Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö kukaan pidä enää lepopäivää?

Vierailija
09.05.2010 |

häh? Siis viikoittain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut pienten lasten kanssa pidettyä..

Vierailija
2/4 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muina päivinä tehdään työtä ja seitsemäntenä päivänä levätään. Tietenkin ruoka on pakko tehdä (toki voi tehdä edellisenäkin päivänä), lapset syöttää, kasvattaa. Ja astiat on laitetettava koneeseen ja keittiön pöydät pyyhittävä, mutta ettei mitään muuta ala säätämään. (esim. siivoamaan, imuroimaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noita ns.lököpäiviä..se on ihanaa ja tekee tosi hyvää vaan oleilla perheen kanssa ja katella ohjelmia yms. sunnuntait ovatkin siihen parhaita kun telkasta tulee kaikenlaisia luonto/perhe ohjelmia, ulkoiltukkin on ,ja tehtiin tosi nopeeta ja helppoo ruokaa ja nukuttiin päiväunet koko perhe.

Vierailija
4/4 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikseivät synnytä vain arkisin klo 8-16 välillä :)