Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon te vihaatte duunianne, vai vihaatteko?

Vierailija
09.05.2010 |

Mä vihaan mun työtä usein niin paljon että toivoisin että minulle vaikka tapahtuis jotain matkalla töihin, ajaisin kolarin tai jotain ettei tarttis mennä.

Onko tämä ihan normaalia että duunit ketuttaa näin paljon? Vihaatteko te töitänne yhtä paljon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi pois!

Vierailija
2/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu aika raskaalta kun on iso vastuu ja pitäisi koko ajan olla kehittämässä asioita. Helppoa työtä se ei ole, mutta pidän siitä ja sen vaativuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, ei toi ole normaalia. Uutta työpaikkaa tai uraa etsimään hopi hopi!

Vierailija
4/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin oli silloin, kun olin ravintolassa. Jo alkuviikosta alkoi oksettaa pe- ja la-illat. Tympeitä asiakkaita huutamassa kurkku suorana "mikä v***u täällä maksaa, mä olen odottanut ainakin puoli tuntia". Aina huokaisin helpotuksesta, kun la-ilta oli ohi.

Monesti onnistuin kehittämään itselleni pe psykosomaattisen sairauden eikä tarvinnut mennä töihin.

Nykyisin menen töihin vaikka olisin vähän sairaskin.

Vierailija
5/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuta on ja hommia saa painaa.

En vaihtaisi.

Vierailija
6/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa pidän työstäni, mutta organisaatiomuutos lisäsi sen määrän hallitsemattomaksi. Perhe kiukuttelee pitkistä päivistä ja normaalilla työajalla jää oleellista tekemättä, joskus oikeesti tuntuu, että vain kuolema pelastaa, koska irtisanoutuminen johtaisi katastrofiin näillä veloilla.