Äitienpäiväluonaalla nähtyä..
Ihmettelen kyllä syväsit, miten ihminen pystyy lihottamaan itsensä yli sadan kilon keijukaiseksi. Luulisi, että sekin vaatii taitoa.
Tiedättekö läskit, kuinka hirveiltä näytätte ihmisten ilmoilla ja että miehennekin todennäköisesti häpeää teitä. Hyi hyi..
Kommentit (34)
Mut jatkakaa vaan apn lyttäämistä, oikeassa hän on silti.
Ensinnäkin, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: ap itse aloitti lyttäämällä ja puhui aggressiiviseen ja rumaan sävyyn. Lienee siis arvattavaa, että vastaukset ovat tuohtuneita. Ylipainoisten syrjintä on kasvanut aivan mielettömiin mittasuhteisiin. Se tuntuu olevan ainut ihmisryhmä, josta saa puhua tähän sävyyn. Totta on, että useimmat ihmiset (sairaudet ja lääkitykset siis eivät kuulu tähän joukkoon) ovat saaneet ylipainonsa syömällä, mutta se onnistuu kyllä ihan ilman kakkuja ja keksejäkin, tavallisen ja terveellisen ruoan, mutta liian isojen annosten avulla. Paino kerääntyy vähitellen ja ihmisillä usein on sellaisia elämäntilanteita, joissa he eivät ehdi keskittyä tällaisiin asioihin.
En kiellä sitä, etteikö ylipaino olisi ongelma ja aiheuttaisi terveyshaittoja, mutta se on asia, joka kunkin ihmisen on tykönään mietittävä ja saatava järjestykseen. Siinä ei paljon ap:n kaltaisten ihmisten ällötykset auta. Mielestäni tämä on myös kysymys, jossa kukaan ei voi "olla oikeassa". Naurettava ajatuskin, että virallinen totuus olisi se, että ylipainoiset ällöttävät ja ovat saamattomia. Kannattaa keskittyä omaan elämäänsä eikä niin kovasti mestaroida muiden asioita.
Mistä sinä tiedät, paljonko kukakin kanssaihminen painaa? Mistä sinä tiedät, mitä ison naisen mies puolisostaan ajattelee? Sinulta puuttuu paljon sydämen sivistystä ap. Hyi hyi..
Ruokaa ahdetaan kuin viimeistä päivää seisovasta pöydästä, eipä ihme jos perse leviää. Kermakakkua, jäätelöä, keksejä, suklaata. No, onhan nyt juhlapäivä, kyllähän sitä vähän voi. Näyttää kyllä ulkomuodosta päätellen siltä, että on se joka päivä ollut se juhlapäivä. Ällöttävää munkin mielestä.
Eipä kovin kaunis näy ole netkään, joilta luut näkyy.
Toivottavasti lapsesi saavat jostain suvaitsevaisemman mallin elämäänsä.
T. Äiti, jonka BMI oli ennen 33 ja nyt 23
että ihmetyttää ketä se nyt niin ällöttää.
ulkonäöstä vittuileminen. Eiköhän se ole jokaisen oma asia miltä näyttää. Jos et kestä katsoa, käännä päätäsi muualle. Kauneus on katsojan silmässä.
T:ex-miss suomi
Ei tarvitse yökötellä täällä muiden ulkomuodolle. Eikä katsella ap:n hapanta naamaa.
Mut hei Hyvää Äitienpäivää!
enkä suostunut lähtemään ulos syömään. Olen lihava, mutta en halua pilata kenenkään maisemaa olemassaolollani.
Grillaamme pihvit tässä kotosalla kohta. Tytär paistoi aamulla teeleipiä ja poika haluaa tehdä vohvelitaikinan, jonka mies paistaa. Luulen, että minua rakastetaan tällaisenaan.. =0)
kuinka joku mies voi olla tuollaisen ääliön kanssa joka arvostelee ja haukkuu toista äitiä äitienpäivänä.
mieluummin lihava ja mukava kuin laiha ja ilkeämielinen. Jos mies valitsis mieluummin ilkeän akan kuin lihavan niin siitä tyhmyydestä sais kärsiä koko loppuelämänsä.
sairauden hoitoon käytettävät lääkkeetkin saattavat lihottaa. kaikki eivät ole "lupsakoita pullukoita" pelkkien ruokailutottumuksiensa takia vaan syy voi olla ihan omasta tahdosta riippumaton.
(enkä ole itse lihava/sairas)
Toivetta siitä, että tulisi rakastetuksis ellaisena kuin on.
t. bulimikko
Haistakaa paska :D. Olen syönyt itseni tähän kuntoon osaksi teidänkaltaistenne ihmisten takia, jotka kiusasivat vuosia ja savustivat ulos niin koulusta kuin työpaikaltakin.
Ps. Mieheni rakastaa minua tämmöisenä, joka päivä on kimpussani kyrpä pystyssä- oli jo silloin kun olin normaalipainoinen!
ja vakavalla onnettomuudella, joka esit kaiken liikunnan melkein vuodeksi.
Kyllä ihan jokainen lihava on lihonut syömällä. Kortisonitabletissa ei montaa kaloria ole, ja se jääkaapille kävely on ihan tahdosta riippuvainen toiminto minkä tahansa lääkityksenkin aikana.
Ikävää jos joku on joskus kiusannut, mutta niin on kiusattu monia hyvännäköisiäkin. Kaikki eivät vain tule sen vuoksi vetäneeksi kolmea pitsaa päivässä.
sietämättömän kovan ruokahalun. Monet lihovat kortisonin takia jopa 30 kg.
Reaktio kiusaamiseen liittyy paljolti varhaislapsuuden kiintymyssuhteisiin. Jos ei ole saanut riittävää perusturvallisuutta ja joutuu kiusatuksi, helpostikin voi joutua ahmimiskierteeseen turvallisuudentunteen kompensoimiseksi.
t. lääkäri
Kyllä ihan jokainen lihava on lihonut syömällä. Kortisonitabletissa ei montaa kaloria ole, ja se jääkaapille kävely on ihan tahdosta riippuvainen toiminto minkä tahansa lääkityksenkin aikana.
Ikävää jos joku on joskus kiusannut, mutta niin on kiusattu monia hyvännäköisiäkin. Kaikki eivät vain tule sen vuoksi vetäneeksi kolmea pitsaa päivässä.
Minulla on ollut kolme vahvaa kortisonikuuria ja joka kerta olen lihonut likemmäs 30 kiloa.
Kokeile toki jos et usko.
..että kun ei ollut vanhempia edes elossa ja ainoa muisto heistä on se, että jättivät heitteille. Se siitä "kiintymyssuhteesta"...eli kyllä, olin kai heikko ja söin kun en muutakaan keinoa löytänyt. Sanoit että hyvännäköisiäkin on kiusattu, mutta miksi luulit etten minä olisi ollut ihan nätti? Normaalipainoinenkin olen ollut nuorempana!
Olen ap:n kanssa niin samaa mieltä, sillä erotuksella, että ällötyksen sijaan tunnen lihavia kohtaan lähinnä sääliä, eikä arvostus ole heitä kohtaan huipussa. Toisaalta eipä sillä väliä, se on vaan mun mielipide, mut hassua tätä keskustelua lukiessa oli taas huomata miten tuosta ei saisi puhua -heti on läskit puolustelemassa vaikka varmaan ihan jokainen heistä haluaisi olla kevyempi, mut ei vaan voi sitä myöntää kun ei selkäranka riitä. Sit pitää koko ikä selitellä itselle ja muille miksi on niin saamaton ja miten onnellinen on just semmosena satakiloisena, joka ei portaita jaksa hengästymättä nousta jne. joopa joo.
Ei käy kateeksi tuollainen elämä ei.
Mut jatkakaa vaan apn lyttäämistä, oikeassa hän on silti.