Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
eikö kukaan pidä enää lepopäivää?
Kommentit (4)
Muina päivinä tehdään työtä ja seitsemäntenä päivänä levätään. Tietenkin ruoka on pakko tehdä (toki voi tehdä edellisenäkin päivänä), lapset syöttää, kasvattaa. Ja astiat on laitetettava koneeseen ja keittiön pöydät pyyhittävä, mutta ettei mitään muuta ala säätämään. (esim. siivoamaan, imuroimaan...)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on noita ns.lököpäiviä..se on ihanaa ja tekee tosi hyvää vaan oleilla perheen kanssa ja katella ohjelmia yms. sunnuntait ovatkin siihen parhaita kun telkasta tulee kaikenlaisia luonto/perhe ohjelmia, ulkoiltukkin on ,ja tehtiin tosi nopeeta ja helppoo ruokaa ja nukuttiin päiväunet koko perhe.
mikseivät synnytä vain arkisin klo 8-16 välillä :)
Alue: Aihe vapaa
Eipä ole tullut pienten lasten kanssa pidettyä..