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 33.6 , 1.70 m
Tilulilulaa UUSI SISUNAINEN
82.3 kg, 80 kg, ( 63 kg), 82.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 28.8 , 1.69 m
Suurin pudotus viime kerrasta:
Uusi etappi alkaa
Ajallisesti lähinnä vko 25 (su 27.6) välitavoitetta
Kaikilla 7 viikkoa aikaa
Laihduttajia: 11
Painon muutos viime viikosta: -0.8 kg
Matkaa vkon 25 tavoitteeseen: 30.4 kg
Kommentit (12)
Siitä onkin hyvä ottaa suunta kohti kesäkuun loppua. Ja tervetuloa mukaan Tilulilulaa! Kiva että tulee lisää porukkaa, ilman tätä ryhmää olisin kyllä aika yksin laihikseni kanssa. Mies kyllä tukee, mutta en halua asiasta keskustelunaihetta kotona.
Tämän viikon tavoitteena mulla on olla ilman karkkia, kuten viime viikollakin. Maanantai on heti alkuun ottanut koville, menin eilen liian myöhään nukkumaan ja nyt on väsynyt ja ärsyyntynyt olo, jota minulla on ollut tapana lääkitä makeilla. No, ainakaan vielä en ole sortunut.
Aloitin tänään nutrilett kuurin:( oikeesti mun on pakko nyt saada tämä syömisputki loppumaan kertakaikkiaan. Tällä dietillä en ole ennen ollutkaan:) lähes kaikkea muuta oon kokeillu! onko kellään kokemuksia? Muistaakseni joku sisunaisista on käyttänyt ainakin herbalifen tuotteita, kertokaahan kokemuksia. Ajattelin kerrankin mennä päivä kerrallaan ja katsoa miltä tuntuu etten laita mitään järkkyä tavoitetta niinku yleensä ja ne aina mulla tuppaa kaatumaan omaan mahdottomuuteensa:)
Tervetuloa mukaan Tilulilulaa!
päivä rupee olemaan pulkassa ja onnistuneesti..hyvä näin, sillä eilen tuli syötyä ihan liikaa eli nyt oltava taas tiukkaakin tiukempi ;)!!
Eikös tän viikon haaste ollut, että syö kuitupitoista leipää(väh.6%kuitua)..oon syöny useamman ruispuikulaviipaleen tänään, mutten muista onko se tarpeeks kuitupitoista ;)!?
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!
köris
Tämän aamun tulos oli 84,6kg. Puolikiloa pääsin takaisinpäin.
Hyvin on mennyt liemillä kaksi päivää tai melkein mutta tuskin enää tänään sorrun kun pian meen nukkumaan:) Minä en tällä viikolla ilmoita lukemia ollenkaan, ilmoitan vasta ensi viikolla! Olen syönyt sekaisin nutrilettiä, nutrifastia ja allevoa. Pussijuomia, valmiita juomia ja nutrilett patukan ja lisäksi kurkkua tomaattia ja porkkanaa! En voisi sanoa etteikö oikeeta ruokaa olisi tehnyt mieli ja tänään oli vähän pää kipiä, mutta kyllä nyt aion vielä sinnitellä. Eikö se tästä helpota:)
Jos jaksaisin viisi päivää olla näin niin olisin todella tyytyväinen, mutta katotaan oman voinnin mukaan. Mulla on verenpainelääkitys joten jos alkaa huippaamaan tai muuten tulee huono olo täytyy lopettaa mutta ei ainakaan vielä, tosin vasta kaksi päivää takana!
Tsemppiä kaikille viikkoon
eli -1,1kg. Tälläkin viikolla olen pystynyt olemaan ilman karkkia. Ihan kivastihan tuo paino putoaa, mutta väsymys meinaa iskeä, kun ajattelee, että tavoitteeseen on vielä reilu kymppi jäljellä.
Tsemppiä kaikille loppuviikkoon! Ja Pumpernikkelille erityistsempit nutraamiseen, sillä kun saat varmasti hyvät miinukset aikaan ja laihis lähtee käyntiin oikein kunnola!
mukaan. =) Vasta muutama päivä takana ja kovasti tekisi mieli herkkuja; ne on mun heikkous, lähinnä suklaa. =/ Nyt on kuitenkin se hetki, jolloin itseinhon määrä on niin valtava, että motivaatio onnistua on kova. =)
Tsemppiä kaikille!!
siis tämän dieetin kanssa. Kun on töissä niin sitä syö sen mitä on eväänä, mutta nyt on neljä vapaapäivää ja saas nähdä kuinka akan käy! Eilen oli tiukka paikka kun meillä oli ystävät kylässä ja grillattiin kaikennäköistä niin juo siinä sitten "pirtelöä", mutta en sortunut:) nyt on neljäs päivä menossa ja ilta tuottaa varmasti vaikeuksia, miehellä on tapana keksiä just silloin kun olen kuurilla jotakin pizzan tekoa:) mutta kesken päivän en sorru, näillä mennään katotaan kuinka kauan jaksan. Kävin kyllä tänä aamuna kurkkimassa puntarilla ja kyllä se niin kivaa miinusta näytti että tsemppaa jatkamaaan!
Kiitti sarapäkki tsempeistä, sitä tässä todella tarvitaan:) sulla oli iso pudotus kyllä se maali siellä häämöttää:)
Tsemppiä kaikille taas roppakaupalla!
Täällähän sujuu monilla kivasti,hienoa :)..niin mullakin!!
Sarapäkin lukemat on jo upeat..onnea!!Mulla tavoitepaino on jotakin tuota luokkaa, kun sä painat nyt ja matkaa sinne enempi kun paljon niin voit vaan kuvitella miten hienoilta nuo lukemasi näyttää mun silmissä ;)!!
tilulilulaa:Sen itseinhonse vaatiikin, jotta sujuu..ei siitä muuten mitään tule paria päivää enempää, joten kovasti tsemppiä ja sinniä niiden herkkujen suhteen ;)!!
pumpernikkeli2010:Aivan upeesti sä selvisit grillailuista yms. niin aivan varmasti selviät muutenkin..ja tosiaan nuo kivat lukemat tsemppaa aina jatkamaan..tsemppiä :)!!
Mulla oli 2 vapaata ja eilinen meniulkohommissa ja tää päivä yläkerran suursiivouksessa sekä lasten kanssa ulkoillessa eli kyllä mukavasti on tullut liikuttua ja samalla otettu siitä hyöty irti ;)!!Huominen ja lauantai meneekin taas töissä eli silloin jää muut hommat vähälle, joten hyvä, et on jotain saatu aikaseks ;)!
Mukavaa viikonloppua kaikille!!
köris
Voi vitsit mitä ilmoja pidelly:) aurinko paistaa ja on kuuma ehkä turhankin kuuma mun makuun. Tänään meillä +32, voiko edes olla totta!
No minä oli kokonaan nutrileteillä 4 päivää ja nyt olen ollut pe ja la siten että olen syönyt yhden aterian (päivällisen) kunnon ruokaa ja loput nutreilla. Tyytyväinen olen saavutukseen. Saas nähdä mitä lukemia puntari ensi viikolla näyttää.Oli pakko ottaa ruokaa lisäksi kun tuli niin heikko oli, pyörrytti ja oksetti, mutta hyvä tämäkin. Mites teillä muilla? nyt kun on ollut kuuma niin jätskiä olisi tehnyt mieli yhden jos toisenkin kerran mutta en ole syönyt kuitenkaan..
eli ihan ok alku, juu nesteitä varmaan mutta ihan sama; paino kuitenkin laskusuuntainen. =) Mies tuli just töistä ja toi suklaata "merkkipäivämme" kunniaksi.. jos pala päivässä tai jotain? =/
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!
Jokaisella kuuluu olla ennusteessa, että välitavoite toteutuu 7 viikon kuluttua kesäkuussa.
Tilulilulaa:lla näkyy 8 viikkoa ja helmikuu (nuo siis väärät tiedot)
Leidillä taas näkyy 6 viikkoa (sekin siis väärä).
En pysty muokkaamaan lähettämääni viestiä.