Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäiväluonaalla nähtyä..

Vierailija
09.05.2010 |

Ihmettelen kyllä syväsit, miten ihminen pystyy lihottamaan itsensä yli sadan kilon keijukaiseksi. Luulisi, että sekin vaatii taitoa.

Tiedättekö läskit, kuinka hirveiltä näytätte ihmisten ilmoilla ja että miehennekin todennäköisesti häpeää teitä. Hyi hyi..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei AP pääse ulos syömään kuin äitienpäivänä, kun täytyy ihan tänne asti tulla asiaa päivittelemään. Eihän niitä ihmisiä koskaan näe, jos istuu neljän seinän sisällä nettiä vahtaamassa.

Vierailija
22/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen varmaan jo tiesitkin omasta kokemuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan ruokahalun voi tyydyttää terveellisemmillä ruoilla. Ihan turha syyttää jotain kortisonikuuria lihomisesta, kun loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, mitä pistää suuhunsa.

Tiedoksesi, että kortisoni todellakin lihottaa aiheuttamalla sietämättömän kovan ruokahalun. Monet lihovat kortisonin takia jopa 30 kg.

Vierailija
24/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti varmaan mua :) En kylläkään mättänyt keksiä ja jäätelöä mutta sama se. Ja minua saatte kauhistella ihan niin paljon kuin haluatte. :D

Vierailija
25/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näköjään jopa äitienpäivälounaalla kiinnittävät enemmän huomiota ja aikaa muihin ruokailijoihin kuin omiin lapsiin ja omaan mieheen.

t. normaalipainoinen ruokailija, jolla ei ole mitään mielikuvaa, minkä kokoisia tai näköisiä ihmisiä samassa tilassa lounasti, sen verran kivaa oli oman perheen kanssa.

Vierailija
26/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaisiin ja makeisiin ruokiin, koska aivoihin tulee liiasta kortisonista serotoniini- ja dopamiinivaje. Kokeile itse vahvaa kortisonikuuria, jos et muuten tajua.

Kovan ruokahalun voi tyydyttää terveellisemmillä ruoilla. Ihan turha syyttää jotain kortisonikuuria lihomisesta, kun loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, mitä pistää suuhunsa.

Vierailija
27/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas väittäisin että harva osaa arvata esim painoani oikein. Olen nimittäin todella painava siihen nähden että muut luokittelevat minut vähän tukevaksi. Joku kauhistelee että painat varmaan X kiloa. Niin painankin, ja sitten 10 tai 20 kiloa vielä lisää :)

Vierailija
28/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelee ja haukkuu toista äitiä äitienpäivänä

Tää on just tätä näiden tällaisten "juhlien" tekopyhyyttä. Yksi päivä mielistellään ja nuoleskellaan ja muuten ollaan kuin sitä toista ei oliskaan tai pahimmassa tapauksessa huudetaan ja hakataan.

Vierailija
29/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaisiin ja makeisiin ruokiin, koska aivoihin tulee liiasta kortisonista serotoniini- ja dopamiinivaje. Kokeile itse vahvaa kortisonikuuria, jos et muuten tajua.

ihmiset pitäis kyllä panna joko kortisoni- tai Remeron-kuurille. Remeron nostaa ruokahalua, aiheuttaa makeanhimoa, poistaa kylläisyydentunteen sekä kerää nestettä. Ai ai...se se vasta on poikaa.

Vierailija
30/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan jokainen lihava on lihonut syömällä. Kortisonitabletissa ei montaa kaloria ole, ja se jääkaapille kävely on ihan tahdosta riippuvainen toiminto minkä tahansa lääkityksenkin aikana.

Ikävää jos joku on joskus kiusannut, mutta niin on kiusattu monia hyvännäköisiäkin. Kaikki eivät vain tule sen vuoksi vetäneeksi kolmea pitsaa päivässä.

Niinpä se on minullakin, en ole ollut kortisonikuurilla, tuskin suurin osa muistakaan lihavista.

Minulle syöminen on tapa käsitellä tunteita (eikä todellakaan hyvä sellainen). Mutta en silti koe olevani huonompi ihminen, joku toinen ehkä tupakoi, juo viinaa, valittaa, juoruilee, pettää miestään, tuhlaa kaikki rahansa tms. Älä kuvittele, että itse olisit jotenkin parempi ihminen kuin me läskit.

Vierailija
31/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää vihaksi, kun täytyy edes aloittaa tämänlainen ketju.

Vierailija
32/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on, että läski voi laihduttaa; mutta sun idiotismiä ja asennevammaa ei taida parantaa yhtään mikään.

Erittäin ihanaa äitienpäivää sulle. Toivottavasti joskus sinunkin mielesi aukeea sille, että kaikki on erilaisia; mutta kukaan ei ole toisten arvosteltavissa. Pistä silmät kiinni jos et ilkeä kattoa!

Vierailija
33/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä löytyy. Kyllä ihan jokainen lihava on lihonut syömällä. Kortisonitabletissa ei montaa kaloria ole,

tietämättömyyttä lääkkeiden sivuvaikutuksista. Uskomatonta!

Vierailija
34/34 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa olikin melko rauhallista. Siellä näin monta varmaan satakiloista äitiä hyväntuulisena harrastamassa liikuntaa lastensa kanssa. Eikä ällöttänyt yhtään.

Itse olen pari kiloa yli normaalipainon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä